Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13562
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Cekajte bre, kakve veze ima reciklaza? Ako ne gresim reciklaza je kada se stara stvar iskoristi za osnovnu sirovinu za novu stvar?
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Ukoliko je predvidjen refabrikovan sklop. Recimo menjac. Ako fabrika kaze da u garantnom roku u garantnom slucaju oni stavljaju refabrikovan deo i to je za njih to i dobijes garanciju, a ti hoces bas nov e onda doplati za nov. Auto si koristio nije vise nov. Naravno pod uslovom da je tako nesto naznaceno u garanciji o cemu se ovde i vodi prica. Dakle samo ako su to napisali u uslovima.Grujic napisao:Sto bi u garantnom slucaju doplacivao novo?Dzoni_m napisao:U principu nema tu problema samo JASNO da napisu o cemu se radi. Npr menjac remontovan 5000 eur, ne dobijas stari, nov ti je 10 000 eur i dobijes stari, garancija ista u oba slucaja. Ako je garantni slucaj, remontovano je besplatno (ako se moze zameniti remontovanim) a novo doplacujes razliku u ceni ili dzabe ako nema remontovan. Svima super.
Ja se slazem da kada kupis nov auto treba da dobijes sve nove delove, ali onog momenta kada ga isteras iz salona to je koriscen auto, nadalje proizvodjac brine o ispravnosti u garantnom roku po navedenim uslovima. Problem je samo sto nista nije jasno definisano ili jeste al' sitnim slovima.
Pa to je tek bezobrazluk, bas u garanciji bi trebalo da stavljaju novo, jer si ti kupio novo jer novo zelis, a ne zbog njihovih gresaka da zavrsis za refabrikom.
Cisto da se zna, ta prica oko ekologije uopste nije naivna. Neki kompeksniji sklop zaista ostane samo sa kucistem (odlivak). Taj isti odlivak da bude novo proizveden trazi mnogo energije i ima jako los ekoloski uticaj i koliko god se mi busali u grudi, da su zaista svi ti delovi novi taj auto bi bio 20-30% skuplji. Svi proizvodjaci recikliraju i refabrikuju. Radio sam par godina u auto-industriji znam sta pricam. Setovi kablova se refabrikuju. Cisto da znate. Beterije da ne spominjem. Gibnjevi se remontuju, U spojnice takodje i sl. Da se to ne radi, djavola bi mogli da kupite automobile tako povoljno.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Uroš S. napisao:Ne vidim ovde nikakvu brojku osim da se šasije prave od oko 25% recikliranog čelika i da je trenutno moguće reciklirati oko 75% materijala od kog se pravi automobil.
Jel sad jasnije na koje brojke mislim?ljubitelj napisao:I sam novi auto se pravi od 80 do 90% recikliranih delova tj materijala.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Zašto njima više veruješ, kada oni upravo na osnovu tih podataka traže razne poreske olakšice (jer, oni sve recikliraju)?
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Pa njihove sve brojke su skoro pa netacne.. Pocevsi od potrosnje do podataka o ubrzanju itd. I posle treba da im verujem?ljubitelj napisao:Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Brzine idu u H-a !!!




Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Mislim da reciklaža nema veze sa temom. Samelju, istope, ubace u proces pravljenja materijala za nov deo.Grujic napisao:Cekajte bre, kakve veze ima reciklaza? Ako ne gresim reciklaza je kada se stara stvar iskoristi za osnovnu sirovinu za novu stvar?
Tapatalk
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Zato što te podatke objavljuju sa potpisom, nije anonimno kao što su razni sajtovi, zato što zakonski odgovaraju za to što objave, i zato što generalno imam jako dobra iskustva sa dokumentima koje pišu inženjeri i struka.perfiko napisao:Zašto njima više veruješ, kada oni upravo na osnovu tih podataka traže razne poreske olakšice (jer, oni sve recikliraju)?
Olakšice ne dobija niko zato što neko poželi da traži, veoma su komplikovane procedure i provere pre nego što država bilo gde krene da nekome plaća novac iz kase.
Ne ubrajam u tu kategoriju našu i slične.
Day Walker napisao:Pa njihove sve brojke su skoro pa netacne.. Pocevsi od potrosnje do podataka o ubrzanju itd. I posle treba da im verujem?ljubitelj napisao:Ja ipak vise verujem obajvama proizvodjaca automobila i njihovim podacima.
Podaci o ubrzanju i potrošnji su tačni, uz dozvoljena odstupanja greške merenja.
Retko se pokaže da navedeno od fabrike bitno odstupa od zvaničnih merenja laboratorija.
Obrati pažnju da se potrošnja meri prema ECE normi, u tačno odredjenim uslovima upotrebe sa tačno propisanim brzinama ubrzanjima, kočenjem i definisanom upotrebom menjača pri svakoj brzini kretanja.
Sasvim je druga stvar što se ECE ciklus vožnje ne može sprovoditi u javnom saobraćaju pa su i brojke iz javnog saobraćaja logično bitno drugačije jer je i vožnja automobila drastično drugačija.
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Recikliran i refabrikovan deo nemaju nikakve veze jedan sa drugim. Upravo kako Grujic rece, reciklaza sluzi da bi se dobila sirovina za nesto, ne mozes iz reciklaze dobiti nov deo nikako.
Ovaj podatak o procentu recikliranih materijala nema nikakve veze sa refabrikovanim delovima.
TT
Ovaj podatak o procentu recikliranih materijala nema nikakve veze sa refabrikovanim delovima.
TT
Имам једно потпитање...
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Dobro poređenje u skladu sa temom na temi Golfa:
http://www.customizedlogogolfballs.com/ ... refinished
http://www.customizedlogogolfballs.com/ ... refinished
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Ja ne rekoh da dobijaju već da traže, a da su procedure komplikovane, i da se toliko vodi računa, ne bi sve države (uključujući EU) grcale u dugovima.ljubitelj napisao: Olakšice ne dobija niko zato što neko poželi da traži, veoma su komplikovane procedure i provere pre nego što država bilo gde krene da nekome plaća novac iz kase.
Ne ubrajam u tu kategoriju našu i slične.
E, samo toliko. 30 godina se ECE ciklus ne menja iako svi znaju da nema veze sa realnim uslovima.ljubitelj napisao: Podaci o ubrzanju i potrošnji su tačni, uz dozvoljena odstupanja greške merenja.
Sasvim je druga stvar što se ECE ciklus vožnje ne može sprovoditi u javnom saobraćaju pa su i brojke iz javnog saobraćaja logično bitno drugačije jer je i vožnja automobila drastično drugačija.
Dakle fabrike ne šticuju podatke, nego tačno mere po netačnim (nerealnim) procedurama.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Kao sto rekoh, a apropo prethodne diskusije posto je menjac, evo ponude, u pitanju Octavia A5, manuelni menjac, motor BKD 2.0 TDI. X slovo na kraju oznake menjaca znaci fabricki remont tj. tausch, dakle novi je skuplji, ako ga uopste ima u ponudi. Opusteno pola vrednosti auta na trzistu, i vise.dragvorl napisao:Ne secam se tacno, u firmi su za Octaviu A5 za automatski menjac trazili nesto tipa 5-7 ke cini mi se, mozda ima i neki predracun, pa ako ima kacim.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Oko 500 eur je nama za Astru H kompletno remontovan menjač. Fiat motor.
Oko 200 su delovi i ruke za ovo što obično na M32 crkava. Astru su vozili dok se nije raspao menjač.
Tapatalk
Oko 200 su delovi i ruke za ovo što obično na M32 crkava. Astru su vozili dok se nije raspao menjač.
Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Pretpostavljam negde van ovlascenog, u varijanti pakovanje lezaja i sinhrona, sta vec moze da se ubaci.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zamenski refabrikovani i remontovani delovi
Hm, meni su tražili za remontovan menjač, ne fabrički, nego neki majstor iz Šapca, oko 800-900 evra.