
Tražio sam 36, ali nema, samo 32. Jel moguće da napravi rezliku 4 žice?
Što se tiče širine gume to bi trebalo da je dovoljno valjda. Ove sad su široke 40.
Samo da se mogu napumpati preko pet bara

zuzazu napisao:U koliko si tezak preko 90 kg, nema u opste razmisljanja.
Mora 36 zica i pletenje cetiri preko jedan.
Zice 2-1.8, to su valjda DT Revolution.
Ti vozi 36/36. Mene izdržava i 24/28.oli napisao:Pod pretpostavkom da idu žbice iste dužine.nikaragva napisao:Pa može da stavi bilo koju koja ima broj rupa koje njemu trebaju.
Hvala.
Verovatno je Shimano standard isti na svim njihovim nablama, ali ne bih se kladio da će nabla bilo kog drugog proizvođača odgovarati.
zuzazu napisao:U koliko si tezak preko 90 kg, nema u opste razmisljanja.
Mora 36 zica i pletenje cetiri preko jedan.
Zice 2-1.8, to su valjda DT Revolution.
Pajo, ako pazljivo procitas moj tekst i ne izvrnes moje reci videces da pise "razliciti vozaci na razlicitim biciklima sa razlicitim nacinom voznje"Paja napisao:
Nemoguće je pričati o idealnom točku samo na osnovu težine vozača osim u ekstremnim slučajevima.
Ako govorimo o drumaškim točkovima postoje dva tipa - laki brdski i brzi aerodinamični. Izmeđo ova dva kraja postoji i čitavniz kompromisnih točkova. Kompromisi se prave na nivou cene, mase, aerodinamike... Žbice idu od 16/20 do 24/28. Sve preko toga su namenski pleteni točkovi za izrazito teške rekreativce.
CX točkovi koje ćeš naći na tržištu i/ili na gotovim CX biciklima su opet kompromis mase i čvrstoće. Tu su česte kombinacije 24/28, 28/28, 28/32 i 32/32.
Iz ovoga se lepo vidi koiko su točkovi na dva, na prvi pogled slična bicikla ustvari različiti.
MTB scenu ne pratim previše, ali koliko sam u prolazu pohvatao najčešće kombinacije su vrlo slične CX-u.
36/36 je ekstreman točak pravljen za izrazito teške ljude, turing bicikle koji nose puno prtljaga ili tandeme.