Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od sebekkg »

to stoji, mada ovde su muke tantalove staviti na terazije sta je prece od cega.

osecaj pd-a kako povlaci u odnosu na cr ugladjeniji rad. (definitnivno se nece osetiti u odlicno izolovanoj kabini nikakvi preterani zvuci)

e sad pd je vec do vremena a6 usavrsen do maksimuma, a u cr je znao zapasti i losiji primerak u prvim serijama, sad neko rece da vec u 2008. su svi bili ok.

dok a4 ima sve novije tehnologije implementirane, dok je vec a6 poceo bese 2003-4 :ccc:

Tako da su tu sada muke izvagati za sta prvenstveno gledati, prostor na zadnjoj klupi codemaker-u rece da ti nije toliko relevantan, a napred je a4 i te kako prostran, i moze se terati na duza putovanja bez muke, sedista imaju dosta podesavanja. jedino bi valjalo da probas po autoputu neku a4, pa da procenis da li je tu ipak medjuosovinsko rastojanje uticalo na stabilnost u voznji. pa da znas da li se sire pogledi i na a4 b8
Slika
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od codemaker »

steva_anya napisao:code, ako te bude zanimao A6 3.0TDI, oko 220ks, automatik - javi, pa da pitam druga da li bi svoj prodavao. Spominjao je ovih dana da bi menjao auto...
Nisam zainteresovan za 3.0 (iako je to bio moj prvi izbor kad sam rešio da menjam auto). Kad sam video da hoće da me globe za 1300€ svake godine za registraciju, ne dam. Jednostavno se ne isplati bacati bukvalno pare na ono što je neki dripac smislio u administraciji.
Texonja napisao:Evo i u ovoj temi je pomenut cuveni PD TDI :siriruke:
Najbucniji, ali istovremeno najveci siledzija medju dizelima koji snagu isporucuje silovito i to na vrlo malim obrtajima, a pride se moze pohvaliti i manjom potrosnjom. Takvom motoru je meni lako oprostiti sto na leru zvuci kao traktor.
To me je i oduševilo na ovom sadašnjem A6. Stvarno kad žešće nagazim gas, on bukvalno lepi za sedište i čupa. A potrošnja je tek za svaku pohvalu, već sam ranije napisao otprilike. Sa punim rezervoarom (70L) mogu ako ne divljam, da stignem bez problema iz BG do Atine.

sebekkg napisao: jedino bi valjalo da probas po autoputu neku a4, pa da procenis da li je tu ipak medjuosovinsko rastojanje uticalo na stabilnost u voznji. pa da znas da li se sire pogledi i na a4 b8
Vozio sam odličan A4 benzinac 2.4 od 165KS Išao je kao zmaj i bio sam zadovoljan. Jedino sam pomenuo udobnost koja ide na stranu A6. Inače što se stabilnosti tiče, mislim da ga moj A6 šije tek radi spuštenih amortizera i mislim da su malo poradili na opštoj stabilnosti u principu kod A6.
Sad, naravno da verovatno sve zavisi od godišta. Siguran sam da su i za A4 i A6 puno radili od 2002 do 2007 recimo.
Ipak meni A6 pruža više komfora i udobnosti, što ne znači da je A4 nekomforan i neudoban.
Treba ipak voziti neko vreme A4 i onda sesti u A6, odmah se oseti razlika, nije prevelika ali se oseti.
Floyd napisao:
ftj napisao:
Floyd:
Code, razumljiv mi je tvoj stav i apsolutno je ok.
Ja samo kazem da A4 B8 nije los kompromis jer gubis malo na prostoru (koji ti, kako sam shvatio, toliko nije ni bitan) i udobnosti ali dobijas aktuelni model (koji ce biti aktuelan bar jos 3 godine, sto je prednost za kasniju prodaju), savremeni motor, nova tehnicka resenja...
Ako mozes da nadjes A6 sa CR motorom, to ce naravno biti najbolji izbor ali ja licno PD od 140ks ne bih razmatrao za tu klasu...bolji izbor je cak i benzinac.
Nisam bio možda jasan, i prostor mi je bitan, mada ga ne mogu korstiti celoig kad sam sam, ali sam osećaj prostranosti doprinosi ugodnom osećaju, veruj mi :)
Što se motora tiče, sve je relativno, ima odličnih dizelaša i 2006.g. a ovaj me je stvarno zainteresovao makar je to godište i karavan koji ne volim, ali lepo izgleda i cena je dobra. Neću ga kupiti samo zbog godišta ali mi se sviđa:
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... avi_xenon/
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od NexT »

Mislim da ne bih pravio razliku da li je 2006 ili 2007. godiste... Po meni je vaznije da odgovara motor i oprema i naravno celokupno stanje, nego tih godinu dana razlike... Ocuvan auto iz 2006. moze lagano da bude bolji i vredi vise od 2008....
ftj
Reactions:
Postovi: 13929
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od ftj »

@codemaker

Registracija za 3.0 je oko 115,000 din što je danas 1,000 EUR iliti oko 400e manje nego 2.5.
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od NexT »

Mislis vise? :)

A, koliko je ostatak odrzavanja za 3.0? To je ipak kompleksniji i zahtevniji motor od njegovog, + mora da ide u komb sa automatikom... Ako su delovi bar priblizne razlike kao 220/320 CDI, onda se bas ne isplati...
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24658
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od dragvorl »

Ne mora da ide u kombinaciji sa automatom, ima ih A6 3.0 quattro sa manuelcem. link

Cak i novi C7 A6 moze da se naruci sa manuelcem i 3.0 TDi, ali samo u 2wd varijanti, barem za Nemacku. Da je skuplji za odrzavanje, sigurno jeste, da krenemo 6 VS 4 cilindra. Ali licno mislim da mu taj 3.0 stvarno dobro lezi.
Prikačeni fajlovi
Untitle1d.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od NexT »

Maj bed :)

Onaj sto mu propusta siber je 2.7. Prosvirala mu je turbina na 150k, onda je stavljena od 3.0, cipovan i ne znam sta je jos radjeno, a repariran je i menajc... Sad ide kao bolestina, ali opet nesto cudno radi na leru... Doduse, on nije bas reper za odrzavanje, posto je lik bolesno pedantan oko auita, ali ga uopste ne stedi... Sto kaze ortak, vozi ga ko sluzbeni :D
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od codemaker »

ftj napisao:@codemaker

Registracija za 3.0 je oko 115,000 din što je danas 1,000 EUR iliti oko 400e manje nego 2.5.
Misliš, oko 400€ VIŠE se plaća registracija za 3.0 nego za 2.5 ?
Zadnji puta sam pitao za registraciju 3.0 u januaru i bila je oko 134,000 dinara, što je danas oko 1000€ ali je tada bilo oko 1300€ otprilike.
No bez obzira na to, sada je 64,000 registracije za 2.5 otprilike 300€ tako da je registracija razlika skoro 700€ a to stvarno ne želim da bacim.
NexT napisao:Mislim da ne bih pravio razliku da li je 2006 ili 2007. godiste... Po meni je vaznije da odgovara motor i oprema i naravno celokupno stanje, nego tih godinu dana razlike... Ocuvan auto iz 2006. moze lagano da bude bolji i vredi vise od 2008....
Možda si i u pravu, i dalje kopamo ali mi nekako nije do auta koji je već u startu 6 godina star... Ovaj je stvarno odličan što se tiče izgleda, opreme i cene. Videćemo

Mene kupovina u Srbiji odbija iz jednog mnogo važnijeg razlog. Legalnost. Samo mi fali da mi nakon par registracija neki bilmez koji nije radio svoj posao u MUPu, kaže da mi oduzimaju vozilo jer je ili skinuto sa osiguranja ili nije plaćena carina i porez, ili je negde ukradeno pa ko zna kojim kanalima ubačeno u "redovan tok"....
Da ne govorimo o nekoj kontroli na nekoj od granica jer često putujem po inostranstvu. Evo sad u maju kad sam išau u HR, na izlasku iz Bosne, hrvatski policajci me izdvojiše sa napomenom da će da izvrše kontrolu auta. Kontrola se svela na proveru brojeva šasije itd i sve je ok. Naravno to je kontrola bila jer je "izvoz" automobila jaka privredna grana u BiH, ali da nešto nije bilo ok, vukao bih kofere na ruku do Hvara....
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
NexT
Reactions:
Postovi: 13017
Pridružio se: 09 Jan 2012, 18:49
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od NexT »

Mislim da to ne bi trebalo da te brine...

Nismo vise u devedesetim, i ne kupujes auto star 15 godina...
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Reactions:
Postovi: 48085
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od Geza »

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24658
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od dragvorl »

NexT napisao:Mislim da to ne bi trebalo da te brine...

Nismo vise u devedesetim, i ne kupujes auto star 15 godina...
Ne bih se slozio. Dok sam bio u servisu nagledao sam se svasta sto se tice legalnosti vozila, a nisu dolazila kola starija od 10 godina, uglavnom Audi, BMW, dzipovi i VW. Jednom se desilo da je ukucan u katalog broj sasije, a izadju potpuno drugaciji podaci, ne mozes iscitati kataloske brojeve delova. Na kraju ispade da je auto kloniran, tj. da nosi broj sasije slicnog automobila ciji je to originalni broj sasije :ccc:. A ovo je samo jedan od primera, a ovo je vidjeno na jako malom uzorku, dakle ima toga po Srbiji.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
pedja
član 001
Reactions:
Postovi: 15359
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od pedja »

Code je u pravu. 3.0 mu ne treba ne samo zbog registracije, vec i zbog kasnije prodaje (a opet zbog cene registracije), koju je spominjao.

I 2,5 ce se tesko prodati, osim ako se zestoko ne spusti cena. Znam coveka koji je prodavao 2,5TDi 2001 Quattro, sa gomilom opreme. I vise nego dobro odrzavan, vozen vecinom na otvorenom... prvo niko nije ni zvao, dugo, dugo... posle je otisao za smesne pare...istina bilo mu je vreme za veliki servis, ali mu je sve drugo bilo u dosta dobrom stanu (sve zivo je izmenjano, sredjena bos pumpa...), uz manje mane. U odrzavanje je utroseno koliko je i placen pre 5 godina... (a tada je cena bila petocifrena)

edit: i taj 2001. mi se vise svidja od onog novijeg, pogotovo u unutrasnjosti.
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od codemaker »

Cena mu je pojača za auto bez xenona i automatske klime...
Jedino što vredi je legalan je i verovatno je km prava.
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Korisnikov avatar
sebekkg
Reactions:
Postovi: 10891
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od sebekkg »

samo nemoj da bude ovaj fazon :D

Slika
Slika
Korisnikov avatar
codemaker
Reactions:
Postovi: 720
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Audi A6 C6 2.0 TDI (2008)
Lokacija: Beograd

Re: Audi A6 2.0 TFSI 2007.g.

Post od codemaker »

U jbt, ovog bih kastrirao tupim nožem... Pa što jednostavno ne kupi neki opel karavan pijačar od 1995 i da ne uništava lepotana!
"Nije žvaka za seljaka"
To mora da je Rus?
Naravno da pričam sam sa sobom... I meni je ponekad potreban savet stručnjaka.
( Crtice iz života jednog srpskog programera )
Odgovori