Audi A4 B9

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Comi
Reactions:
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od Comi »

Milos napisao:Ako izuzmemo Balkan i Balkance po svetu ?
Sigurno se a8 4.2 , 40d, 50d itd prave zbog balkanaca...
Dobra sisa zlata vredi.
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od goblin »

BMW 50d je za mene isto revolucija i domaci zadatak svima :klanjamse:
mada to nije tema
end off
Korisnikov avatar
Milos
Reactions:
Postovi: 9057
Pridružio se: 04 Feb 2012, 23:30
Garaža: tedeijevi geteijevi

Re: Audi A4 B9

Post od Milos »

Ontopic meni se svidja B9,postujem taj fazon if it aint broken dont fix it.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Audi A4 B9

Post od Laki021 »

Najveci problem je smisao tog 2.0 hibridnog dizela, zato ga drugi i ne prave.
Kod benzinaca hibrid smanji potrosnju recimo 3 litre, kod dizela ce je smanjiti recimo 1l (mada na pezoovom primeru hibrid dizel trosi isto kao i cist dizel). Sa tom litrom ustede nikada nece pokriti razliku u ceni i opravdati investiciju. Bolje lepo odmah uzeti 3.0d i uzivati, bolje i jeftinije.
Korisnikov avatar
Uroš S.
Reactions:
Postovi: 10989
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
Lokacija: BGD

Re: Audi A4 B9

Post od Uroš S. »

Pljus ko vrata. Ne vidim revoluciju u dizel hibridu. Revolucija je sa konja na parnu mašinu, sa pare na SUS motor. Nije revolucija ako spojim mobilni telefon i fotoaparat u jedan uređaj. Ili dizel motor i el. motor u jedno.
Comi
Reactions:
Postovi: 1182
Pridružio se: 11 Nov 2014, 09:49
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od Comi »

Slicna stvar se moze reci i za benzinsku varijantu hibrida, pa se opet lepo prodaju (Toyota pre svega).
Ima tu i subvencija od drzave, pa negde besplatan parking, pa automatski menjac koji ces da doplacujes u osnovnoj kombinaciji, pa registracija itd.
Dobra sisa zlata vredi.
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od goblin »

Laki021 napisao:Najveci problem je smisao tog 2.0 hibridnog dizela, zato ga drugi i ne prave.
Kod benzinaca hibrid smanji potrosnju recimo 3 litre, kod dizela ce je smanjiti recimo 1l (mada na pezoovom primeru hibrid dizel trosi isto kao i cist dizel). Sa tom litrom ustede nikada nece pokriti razliku u ceni i opravdati investiciju. Bolje lepo odmah uzeti 3.0d i uzivati, bolje i jeftinije.
Ja mislim da ima smisla.
Za kupca kojem je bitna ekonomcinost (u danasnje vreme sve trazenije, pogotovo u ovoj klasi), mnogo mu vise odgovara 2.0 kubikaza od 3.0, posto ce i kod nas ali i u inostranstvu placati manje dadzbine na takav auto, pogotovu sto oni imaju i olaksice za hibride zbog zagadjenja, kod nas je opet velika razlika u registraciji, pa onda troskovi odrzavanja koji su jeftiniji za 2.0......

E onda kada na sve to dodamo da obicni 3.0TDI oslobaca okvirno 250KS, a ovaj 2.0 hibrid 326KS. Cak i ako saberemo i oduzmemo razlike u tezini (3.0 je tezi od 2.0 a ovamo je hibrid znacajno tezi) i ako uzmemo da hibrid ipak nece isporucivati svih 326KS u kontinuitetu tokom celog koriscenja... mozemo doci na neki laicki zakljucak da bi performanse trebale da im budu slicne, pa cak mislim da ce hibrid ipak biti u nekoj prednosti ali to ce se znati tek posle testova.

I treca stvar jeste da ce 3.0tdi trositi koliko i trosi, a 2.0tdi koji je vec stedljiviji od njega ce trositi mozda jos 1-1,5L manje, onda to na kraju ne bude ni mala razlika u potrosnji.

Sve kad saberes, itekako ima prednosti u korist 2.0tdi hibrida i smisla prilikom kupovine za odredjene ciljne grupe.
Scuderia
Reactions:
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: Audi A4 B9

Post od Scuderia »

Nije realno poredjenje s obicnim 3.0 od ~250ks, nego s najjacim, jer ce u startu verovatno biti skuplji od tog obicnog. Najbolje da dobijes 100ks vise, manje troskove odrzavanja i potrosnju za iste ili manje pare :D
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Audi A4 B9

Post od HKS »

C klasa postoji kao dizel hibrid.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od Ivan »

Ajde malo da stavimo stvari u pravu perspektivu.

Posto malo malo spominjes 2.0tdi sa 326ks naglasi uvek U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU.

Znaci krenes na put, par puta stisnes gas do panja i ostajes sa dizelom od 190ks i 300 kila tereta.

Znaci u praksi nece moci ni blizu da prismrdi 3.0 dizelima od 250ks.

Takodje nije tacno da 3.0tdi uvek trosi koliko trosi, evo primer detjunovane eko verzije, trosi kao 2.0 dizel.

https://youtu.be/eTFFdLH5qlw

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od goblin »

Ako mislis na ovaj (iskreno, nisam znao ni za njega dok nisi pomenuo, zato uvek i napominjem da me isprave ako u necemu gresim)
http://www.autoexpress.co.uk/mercedes/c ... rid-review

Ipak je velika razlika u odnosu na ovaj u Audiju.
Kod mercedes 2.1 dizel hibrid daju 228KS, dok kod Audija cak za nijansu manji 2.0 dizel hibrid daje 326KS.
Razlika je cak 30% ili skoro 100KS vise snage.
Mada garantujem da Mercedes ima adekvatno obrazlozenje zasto je cak i bolje sto ima 100KS manje. ;)

Ali i ovo potvrdjuje da ce potraznja ovog koncepta biti itekako znacajna.
goblin
Banned
Reactions:
Postovi: 3364
Pridružio se: 18 Nov 2014, 23:23
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od goblin »

Ivan napisao:Ajde malo da stavimo stvari u pravu perspektivu.

Posto malo malo spominjes 2.0tdi sa 326ks naglasi uvek U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU.

Znaci krenes na put, par puta stisnes gas do panja i ostajes sa dizelom od 190ks i 300 kila tereta.

Znaci u praksi nece moci ni blizu da prismrdi 3.0 dizelima od 250ks.

Takodje nije tacno da 3.0tdi uvek trosi koliko trosi, evo primer detjunovane eko verzije, trosi kao 2.0 dizel.

https://youtu.be/eTFFdLH5qlw

Послато са GT-N7100
To o cemu pises mozemo da diskutujemo tek nakon ozbiljnih testova.
Vrlo je moguce da budes upravu ali za sada o tome uopste ne mozemo diskutovati.

PS- apsolutno ne verujem da ce pomenuta snaga biti na raspolaganju u tako kratkom intervalu da se toliko brzo potrosi, a i sigurno ce se regenerisati tokom voznje..... ne verujem da izlaze na trziste sa necim sto cene dobro funkcionisati i sto bi novinari i trziste jedva docekali da razapnu.

Tjuning je vec druga stvar, tu ukljucujemo previse faktora na koje mozemo naknadno uticati.
Korisnikov avatar
Ivan
Reactions:
Postovi: 9930
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Audi A4 B9

Post od Ivan »

Kakav tjuning, to je stock 3.0tdi 204ks, njegov naslednim je onaj od 218ks.

Sto se tice snage i regeneracije, na audijevom sajtu za e-tron kaze "total power output (briefly)", dalje odakle ce baterije da se regenerisu, deo iz kocenja, ali to nije znacajan deo, pogotovo pri voznji na otvorenom, motor bi se morao ponasati kao agregat i trositi vise goriva da napravi vise struje da dopuni baterije, sto bi islo direktno naustrb ekonomicnosti.

Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56 nemam problem uvek sam najsporiji
Korisnikov avatar
HKS
Reactions:
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Audi A4 B9

Post od HKS »

Pa taj A4 hybrid nema 326, jer se snage ne sabiraju zbog gubitaka u prenosu.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Audi A4 B9

Post od Floyd »

goblin napisao:Smatram da nece imati performanse 3.0BiTDI zbog tezine i zbog toga sto pun potencijal verovatno nece biti na raspolaganju konstantno.
Ali isto tako ocekujem da pruzi bolje performanse od 2.0BiTDI uz vecu ekonomcinost, sto bi opet bio fascinantan rezultat.
Trenutno najjači dizel koji su najavili je 3.0 sa 272ks. Nema ništa još uvek za BiTDI a i ako bude biće za S4.

Zbog čega misliš da bi napravili da im dizel hibrid bude najjači u klasi?

BMW ima benzinski hibrid koji u 7ici ima 326 ks u X5ici 313 a u 330e će imati oko 250. Svi imaju isti 2.0 benzinac. Misliš da je to slučajno?

Taj motor i ako bude, biće u A8 i Q7 a ne u A4.
Odgovori