
https://youtu.be/nIV9nb9w_Hw?t=40
Da si sam na putu bez prepreka, krivina, semafora, drugih vozila, pesaka i imas toliko prostora ispred sebe bez prepreke za kotrljanje po inerciji do zaustavljanja.nidza napisao:@MC: Nije (a nije ni smešno), nego što manje troši u tom režimu. Kombinacija potrošnje goriva u leru i otopora vazduha (i kotrljanja) pri inerciji, a pogotovo pri blagoj nizbrdici je povoljnija, nego da se koči motorom. Istina je da motor u prvom režimu troši gorivo, a u drugom ne, međutim, tačka u kojoj se auto zaustavi usled svoje inercije kada je u leru u odnosu na kočenje motorom je daleko dalje.
Šta to znači?
SsangYong ga je najebao.Nemanja987 napisao:https://youtu.be/dbCV8aJLIA8
Kako će da pegla konkurenciju, ovo će biti smešno...
Još nekih mesec dana do premijere.