starac vujadin napisao:...I da dodam, posto vidim da se i to spominje, da nikada ne izbacujem u ler kada hocu da se zaustavim, vec to uvek radim u brzini.
 
 
ova dva klija sa kojima sam presao dovoljno da kazem da sam osetio sta prija motoru su dosta razlicita, dvojka ima takoreci normalan menjac i oseti se da prija motoru da pri ubrzanjima ide kroz svaku brzinu, dok kad se usporava moze poneka i da se preskoci ako je put kocenja motorom nesto duzi ( pustim recimo u 4. da koci motorom i do ispod 30kmh, tj do skoro 1000rpm, tad osetim da motor prilazi leru, i onda vratim u drugu ako treba, pogotovo ako skrecem ). pri potpunom stajanju jedino ne ubacujem u prvu, vec kad brzina dodje do 10-15kmh onda stanem kocnicom...
na rs-u su brzine jako kratke i bliske i s obzirom na snagu motora komotno mogu da se koriste samo parne ili samo neparne brzine i da auto ide normalno...ali kad se traze performanse i motor ide u visoke obrtaje menjac mnogo glatkije salta ako se brzine ne preskacu, i tako uvek radim...
kad usporavam isto preskocim poneku brzinu, i zakocim kocnicama kad brzina vec opadne ispod 20kmh...
generalno sam misljenja da je i bolje za motor a i ekonomicnije da se nesto jacim gasom ubrza do zeljene brzine i onda se ubaci u najvisi stepen i ta brzina odrzava...
jednostavno se oseti koji rezim obrtaja prija motoru za kakav nacin voznje...rs se lepo kotrlja i na 60 u 6. na 2000rpm, i lepo primi gas, ali tek kad se pri 60 ubaci u 3. ili 2. shvatis koliko zivlje deluje ako hoces da ubrzas...
pri nizim obrtajima, ispod nekih 1500rpm sasvim se lepo oseti kako motor ne prima gas i kako ne bi trebalo da se vozi u tim obrtajima osim ako se ne koci motorom...dok recimo taj 2.0 u hondi vrti i na nizim obrtajima, barem u akordu koji sam vozio vise puta...