
Ne samo senzor. Kod mene ne moze da se vadi senzor napolje.
Ali opet, jel moguce da je tolika razlika. Ono okolo je obicna plastiketina, tunel.
Prošli put, tek kada je bio raskačen auto je prodisao, a kada je bio spojen auto se vukao. Ako sam tada dobro razumeo, kada je neispravan i spojen, auto deluje tromo i prigušeno, a kada se neispravan skine auto vuče kao nov jer se uzimaju neke srednje, kako Nidža reče, predefinisane vrednosti. Tada mi je rečeno da će auto više čađiti i nešto više trošiti bez protokomera. E sad, da li je onaj prvi bio ispravan ili nije, te da li se onaj prvi mogao popraviti prostim čišćenjem - ne znam, može biti.nikaragva napisao:Stavio si polovan protokomer?
Pa kako znaš da je taj uopšte bolji od tvog koji si izvadio?
Jeste, obrisao sam jer mnogi nece razumeti post niti ce mnogi razlikovati koje su vrste protokomera. A ima vrlo razlicitih konstrukcija sa drugacijim ponasanjem na prljavi vazduh koji prolazi kroz njih.dragvorl napisao: Obrisao ljubitelj post gde kaze da ne moze da se cisti protokomer, a mi smo u servisu vise puta uspesno cistili, bez ikakvih problema.
Tako je kod mene bilo.U sustini ciscenje pohabanog protokomera zapremine vazduha je gubljenje vremena odnosno privemeno maskira osnovni problem.