
Dok pri kupovini porodicnog auta limuzine/SUV itekako ima kompromisa i prilagodjavanja koliko hoces...
Pa covece, to je bilo pre 11god, i da padne na nula ok jegoblin napisao:Veliki je problem kod nas prodati jakog benzinca. Evo i ja ocekujem bas ozbiljan problem da se otarasim ovog X5 koji sam preuzeo.
Em se MNOGO vise izgubi na ceni u odnosu na dizel, em sto je jako tesko naci kupce.
Pa evo sada imam ponudi VRHUNSKI Porsche Cayenne S 2004g, pravih 150.000e, oprema preko proseka, nikada havarisan, garaziran, prava kilometraza, prvi vlasnik, odrzavan iskljucivo u ovlascenom, nema nikakve zamerke i dodatnih troskova... ma ekstra auto (doduse matora ali boze moj).
I to za 8.000e
Pa ljudi moji taj auto je placen oko 100.000e ili vise, i sada se vlasnik bukvalno muci da ga proda za 8.000e (u oglase ga drzi skuplje ali meni ga je nudio za ovoliko), cak prihvata i kompenzaciju. Auto je vrh ali dzabe kad niko nece benzinca velike kubikaze.
To sa dizelom nikad ne mozes da docekas bas tako ekstremne slucajeve.
Jeste, ali na mobile.deScuderia napisao:Nemam vremena za detaljisanje, bacio sam samo oko na '09 Cayennea (onaj prvi FL) na mobile.de, od prvog oglasa se smenjuju dizel/benzin sa istim/slicnim cenama.
Pad vrednosti zavisi od mnogo faktora i nije bas univerzalan.Laki021 napisao:Zar nije OK gubiti 10% godisnje na vrednosti auta...