Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13562
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od Grujic »

Cekajte bre, kakve veze ima reciklaza? Ako ne gresim reciklaza je kada se stara stvar iskoristi za osnovnu sirovinu za novu stvar?
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od Dzoni_m »

Grujic napisao:
Dzoni_m napisao:U principu nema tu problema samo JASNO da napisu o cemu se radi. Npr menjac remontovan 5000 eur, ne dobijas stari, nov ti je 10 000 eur i dobijes stari, garancija ista u oba slucaja. Ako je garantni slucaj, remontovano je besplatno (ako se moze zameniti remontovanim) a novo doplacujes razliku u ceni ili dzabe ako nema remontovan. Svima super.

Ja se slazem da kada kupis nov auto treba da dobijes sve nove delove, ali onog momenta kada ga isteras iz salona to je koriscen auto, nadalje proizvodjac brine o ispravnosti u garantnom roku po navedenim uslovima. Problem je samo sto nista nije jasno definisano ili jeste al' sitnim slovima.
Sto bi u garantnom slucaju doplacivao novo?
Pa to je tek bezobrazluk, bas u garanciji bi trebalo da stavljaju novo, jer si ti kupio novo jer novo zelis, a ne zbog njihovih gresaka da zavrsis za refabrikom.
Ukoliko je predvidjen refabrikovan sklop. Recimo menjac. Ako fabrika kaze da u garantnom roku u garantnom slucaju oni stavljaju refabrikovan deo i to je za njih to i dobijes garanciju, a ti hoces bas nov e onda doplati za nov. Auto si koristio nije vise nov. Naravno pod uslovom da je tako nesto naznaceno u garanciji o cemu se ovde i vodi prica. Dakle samo ako su to napisali u uslovima.
Cisto da se zna, ta prica oko ekologije uopste nije naivna. Neki kompeksniji sklop zaista ostane samo sa kucistem (odlivak). Taj isti odlivak da bude novo proizveden trazi mnogo energije i ima jako los ekoloski uticaj i koliko god se mi busali u grudi, da su zaista svi ti delovi novi taj auto bi bio 20-30% skuplji. Svi proizvodjaci recikliraju i refabrikuju. Radio sam par godina u auto-industriji znam sta pricam. Setovi kablova se refabrikuju. Cisto da znate. Beterije da ne spominjem. Gibnjevi se remontuju, U spojnice takodje i sl. Da se to ne radi, djavola bi mogli da kupite automobile tako povoljno.
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od Vladapetr »

Uroš S. napisao:Ne vidim ovde nikakvu brojku osim da se šasije prave od oko 25% recikliranog čelika i da je trenutno moguće reciklirati oko 75% materijala od kog se pravi automobil.
ljubitelj napisao:I sam novi auto se pravi od 80 do 90% recikliranih delova tj materijala.
Jel sad jasnije na koje brojke mislim?
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od ljubitelj »

Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od perfiko »

Zašto njima više veruješ, kada oni upravo na osnovu tih podataka traže razne poreske olakšice (jer, oni sve recikliraju)?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od Day Walker »

ljubitelj napisao:Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Pa njihove sve brojke su skoro pa netacne.. Pocevsi od potrosnje do podataka o ubrzanju itd. I posle treba da im verujem?
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od nidza »

Grujic napisao:Cekajte bre, kakve veze ima reciklaza? Ako ne gresim reciklaza je kada se stara stvar iskoristi za osnovnu sirovinu za novu stvar?
Mislim da reciklaža nema veze sa temom. Samelju, istope, ubace u proces pravljenja materijala za nov deo.

Tapatalk
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od ljubitelj »

perfiko napisao:Zašto njima više veruješ, kada oni upravo na osnovu tih podataka traže razne poreske olakšice (jer, oni sve recikliraju)?
Zato što te podatke objavljuju sa potpisom, nije anonimno kao što su razni sajtovi, zato što zakonski odgovaraju za to što objave, i zato što generalno imam jako dobra iskustva sa dokumentima koje pišu inženjeri i struka.

Olakšice ne dobija niko zato što neko poželi da traži, veoma su komplikovane procedure i provere pre nego što država bilo gde krene da nekome plaća novac iz kase.
Ne ubrajam u tu kategoriju našu i slične.
Day Walker napisao:
ljubitelj napisao:Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Pa njihove sve brojke su skoro pa netacne.. Pocevsi od potrosnje do podataka o ubrzanju itd. I posle treba da im verujem?

Podaci o ubrzanju i potrošnji su tačni, uz dozvoljena odstupanja greške merenja.
Retko se pokaže da navedeno od fabrike bitno odstupa od zvaničnih merenja laboratorija.
Obrati pažnju da se potrošnja meri prema ECE normi, u tačno odredjenim uslovima upotrebe sa tačno propisanim brzinama ubrzanjima, kočenjem i definisanom upotrebom menjača pri svakoj brzini kretanja.

Sasvim je druga stvar što se ECE ciklus vožnje ne može sprovoditi u javnom saobraćaju pa su i brojke iz javnog saobraćaja logično bitno drugačije jer je i vožnja automobila drastično drugačija.
Korisnikov avatar
elMaestro
Reactions:
Postovi: 3432
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od elMaestro »

Recikliran i refabrikovan deo nemaju nikakve veze jedan sa drugim. Upravo kako Grujic rece, reciklaza sluzi da bi se dobila sirovina za nesto, ne mozes iz reciklaze dobiti nov deo nikako.

Ovaj podatak o procentu recikliranih materijala nema nikakve veze sa refabrikovanim delovima.

TT
Имам једно потпитање...
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od nidza »

Dobro poređenje u skladu sa temom na temi Golfa:
http://www.customizedlogogolfballs.com/ ... refinished
Korisnikov avatar
perfiko
Reactions:
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od perfiko »

ljubitelj napisao: Olakšice ne dobija niko zato što neko poželi da traži, veoma su komplikovane procedure i provere pre nego što država bilo gde krene da nekome plaća novac iz kase.
Ne ubrajam u tu kategoriju našu i slične.
Ja ne rekoh da dobijaju već da traže, a da su procedure komplikovane, i da se toliko vodi računa, ne bi sve države (uključujući EU) grcale u dugovima.
ljubitelj napisao: Podaci o ubrzanju i potrošnji su tačni, uz dozvoljena odstupanja greške merenja.
Sasvim je druga stvar što se ECE ciklus vožnje ne može sprovoditi u javnom saobraćaju pa su i brojke iz javnog saobraćaja logično bitno drugačije jer je i vožnja automobila drastično drugačija.
E, samo toliko. 30 godina se ECE ciklus ne menja iako svi znaju da nema veze sa realnim uslovima.
Dakle fabrike ne šticuju podatke, nego tačno mere po netačnim (nerealnim) procedurama.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !

Post od dragvorl »

dragvorl napisao:Ne secam se tacno, u firmi su za Octaviu A5 za automatski menjac trazili nesto tipa 5-7 ke cini mi se, mozda ima i neki predracun, pa ako ima kacim.
Kao sto rekoh, a apropo prethodne diskusije posto je menjac, evo ponude, u pitanju Octavia A5, manuelni menjac, motor BKD 2.0 TDI. X slovo na kraju oznake menjaca znaci fabricki remont tj. tausch, dakle novi je skuplji, ako ga uopste ima u ponudi. Opusteno pola vrednosti auta na trzistu, i vise.
Prikačeni fajlovi
aa.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21786
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od nidza »

Oko 500 eur je nama za Astru H kompletno remontovan menjač. Fiat motor.

Oko 200 su delovi i ruke za ovo što obično na M32 crkava. Astru su vozili dok se nije raspao menjač.

Tapatalk
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od dragvorl »

Pretpostavljam negde van ovlascenog, u varijanti pakovanje lezaja i sinhrona, sta vec moze da se ubaci.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
nikaragva
Reactions:
Postovi: 14755
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi

Post od nikaragva »

Hm, meni su tražili za remontovan menjač, ne fabrički, nego neki majstor iz Šapca, oko 800-900 evra.
Odgovori