
Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
U normalnim uslovima i ambijentu 

- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Tako je, to sam i naglasio.
Ja recimo ne vidim da bi me polovnjak drasticno povoljnije izasao u odnosu na novog, tacnije, ta razlika u ceni je apsolutno vredna toga da sam prvi i jedini vlasnik i svega lepog sto ide uz to.
Ja recimo ne vidim da bi me polovnjak drasticno povoljnije izasao u odnosu na novog, tacnije, ta razlika u ceni je apsolutno vredna toga da sam prvi i jedini vlasnik i svega lepog sto ide uz to.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Rakhile, normalno je i da daš drugaru auto prvi dan kad ga kupiš a on ti sjebe motor 
Ali ga posle i popravi :*

Ali ga posle i popravi :*
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Podseti me da ti nikad ne dam Focusa da probas, sumnjiv si mi 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Moj post je bio odgovor na Nidzinu repliku mog posta, gde ja kazem da je svaki slucaj kupovine individualan i da negde i polovnjak moze kostati na kraju kao nov, a on rekao da je nemoguce.nidza napisao:Rećiću ti samo sledeće: ili nije prošlo dovoljno vremena da tržište odredi realnu cenu tog automobila kao polovnog, ili nešto sa tvojom matematikom nije u redu. A45 je totalno specifičan automobil, a matematika iznad mnogo više liči na neki bestbuy segment, poput Octavie, koji drže cenu ko pitbul, a u startu koštaju niže od konkurencije.Xepoj87 napisao:Izasao iz garancije polovnjak koji kosta 10 soma.manje od novog.nidza napisao:U tom slučaju biraš auto gde to ima smisla, mada mi je neverovatno da te bilo koji polovnjak može ikad koštati isto ili jače nego nov. Tu nema nikakve tržišne matematike, jer cenu polovnjaka kroji ponuda i tražnja.
Na novom dobijam nove gume i besplatno odrzavanje 100.000km.
Tu se gubi razlika od 4000e, ostaje 6000.
Realno, moras da menjas nesto za 100.000km, ovde garancija pokrije, tamo ce to da.kosta jos jedno 2,3 soma, pogotovo sto ce biti na jedno 50 soma vise, sto za trapove koii su ekstremno skupi, dosta znaci.
To je 4000-3000e razlike u korist polovnjaka za sada.
Za 5 godina, nov auto prodajem sa 100.000km za 25000e, star 7 godina i 150.000km prodajem za 20.000e.
I sve ovo je da me bas usere sa tako skupim i komplikovanim automobilom.
Sent from my Sony
Ista prica je i trenutno sa novom C klasom, da ne bude da je jedino kod amg-a takva situacija.
Jednostavno se mora svaka kupovina posebno gledati, jer generalno pravilo ne postoji.
Ralee napisao:Heroj govoris o A45 AMG, koji je vise egzotika nego racionalan automobil, bar kod nas.
Nemac ima mogucnost da na lizing kupi nov bmw od 30k, rata je recimo 400e za 4godine, 20k, auto vredi isto toiko, da auto kao usece i opet obrce lizing. Ko od nas ima 400e da izbacuje svakog meseca?
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Brate, treba mi tako nešto u životu, da naučim da poštujem (izgubljeno) vreme. Da ga raspalimo jednom iz lounch kontrola do 100 na sat, ti vozi pošto bolje šaltaš a ja ću da merim vreme, baš sam skoro dobio neki džepni kalendar pa da ga iskoristim.Rakhil napisao:Podseti me da ti nikad ne dam Focusa da probas, sumnjiv si mi
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Povoljniji kao polovnjaci izlaze luksuzni automobili sa brdo opreme, koja je skupa a ne drži cenu. A8 ili serija 7 sa dobrom opremom i adekvatnom motorizacijom koštaju oko 150k evra a posle 4 godine vrede 50k. Takvi automobili jednostavno nisu namenjeni za "širu publiku" pa im je u skladu sa tim, tržište polovnjaka i odredilo cenu.Rakhil napisao:Tako je, to sam i naglasio.
Ja recimo ne vidim da bi me polovnjak drasticno povoljnije izasao u odnosu na novog, tacnije, ta razlika u ceni je apsolutno vredna toga da sam prvi i jedini vlasnik i svega lepog sto ide uz to.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Kod nas nov auto nije istog kvaliteta kao na zapadu, dileri su sezonskog karaktera, u ovl servisima rade bahati dunđeri, garancija važi samo ako ne mogu da je eskiviraju nikako itd.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nisu svi ovlešćeni servisi isti...
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Pričamo o Srbiji.
Preko je matematika druga, gde je radni sat 80€ i ceo dan na dizalici ja 640€, ovde je 80€. Lako je zajebavati se sa polovnim autom ovde.
Ne bih širio priču van Srbije.
Na kraju krajeva, da sam gastarbajter, teško bih odoleo da ne pazarim neki super auto tamo, a da ga održavam ovde. Najiskrenije. Zube bih sigurno popravljao ovde.
Preko je matematika druga, gde je radni sat 80€ i ceo dan na dizalici ja 640€, ovde je 80€. Lako je zajebavati se sa polovnim autom ovde.
Ne bih širio priču van Srbije.
Na kraju krajeva, da sam gastarbajter, teško bih odoleo da ne pazarim neki super auto tamo, a da ga održavam ovde. Najiskrenije. Zube bih sigurno popravljao ovde.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ma da, samo za nas prave posebne krseve 
A ne znam sa kojim ovlascenim si ti imao iskustva, ali ovlasceni za moja kola je ekstra. Sve urade u roku, jednom kasnili 2 dana, nisu mi naplatili ruke, poklonili mi xenon sijalicu od 150e zbog mog hira, svaki put kada auto ostane duze od jednog dana, operu ga, itd...
Sent from my Sony

A ne znam sa kojim ovlascenim si ti imao iskustva, ali ovlasceni za moja kola je ekstra. Sve urade u roku, jednom kasnili 2 dana, nisu mi naplatili ruke, poklonili mi xenon sijalicu od 150e zbog mog hira, svaki put kada auto ostane duze od jednog dana, operu ga, itd...
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Rakhil
- Postovi: 8339
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Lele, logika je sad da polovnjaka dobrog nadjes ko iz picke u kompletu sa dobrim majstorom, a nov auto nemas gde da vozis jer su svi ovlasceni lopovi. Aman. NORMALNO je kupiti novu stvar, polovno kupujes kao izuzetak. Nije obrnuto.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ako je u MB servisu tako, onda je i svuda 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Nije baš tačno. Zavisi od u kom periodu eksploatacije se nalazi stvar.
Auto, brod, nekretninu, ima smisla kupiti polovnu.
Auto, brod, nekretninu, ima smisla kupiti polovnu.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne, ako je u tvom servisu tako, svuda su retardirani 
Sent from my Sony

Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.