Napisa covek koji je predhodno napisao da X-Type nudi 4x4 pogon standardno u svim verzijama...starac vujadin napisao: Do tada prouči malo type X i za početak zašto su ga tako nazvali.
Jaguar XE
Re: Jaguar XE
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Jaguar XE
Evo meni nije bilo tesko da otvorim mobile i da pogledam koliko ima a4 quattra 


Otprilike svaki sesti
Послато са GT-N7100


Otprilike svaki sesti
Послато са GT-N7100
Poslednja izmena od Ivan u 26 Avg 2015, 15:32, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Jaguar XE
Sasvim dovoljno da se opravda ponuda takve opcije.
Sta mislis koliko fabrika proda A4 modela sa 4x4 pogonom? Mislis da interesovanje za 4x4 u toj klasi nije u porastu?
Na kraju krajeva, nude ga u toj klasi i Audi i BMW i Mercedes (uz dizel agregate), Jag ga nema u ponudi i to jeste realna zamerka koliko god se trudili da tu cinjenicu prikazete kao zanemarljivu.
Sta mislis koliko fabrika proda A4 modela sa 4x4 pogonom? Mislis da interesovanje za 4x4 u toj klasi nije u porastu?
Na kraju krajeva, nude ga u toj klasi i Audi i BMW i Mercedes (uz dizel agregate), Jag ga nema u ponudi i to jeste realna zamerka koliko god se trudili da tu cinjenicu prikazete kao zanemarljivu.
Poslednja izmena od goblin u 26 Avg 2015, 15:35, izmenjeno 1 put ukupno.
- starac vujadin
- Postovi: 11451
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Jaguar XE
Tako je. E, sada što sam to napisao - ostaće za tebe misterija pošto se vrtiš u krug...to je tako kada ne poznaješ materijui barataš s podacima koje ne razumeš i koji su sami sebi svrha.goblin napisao:Napisa covek koji je predhodno napisao da X-Type nudi 4x4 pogon standardno u svim verzijama...starac vujadin napisao: Do tada prouči malo type X i za početak zašto su ga tako nazvali.
Do tada prouči X type i zašto su ga tako nazvali.
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Jaguar XE
Pa lose si ih obrazlozio jer skoro da nema razlike i malo kompetentniji od tebe nahvalise taj auto u svim direktnim sukobima sa rivalima.goblin napisao: Uopste nije problem porediti ni Audi VS Jaguar, opet se javljaju tehnicke prednosti u korist Audija, sve koje sam nabrojao i ranije.
Treba li ponovo da ih nabrajam i obrazlazem (motorizacija, pogon, ogibljenje, oprema)?
Ne pricam o polovnim.goblin napisao: A6 kolot kosta 40.000e ali ove koji si ti pomenuo da vidjas na stotine po nasim ulicama u proseku nisu placani ni preko 20.000e
A to sto na tebe A8 nije ostavio utisak je tvoj licni dozivljaj.
Napisao si da po enterijeru nisi mogao da znas o kojem se autu radi a pritom A8 ima apsolutno jedinstven enterijer koji je nemoguce pomesati sa bilo kojim drugim modelom, toliko o kompetentnosti.
Procitaj bolje sta sam napisao.
Opet te pitam gde je 100KS razlike iz iste kubikaze? XE ima te motore koje ima i njih gledamo.goblin napisao: Preko 100KS razlike se pravi na 3.000ccm dizelasima a ne na 2.000ccm, mada i kod njih ima razlike.
Benzince nisam ni pominjao, mada itekako mogu da ih pomenem...
To podesavanje tvrdoce imas i kod Jaguara. Nije ekskluziva. Sacekacemo da vidimo prodat broj C klasa sa vazdusnim oslanjenjem. Verovatno ce razlika biti ista kao i sa quattro modelima. Problem je sto ti predpostavljas ne proveris, eto meni nije bilo tesko, A4 od 2008 (dakle samo poslednji model) 2.0 motor u Nemackoj 12689 kom na prodaju. Isto to samo da su 4x4 2122 . Izracunaj dalje (ovo je racun "na budak" bez uzimanja u obzir koliko je sluzbenih vozila sa klot opremom prodato i sl). Sigurno su prave brojke jos losije za 4x4 verziju.goblin napisao: C klasa nudi vazdusno ogibljenje u toj klasi, dok A4 nudi magnetno (isto postoji elektronsko podesavanje tvrdoce).
A4 sa Quattro pogonom itekako imas, baci oko na mobile.de i bice ti jasno da se itekako prodavaju. A koliko je znacajan 4x4 zna onaj koji je osetio sve njegove prednosti.
U krajnjem slucaju, jednostavno ga imaju sva tri nemca u ponudi a Jag na nema, i to je itekako osnovana zamerka.
EDIT: uletelo par postova, da svaki 6-ti. To je sasvim dovoljno opravdanje da ga ne ponude u startu.
Re: Jaguar XE
Itekako ima razlike.Dzoni_m napisao:Pa lose si ih obrazlozio jer skoro da nema razlike i malo kompetentniji od tebe nahvalise taj auto u svim direktnim sukobima sa rivalima.goblin napisao: Uopste nije problem porediti ni Audi VS Jaguar, opet se javljaju tehnicke prednosti u korist Audija, sve koje sam nabrojao i ranije.
Treba li ponovo da ih nabrajam i obrazlazem (motorizacija, pogon, ogibljenje, oprema)?
Na pocetku sam napomenuo da posmatram D i E segment.
A tu Audi itekako ima tehnickih prednosti u odnosu na Jaguar, sve one stavke koje sam ti vec napisao.
A od tih stotina A6 modela koje gledas po ulicama (sto si pomenuo), koliko ih je kupljeno novo i placeno preko 40.000eDzoni_m napisao:Ne pricam o polovnim.goblin napisao: A6 kolot kosta 40.000e ali ove koji si ti pomenuo da vidjas na stotine po nasim ulicama u proseku nisu placani ni preko 20.000e
A to sto na tebe A8 nije ostavio utisak je tvoj licni dozivljaj.
Napisao si da po enterijeru nisi mogao da znas o kojem se autu radi a pritom A8 ima apsolutno jedinstven enterijer koji je nemoguce pomesati sa bilo kojim drugim modelom, toliko o kompetentnosti.
Procitaj bolje sta sam napisao.
BMW iz 3.000ccm dizel vadi 381KS, koliko ima Jaguarov 3.000ccm dizelas?Dzoni_m napisao: Opet te pitam gde je 100KS razlike iz iste kubikaze? XE ima te motore koje ima i njih gledamo.
Ja diskutujem o Jaguaru u oba segmenta, D i E.
Zasto prodaju A4 sa Quattro pogonom ogranicavas na 2.0 motore?Dzoni_m napisao: To podesavanje tvrdoce imas i kod Jaguara. Nije ekskluziva. Sacekacemo da vidimo prodat broj C klasa sa vazdusnim oslanjenjem. Verovatno ce razlika biti ista kao i sa quattro modelima. Problem je sto ti predpostavljas ne proveris, eto meni nije bilo tesko, A4 od 2008 (dakle samo poslednji model) 2.0 motor u Nemackoj 12689 kom na prodaju. Isto to samo da su 4x4 2122 . Izracunaj dalje.
Proveri podatak ukupne prodaje A4 modela sa Quattro pogonom, ne verujem da bi se sve tri nemacke fabrike bakcale sa tim da nema interesovanja.
Vazdusno ogibljenje u C klasi je samo veliki plus za Mercedes i distanca od ostalih, i svaka im cas na tome.
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Jaguar XE
Ajde ponovo navedi te tvoje tehnicke prodnosti. Posto ih nesto pominjes i zadrzi se na XE modelu posto je to tema. Ti mesas klase, modele, motore kako tebi odgovara. Pricamo o XE ti se prebacujes na segment koji tebi odgovara. Pises neke brojke i interpretiras kako tebi odgovara
Prost primer je taj BMW dizel i tih 381KS. Tu se vidi koliko pojma nemas o cemu pises. Taj motor se dobija uz m550d. Auto koji kosta preko 80 000 eur. Poseban model i ne prodaje se toliko. Ono sto dobijes kao najaci dizel u seriji 5 ima 313 KS. Samo 13 ks vise od Jaguara XF disel koji JESTE konkurencija 535D.
U vezi ogranicavanja A4 na 2.0 jos gore je ako ostavim sve motore. Tada je brojka FWD 14000 i kusur a 4x4 samo 30 kom vise.
Uostalom, 4x4 dolazi 2016 u ponudi sa XE. Sigurno nece ostaviti tu nisu praznu ali nije bila kriticna za inicijalni izlazak na trziste.
Prost primer je taj BMW dizel i tih 381KS. Tu se vidi koliko pojma nemas o cemu pises. Taj motor se dobija uz m550d. Auto koji kosta preko 80 000 eur. Poseban model i ne prodaje se toliko. Ono sto dobijes kao najaci dizel u seriji 5 ima 313 KS. Samo 13 ks vise od Jaguara XF disel koji JESTE konkurencija 535D.
U vezi ogranicavanja A4 na 2.0 jos gore je ako ostavim sve motore. Tada je brojka FWD 14000 i kusur a 4x4 samo 30 kom vise.
Uostalom, 4x4 dolazi 2016 u ponudi sa XE. Sigurno nece ostaviti tu nisu praznu ali nije bila kriticna za inicijalni izlazak na trziste.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Jaguar XE
Pritom da bude smesnije bazni 3.0d u jaguaru xf je 300ks, dok je u a6 218ks, pa imas 272, pa 313ks i 326ks, znaci raspon od 72ks slabije (sto valjda znaci nazadnije jel da) do 26ks jace kod audija.
Takodje jaguar xf nudi cak 70ks vise nego a6 iz 3.0 benzinca, verovatno jer su tehnicki nazadni
Послато са GT-N7100
Takodje jaguar xf nudi cak 70ks vise nego a6 iz 3.0 benzinca, verovatno jer su tehnicki nazadni
Послато са GT-N7100
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24871
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Jaguar XE
Sta mislis, da F pravi kola da bi Svet bio lepse mesto? Prave profit, naravno, zato se bave tim poslom, a institucija je iz vise razloga, ali sigurno ne zato sto posluje sa ili bez profita. Odavno F nije fabrika koja pravi kola samo da bi moglo da se finansira trkacko odeljenje.Comi napisao:Moze li neko da odgovori na pitanje vezano za firmu Jaguar-LR?
Ivane, pretpostavljam da alu sasija ima presudan uticaj na vozne karakteristike koje su fantasticne, ja sam ciljao na tezinu (koja opet, ne mora primarno da utice na sve i svasta, samo kazem).
Svi jure profit, sto veci obrt...cak se i Maser spusta u nize klase.
Zato ce Ferrari uvek biti institucija i nijedan Porsche, Maser, Dzeg, Aston itd (pa cak ni Lambo) to ne moze da promeni.
Porsche mi se ogadio, vise nije isti brend za koji sam ga smatrao ranije, iako i dalje ima jaku ponudu vrhunskih automobila u top varijantama.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Jaguar XE
Ne pominji XF...............sad ce da izginemo.Ivan napisao:Pritom da bude smesnije bazni 3.0d u jaguaru xf je 300ks, dok je u a6 218ks, pa imas 272, pa 313ks i 326ks, znaci raspon od 72ks slabije (sto valjda znaci nazadnije jel da) do 26ks jace kod audija.
Takodje jaguar xf nudi cak 70ks vise nego a6 iz 3.0 benzinca, verovatno jer su tehnicki nazadni
Послато са GT-N7100
Re: Jaguar XE
dragvorl napisao:Sta mislis, da F pravi kola da bi Svet bio lepse mesto? Prave profit, naravno, zato se bave tim poslom, a institucija je iz vise razloga, ali sigurno ne zato sto posluje sa ili bez profita. Odavno F nije fabrika koja pravi kola samo da bi moglo da se finansira trkacko odeljenje.Comi napisao:Moze li neko da odgovori na pitanje vezano za firmu Jaguar-LR?
Ivane, pretpostavljam da alu sasija ima presudan uticaj na vozne karakteristike koje su fantasticne, ja sam ciljao na tezinu (koja opet, ne mora primarno da utice na sve i svasta, samo kazem).
Svi jure profit, sto veci obrt...cak se i Maser spusta u nize klase.
Zato ce Ferrari uvek biti institucija i nijedan Porsche, Maser, Dzeg, Aston itd (pa cak ni Lambo) to ne moze da promeni.
Porsche mi se ogadio, vise nije isti brend za koji sam ga smatrao ranije, iako i dalje ima jaku ponudu vrhunskih automobila u top varijantama.
Nisam toliko naivan, naravno. Prave oni profit, ali se NE spustaju u nize klase i odbili su mogucnost cak pravljenja luksuznog SUV-a da bi POVECALI profit, a na to su se svi ostali odlucili. To je bila poenta.
Dobra sisa zlata vredi.
Re: Jaguar XE
Startni imidz im je to omogucio, dokle ce to trajati videcemo. FF i 4x4, turbo u Kaliforniji, sve je to popustanje pred trzistem.
-
Dzoni_m
- Site Admin
- Postovi: 1946
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Jaguar XE
Pa sad......Osim ako ne racunas to da se u Modeni sklapa Maserati (neki modeli kao i motori za Maserati) i da Maserati najvljuje SUV i slicne modele. Tako da rade to oni isto samo pod drugim brendom.
@Scuderia, turbo mi je sasvim OK za Ferrari. Radili su to oni mnogo pre.
@Scuderia, turbo mi je sasvim OK za Ferrari. Radili su to oni mnogo pre.
Re: Jaguar XE
Pa o brendovima i pricamo, konkretno o Ferrariju, ne o Maseru.
Dobra sisa zlata vredi.