BTW, hteo sam da ga probam i za razliku od S klase, serije 7, X6 i sl. koje mozes da uzmes kad hoces... za ovo sranje je procedura kao da uzimas Aventadora. Na kraju mi ponudili dizela umesto S kog sam trazio, pa sam odustao...
Komentar je onakav kakav zaslužuješ...što lepo ne kažeš da su te iznervirali i da ti je pogođena sujeta..."kiselo grožđe". Lepo su te provalili da si još na nivou BMW dizela i tek treba da se kvalifikuješ da probaš Maserati benzinca
Nismo detaljno pricali o mom autu... koji ti je qrac
Pitali su koja je marka, rekao BMW i to je to. Mogao sam da kazem da vozim i Ferrari, nisu mi trazili saobracajnu.
Znam ja da se na Balkanu ljudi gledaju kroz auto koji voze i odelo koje nose ali ovde to nije slucaj.
Mene recimo zabole uvo zasto ti vozis Ficka od 60ks... i ne trudim se da na osnovu toga donosim zakljucak o tvom imovinskom stanju ili vozackim sposobnostima
Ni ja nisam pričao o tvom imovinskom stanju, niti o tvojim vozačkim sposobnostima. Osvrnuo sam se na tvoj post o Ghibliu, pa da ne širimo priču na ono što nije rečeno.
Inače, svuda se gleda na to kako ko stoji i to je potpuno normalna stvar u današnjoj civilizaciji. Nije to samo balkanski specijalitet.
Dakle, posto vozi Bmwa, nije dostojan test voznje Maseratija.
Zar nije to upravo ono sto je on i napisao?
A skoro su svi razocarani enterijerom masera.
I generalno imaju jeftine i lose enterijere, ali je bilo logicno da ce da napreduju kada krene masovno stancovanje modela, ali se to nije desilo izgleda.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Ajde sad kad smo krenuli na tu stranu... nisu me izbacili iz salona, bili su veoma ljubazni, ponuduli dizelku koja jedina kao test auto (i to ne odmah nego da se uzme termin), S nemaju za test i ne znaju kad ce ga imati.
S te strane mi nije jasno kako planiraju da privuku kupce E segmenta? Ubacili su dizel motore, cenom sisli ispod 100k evra... ali u glavi jos uvek ne mogu da odvoje Ghibli od GranTurisma. Zato i ne cudi sto u CH svako od nemacke premijum trojke proda 4x vise automobila te klase.
Inace, u CH mnogo ljudi ima para za dobar auto (posebno sad kad je CHF jak) pa su dileri prilicno oprezni sa procenama. Prosle nedelje sam isao da stavim letnje gume. Ulaze dva istetovirana balkanistanca sa nazuljanim rukama od baustele i na losem nemackom jeziku traze da probaju 650i ili M6 kabrio. Mislis da ga nisu dobili?
Jer ti stvarno misliš da sam ozbiljno napisao da ne zaslužuješ da probaš Maserati? Iako sam napisao direktno i pomalo grubo, poenta je u odnosu među brendovima, ne na tebe lično.
Ghibli je napravljen na posebnoj platformi, ima posebne motore, kakav god bio Maserati je ekskluzivniji brend od BMW, te to ne može biti nikakav presvučeni Fiat, poluproizvod ili polupremium. Maserati je ime za sebe koje još uvek ime veću težinu od pojma "premium". Meni lično je žao, i ovo kažem ozbiljan, što se oni "spuštaju" na taj nivo...ali to je neminovno da bi se opstalo. Bar im to dobro ide za sada.
Ako BMW ima 520d to je ok, ali kada bi Ghibli imao verziju s 2.0mjet motorom to bi bilo neoprostivo...To je nemačka prednost zbog koje će uvek pordavati 10x više kola u tom segmentu.
Kad su culi da vozi BMW nisu hteli da mu daju Ghibli da se ne sramote enterijerom
Svejedno simpatican je Ghiblo, ima neku car i smek, pride je povoljniji od BMW 5 i Merc E pa i na to moze da lovi kupce. Ali stvarno su trebali vise poraditi na enterijeru.
Ne znam dal sam ikada video Masseratija kao danas.
Lepo vreme svi krenuli kabrioletima i fancy kolima da se malo provozaju/pokazu po centru grada. Svaki cas se cuje neka grmljava i po pravilu je Maser Naravno ima svega i svacega fantasticnog, ali Maserati se uvek izdvaja zvukom. On ide 20 kmh a cela ulica grmi