Biciklizam
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Biciklizam
I rekreativnom smislu kao sto sam ja sta dobijam sa XTR ili full XT opremom? A ovde je velika vecina upravo rekreativaca neko u vecoj neko u manjoj meri. Vozio sam proslu sezonu bajs identican kao Bajkerov, pozajmio od komsije. Glupo bi bilo da kazem da nema razlike ali za ono zasta meni treba bajs jednostavno ne vidim smisla da ga kupim.
Poslednja izmena od Sh@rance u 15 Maj 2015, 13:19, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Biciklizam
Gde je neko nekome spomenuo xtr, pa cak i xt?
Lepo je receno da se deore isplati i da se ne zaludjujete da je nesto ispod jednako dobro i da se ne tripujete da je hir kupiti nesto vise.
Ne moras da budes pro, da bi osetio razliku izmedju dobrog i loseg bajka.
Xtr oprema kosta verovatno kao 6 prosecnih celih bajkova ovde i to je neka bas trkacka prica, dok je xt najvisi civilni paket opreme.
Ko moze, neka pazari xt, ko ne moze, neka pazari deore. Ispod toga moze da.se vozi, daleko da ne moze, ali nivo voznje nije isti.
Sent from my Sony
Lepo je receno da se deore isplati i da se ne zaludjujete da je nesto ispod jednako dobro i da se ne tripujete da je hir kupiti nesto vise.
Ne moras da budes pro, da bi osetio razliku izmedju dobrog i loseg bajka.
Xtr oprema kosta verovatno kao 6 prosecnih celih bajkova ovde i to je neka bas trkacka prica, dok je xt najvisi civilni paket opreme.
Ko moze, neka pazari xt, ko ne moze, neka pazari deore. Ispod toga moze da.se vozi, daleko da ne moze, ali nivo voznje nije isti.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Biciklizam
Moja jedina greska je u tome sto ja bajs gledam kao obavezno licno prevozno sredstvo pored kola, gledam da bude ispravan, i da mogu da sednem na njega i da vrtim pedale, mozda je moje razmisljanje pogresno 

- starac vujadin
- Postovi: 11446
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Sharance, tvoje greška što podcenjuješ značaj rama. Džabe trpanje najskupljih delova, ako je ram od nekih "vodovodnih cevi". Ram je duša bicikla. Ostali delovi su bitni ili manje bitni. Laici potcenjuju značaj rama jer su delovi brendirani, mogu da se upgradeju, vizuelno atraktivniji, o njima može da se trtlja do besvesti (kako koči, kako menja, ovo...ono...) što jeste bitno, ali je ram je najbitniji. Izgleda dosadno za priču i razmišljanje, kaoo što ne razmišljamo o vodi koju pijemo ili vazduh koji dišemo, ali trtljamo koliko nam je brz internet...ali kada nešto od ovog gore zafali nema života. Nema jeftnog bicikla s dobrim ramom i zbog toga pre svega treba kupiti dobar polovnjak jer se tako dođe do kvalitetnog najbitnijeg dela. Onda smisla ulagati u skupe delove.
Re: Biciklizam
Niko da objasni, kako se dobar ram i dobra geometrija razlikuju od loših?
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Biciklizam
Nemoj mene gledati kao neki reper ja sam budala
sto kaze Paja da nije bilo poplave bacio bi jos love na bajs
Moj bajs predje oko 2000 km samo uz podmazivanje


Moj bajs predje oko 2000 km samo uz podmazivanje

Re: Biciklizam
Moj ram je vrhunski, ali mi treba veci i to i te kako osecam.
Inace se slazem sa Vujadinom, a to je i Paja rekao, cini mi se, ram je osnova od koje se.ide dalje.
Sent from my Sony
Inace se slazem sa Vujadinom, a to je i Paja rekao, cini mi se, ram je osnova od koje se.ide dalje.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Biciklizam
Napisao sam u predhodnom postu sa sam vozio identican bajs kao tvoj, razlikau sam video i te kako ali ono sto sam i napisao moj i tvoj nacin voznje je nebo i zemlja, da gulim bajs kao ti verovatno da bih i kupio, sa mojim nacinom voznje je diskutabilno dali se isplati uzeti to je ono sto uporno pokusavam da kazem,a ovde je vecina ljudi kao ja.
Re: Biciklizam
Uvek je ta razlika prisutna, vozio ti 10 ili 100 km. Samo je stvar sto ti u slucaju ozbiljne voznje, bolji bajk bukvalno omogucava da tu voznju izdrzis, a kod slabije ti samo olaksava i poboljsava kvalitet te voznje.
Sent from my Sony
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Biciklizam
Ljudi grešite u postavci stvari.
Nije pitanje da li meni treba bolje, nego šta mogu da dobijem za određen iznos.
@ Bajker Imaš li ideju koliko je na kraju koštalo sastavljanje novog bicikla? Neka gruba cifra?
@ Rakhil Rade diskovi savršeno ako su dobro namešteni.
Njihova rednost su jača zaustavna moć i mnogo bolje doziranje, mane su, pored težine, manjak dobrih majstora i cena.
Realno diskovi nisu potrebni nikom od nas koji smo stalno na asfaltu i vozimo kad je lepo vreme, mada bih ja rado sklopio jedan CX sa drop barom i diskovima. Čisto hira radi.
EDIT
@Nikaragva
Su i ove 4XL male? http://www.matriolimp.com/biciklizam/pr ... a-sonic-nw
Nije pitanje da li meni treba bolje, nego šta mogu da dobijem za određen iznos.
@ Bajker Imaš li ideju koliko je na kraju koštalo sastavljanje novog bicikla? Neka gruba cifra?
@ Rakhil Rade diskovi savršeno ako su dobro namešteni.
Njihova rednost su jača zaustavna moć i mnogo bolje doziranje, mane su, pored težine, manjak dobrih majstora i cena.
Realno diskovi nisu potrebni nikom od nas koji smo stalno na asfaltu i vozimo kad je lepo vreme, mada bih ja rado sklopio jedan CX sa drop barom i diskovima. Čisto hira radi.
EDIT
@Nikaragva
Su i ove 4XL male? http://www.matriolimp.com/biciklizam/pr ... a-sonic-nw
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Biciklizam
Ja pitam za diskove jer je par puta pomenuto kako nema ramova vise sa tackama kacenja za V, inace me ne tangira toliko razlika u ceni i tezina. Kad budem uzimao sledeci bajs, sto moze da bude skorije nego sto sam mislio.
Decije sediste iza vozaca na drumski bicikl? Sem sto je blasfemija, da li je fizicki izvodljivo?
@Nikaragva - jel ti radi posao ono sto sam okacio pre neki dan, ulozak koji ide na sediste umesto na cojones?
Decije sediste iza vozaca na drumski bicikl? Sem sto je blasfemija, da li je fizicki izvodljivo?
@Nikaragva - jel ti radi posao ono sto sam okacio pre neki dan, ulozak koji ide na sediste umesto na cojones?
Re: Biciklizam
Sve je manje MTB ramova sa pinovima za V brakes, to je činjenica.
Trekkinga imai tu se V dobro drži. Logika je dosta prosta. MTB treba sva moguća sila kočenja, a trekkingu što jednostavniji sistemi. Različita namena, različiti sistemi.
Dečije sedište na drumašu? Ne mogu ni da zamislim, mada bimoralo da može da se namesti.
Drumaš je tvrd i to bi dete osetilo, ali ono što me mnogo više brine je stabilnost i upravljivost.
Dete neminovno utiče na balans i stabilnost, a tu dropbar nije upravljač koji bih ja birao.
Za dete je idealan trekking sa niskim top tube-om.
Trekkinga imai tu se V dobro drži. Logika je dosta prosta. MTB treba sva moguća sila kočenja, a trekkingu što jednostavniji sistemi. Različita namena, različiti sistemi.
Dečije sedište na drumašu? Ne mogu ni da zamislim, mada bimoralo da može da se namesti.
Drumaš je tvrd i to bi dete osetilo, ali ono što me mnogo više brine je stabilnost i upravljivost.
Dete neminovno utiče na balans i stabilnost, a tu dropbar nije upravljač koji bih ja birao.
Za dete je idealan trekking sa niskim top tube-om.
- schonenk
- Postovi: 1970
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Biciklizam
Kad smo se vec dotakli dece i upravljaca, ja jos uvek pokusavam da se naviknem na jako uzak upravljac na mom mtb, mislim da je 600 mm. Jedina dobra osobina jeste provlacenje po gradu, ali trazi mnogo vise inputa, tj snage da se odrzi stabilnost. Kad je mali pozadi bas je bitka sa balanasom tokom provlacenja po brdovitim ulicama, ivicnjacima i trotoarima. Poceo sam da redovno spustam nogu i balansiram.
Lenj sam po pitanju izmena, ali cu ovo verovatno morati da menjam.
Nagle izmene smera su takodje bolna tacka, jer je vrlo tesko odrzati kontrolu ako se pretera. Moje iskustvo da uzmete sto siri upravljac ako hocete da vozite dete pozadi.
Lenj sam po pitanju izmena, ali cu ovo verovatno morati da menjam.
Nagle izmene smera su takodje bolna tacka, jer je vrlo tesko odrzati kontrolu ako se pretera. Moje iskustvo da uzmete sto siri upravljac ako hocete da vozite dete pozadi.
Re: Biciklizam
Nemam pojma, to mi nekako dođe kao mekše sedište.Rakhil napisao: @Nikaragva - jel ti radi posao ono sto sam okacio pre neki dan, ulozak koji ide na sediste umesto na cojones?
Uložak u šorcu opaše lepo sve oko sedišta.
A i primetio sam da tvrđe sedište nije mana, nego da je udobnije na duže staze od mekanog. Nisam pametan.