Sigurno se a8 4.2 , 40d, 50d itd prave zbog balkanaca...Milos napisao:Ako izuzmemo Balkan i Balkance po svetu ?
Audi A4 B9
Re: Audi A4 B9
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Audi A4 B9
BMW 50d je za mene isto revolucija i domaci zadatak svima
mada to nije tema
end off

mada to nije tema
end off
Re: Audi A4 B9
Ontopic meni se svidja B9,postujem taj fazon if it aint broken dont fix it.
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: Audi A4 B9
Najveci problem je smisao tog 2.0 hibridnog dizela, zato ga drugi i ne prave.
Kod benzinaca hibrid smanji potrosnju recimo 3 litre, kod dizela ce je smanjiti recimo 1l (mada na pezoovom primeru hibrid dizel trosi isto kao i cist dizel). Sa tom litrom ustede nikada nece pokriti razliku u ceni i opravdati investiciju. Bolje lepo odmah uzeti 3.0d i uzivati, bolje i jeftinije.
Kod benzinaca hibrid smanji potrosnju recimo 3 litre, kod dizela ce je smanjiti recimo 1l (mada na pezoovom primeru hibrid dizel trosi isto kao i cist dizel). Sa tom litrom ustede nikada nece pokriti razliku u ceni i opravdati investiciju. Bolje lepo odmah uzeti 3.0d i uzivati, bolje i jeftinije.
- Uroš S.
- Postovi: 10989
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Audi A4 B9
Pljus ko vrata. Ne vidim revoluciju u dizel hibridu. Revolucija je sa konja na parnu mašinu, sa pare na SUS motor. Nije revolucija ako spojim mobilni telefon i fotoaparat u jedan uređaj. Ili dizel motor i el. motor u jedno.
Re: Audi A4 B9
Slicna stvar se moze reci i za benzinsku varijantu hibrida, pa se opet lepo prodaju (Toyota pre svega).
Ima tu i subvencija od drzave, pa negde besplatan parking, pa automatski menjac koji ces da doplacujes u osnovnoj kombinaciji, pa registracija itd.
Ima tu i subvencija od drzave, pa negde besplatan parking, pa automatski menjac koji ces da doplacujes u osnovnoj kombinaciji, pa registracija itd.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Audi A4 B9
Ja mislim da ima smisla.Laki021 napisao:Najveci problem je smisao tog 2.0 hibridnog dizela, zato ga drugi i ne prave.
Kod benzinaca hibrid smanji potrosnju recimo 3 litre, kod dizela ce je smanjiti recimo 1l (mada na pezoovom primeru hibrid dizel trosi isto kao i cist dizel). Sa tom litrom ustede nikada nece pokriti razliku u ceni i opravdati investiciju. Bolje lepo odmah uzeti 3.0d i uzivati, bolje i jeftinije.
Za kupca kojem je bitna ekonomcinost (u danasnje vreme sve trazenije, pogotovo u ovoj klasi), mnogo mu vise odgovara 2.0 kubikaza od 3.0, posto ce i kod nas ali i u inostranstvu placati manje dadzbine na takav auto, pogotovu sto oni imaju i olaksice za hibride zbog zagadjenja, kod nas je opet velika razlika u registraciji, pa onda troskovi odrzavanja koji su jeftiniji za 2.0......
E onda kada na sve to dodamo da obicni 3.0TDI oslobaca okvirno 250KS, a ovaj 2.0 hibrid 326KS. Cak i ako saberemo i oduzmemo razlike u tezini (3.0 je tezi od 2.0 a ovamo je hibrid znacajno tezi) i ako uzmemo da hibrid ipak nece isporucivati svih 326KS u kontinuitetu tokom celog koriscenja... mozemo doci na neki laicki zakljucak da bi performanse trebale da im budu slicne, pa cak mislim da ce hibrid ipak biti u nekoj prednosti ali to ce se znati tek posle testova.
I treca stvar jeste da ce 3.0tdi trositi koliko i trosi, a 2.0tdi koji je vec stedljiviji od njega ce trositi mozda jos 1-1,5L manje, onda to na kraju ne bude ni mala razlika u potrosnji.
Sve kad saberes, itekako ima prednosti u korist 2.0tdi hibrida i smisla prilikom kupovine za odredjene ciljne grupe.
Re: Audi A4 B9
Nije realno poredjenje s obicnim 3.0 od ~250ks, nego s najjacim, jer ce u startu verovatno biti skuplji od tog obicnog. Najbolje da dobijes 100ks vise, manje troskove odrzavanja i potrosnju za iste ili manje pare 

Re: Audi A4 B9
C klasa postoji kao dizel hibrid.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A4 B9
Ajde malo da stavimo stvari u pravu perspektivu.
Posto malo malo spominjes 2.0tdi sa 326ks naglasi uvek U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU.
Znaci krenes na put, par puta stisnes gas do panja i ostajes sa dizelom od 190ks i 300 kila tereta.
Znaci u praksi nece moci ni blizu da prismrdi 3.0 dizelima od 250ks.
Takodje nije tacno da 3.0tdi uvek trosi koliko trosi, evo primer detjunovane eko verzije, trosi kao 2.0 dizel.
https://youtu.be/eTFFdLH5qlw
Послато са GT-N7100
Posto malo malo spominjes 2.0tdi sa 326ks naglasi uvek U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU.
Znaci krenes na put, par puta stisnes gas do panja i ostajes sa dizelom od 190ks i 300 kila tereta.
Znaci u praksi nece moci ni blizu da prismrdi 3.0 dizelima od 250ks.
Takodje nije tacno da 3.0tdi uvek trosi koliko trosi, evo primer detjunovane eko verzije, trosi kao 2.0 dizel.
https://youtu.be/eTFFdLH5qlw
Послато са GT-N7100
Re: Audi A4 B9
Ako mislis na ovaj (iskreno, nisam znao ni za njega dok nisi pomenuo, zato uvek i napominjem da me isprave ako u necemu gresim)
http://www.autoexpress.co.uk/mercedes/c ... rid-review
Ipak je velika razlika u odnosu na ovaj u Audiju.
Kod mercedes 2.1 dizel hibrid daju 228KS, dok kod Audija cak za nijansu manji 2.0 dizel hibrid daje 326KS.
Razlika je cak 30% ili skoro 100KS vise snage.
Mada garantujem da Mercedes ima adekvatno obrazlozenje zasto je cak i bolje sto ima 100KS manje.
Ali i ovo potvrdjuje da ce potraznja ovog koncepta biti itekako znacajna.
http://www.autoexpress.co.uk/mercedes/c ... rid-review
Ipak je velika razlika u odnosu na ovaj u Audiju.
Kod mercedes 2.1 dizel hibrid daju 228KS, dok kod Audija cak za nijansu manji 2.0 dizel hibrid daje 326KS.
Razlika je cak 30% ili skoro 100KS vise snage.
Mada garantujem da Mercedes ima adekvatno obrazlozenje zasto je cak i bolje sto ima 100KS manje.

Ali i ovo potvrdjuje da ce potraznja ovog koncepta biti itekako znacajna.
Re: Audi A4 B9
To o cemu pises mozemo da diskutujemo tek nakon ozbiljnih testova.Ivan napisao:Ajde malo da stavimo stvari u pravu perspektivu.
Posto malo malo spominjes 2.0tdi sa 326ks naglasi uvek U KRATKOM VREMENSKOM PERIODU.
Znaci krenes na put, par puta stisnes gas do panja i ostajes sa dizelom od 190ks i 300 kila tereta.
Znaci u praksi nece moci ni blizu da prismrdi 3.0 dizelima od 250ks.
Takodje nije tacno da 3.0tdi uvek trosi koliko trosi, evo primer detjunovane eko verzije, trosi kao 2.0 dizel.
https://youtu.be/eTFFdLH5qlw
Послато са GT-N7100
Vrlo je moguce da budes upravu ali za sada o tome uopste ne mozemo diskutovati.
PS- apsolutno ne verujem da ce pomenuta snaga biti na raspolaganju u tako kratkom intervalu da se toliko brzo potrosi, a i sigurno ce se regenerisati tokom voznje..... ne verujem da izlaze na trziste sa necim sto cene dobro funkcionisati i sto bi novinari i trziste jedva docekali da razapnu.
Tjuning je vec druga stvar, tu ukljucujemo previse faktora na koje mozemo naknadno uticati.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi A4 B9
Kakav tjuning, to je stock 3.0tdi 204ks, njegov naslednim je onaj od 218ks.
Sto se tice snage i regeneracije, na audijevom sajtu za e-tron kaze "total power output (briefly)", dalje odakle ce baterije da se regenerisu, deo iz kocenja, ali to nije znacajan deo, pogotovo pri voznji na otvorenom, motor bi se morao ponasati kao agregat i trositi vise goriva da napravi vise struje da dopuni baterije, sto bi islo direktno naustrb ekonomicnosti.
Послато са GT-N7100
Sto se tice snage i regeneracije, na audijevom sajtu za e-tron kaze "total power output (briefly)", dalje odakle ce baterije da se regenerisu, deo iz kocenja, ali to nije znacajan deo, pogotovo pri voznji na otvorenom, motor bi se morao ponasati kao agregat i trositi vise goriva da napravi vise struje da dopuni baterije, sto bi islo direktno naustrb ekonomicnosti.
Послато са GT-N7100
Re: Audi A4 B9
Pa taj A4 hybrid nema 326, jer se snage ne sabiraju zbog gubitaka u prenosu.
Re: Audi A4 B9
Trenutno najjači dizel koji su najavili je 3.0 sa 272ks. Nema ništa još uvek za BiTDI a i ako bude biće za S4.goblin napisao:Smatram da nece imati performanse 3.0BiTDI zbog tezine i zbog toga sto pun potencijal verovatno nece biti na raspolaganju konstantno.
Ali isto tako ocekujem da pruzi bolje performanse od 2.0BiTDI uz vecu ekonomcinost, sto bi opet bio fascinantan rezultat.
Zbog čega misliš da bi napravili da im dizel hibrid bude najjači u klasi?
BMW ima benzinski hibrid koji u 7ici ima 326 ks u X5ici 313 a u 330e će imati oko 250. Svi imaju isti 2.0 benzinac. Misliš da je to slučajno?
Taj motor i ako bude, biće u A8 i Q7 a ne u A4.