Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od dunx81 »

Al opet,cena je sumanuta.
75k km kod mene + ne znam koliko kod sl.vlasnika na jednom autu i na ovom su sad na 40k.
Ako sutra crknu,neka ih :-)

t
Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Reactions:
Postovi: 32193
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od trojanac »

Pisao sam već da su koleginici sa Puntom Classic otišle dizne, na manje od 100k. Otišla kod plinadžije koji joj je održavao i prošli auto i stavila drugi sistem za osetno manje para sve sa ugradnjom. Prezadovoljna.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od ljubitelj »

Saša napisao:Takve da bi trebale da rade 150.000 km bez najmanjeg problema. No nekom crknu na 25.000 a nekom na 150.000. Zato sam ubeđen da način eksploatacije auta ima velikog uticaja na njihov radni vek. :)

TT
A kakav ima uticaj nacin eksploatacije na gasne dizne, ako moze objasnjenje konkretnije?

Kroz dizne prolazi gas koji se jedva malo razlikuje od vazduha..
Korisnikov avatar
dunx81
Reactions:
Postovi: 5692
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od dunx81 »

Što više što kraćih tura po zimi i trajaće duže. :mrgreen:
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13559
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Grujic »

Ne sme to da bude uzrok niti da se koristi kao opravdanje.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
chakboris
Reactions:
Postovi: 116
Pridružio se: 06 Avg 2015, 22:03
Lokacija: Srbija

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od chakboris »

Ni meni nema logike ni cena ni nacin koriscenja, a sa tom cenom od 4oo bi trebale da budu otporne na sve uslove eksploatacije i da rade bar pola miliona km. Cena ugradnje gasa (sekvent) ne prelazi tu cifru, a ako tako lako crkavaju dizne kao sto pisete onda ceo sistem nije bas za pohvalu
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13559
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Grujic »

Ma Sasa malo preterano hvali taj sistem, ako nacin eksploatacije u toj meri ima uticaja na nastanak kvara koji je cenom blizak potpuno novom sistemu - to nije dobar uredjaj.

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od ljubitelj »

Svi sistemi koji postoje u ovom veku, sekventi, su dobri. Najvece razlike su u propusnom kapacitetu "dizni". Za aute do oko 160-180 konjica skoro pa je svejedno koje su ali za jace motore tipa 250 ili 350KS vec su jasno izrazene razlike lako vidljivie u eksploataciji.

Glavna stvar u sekvent sistemima je softver samog ECU i kvalitet integracije rada plinskog sa benzinskim ECU.

Tu su poljski proizvodjaci daleko prevazisli italijanske, koji u stvari imaju jedan AEB softver sa kozmetickim podvarijacijama.
Fiat ce naravno preferirati neki lokalni italijanski, a ta cena od 400 evra za 4 dizne moze da prodje samo u Fiat servisima. Zna se koja je trzina vrednost dizni uobicajeno za takve koje zadovoljavaju oko 15KS po jednoj dizni/ cilindru koliko moze da dosegne Punto benzinac 1.2

Manje vise, cena je odredjena prema potrebama a ne usled neke ekstra velike razlike kvaliteta u odnosu na druge dizne koje se mogu kupiti u slobodnoj prodaji, onako kako ja vidim do sada iz prakse.
Dzoni_m
Site Admin
Reactions:
Postovi: 1906
Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
Garaža: BMW 118i, CX-60
Lokacija: DE

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Dzoni_m »

Sasa ima poentu zato sto su u toj "fabrickoj" KG ugradnji okrenuli dizne za 180 stepeni. Problem je sto to tada talog/prljavstina koji bi jednostavno progurao kroz diznu dalje u motor i sagoreo, ostaje u samoj dizni i zablokira ventil. E sada ako dosta vozis taj talog ce biti koliko toliko izbacivan kako je proizvodjac zamislio. Problem je sto ako auto vise stoji nego sto se vozi to se pre desi.

Zato sam ja i rekao, meni licno je to bilo jako veliki problem plus ta zamena samo u ovlascenom servisu i to sve 4 dizne. Na to nisam zeleo da pristanem. Izgled pod haubom je samo moj trip, ali meni znaci.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Saša »

Dzoni_m napisao:Sasa ima poentu zato sto su u toj "fabrickoj" KG ugradnji okrenuli dizne za 180 stepeni. Problem je sto to tada talog/prljavstina koji bi jednostavno progurao kroz diznu dalje u motor i sagoreo, ostaje u samoj dizni i zablokira ventil. E sada ako dosta vozis taj talog ce biti koliko toliko izbacivan kako je proizvodjac zamislio. Problem je sto ako auto vise stoji nego sto se vozi to se pre desi.
Bravo, to je to. Upravo na to sam i mislio. :pivo: Samo nisam stigao da vam obrazložim, gužva na poslu... :D

Primer: imam drugara koji je kupio identičnog Punta kao što sam i ja, samo godinu dana ranije - dizne mu crkle na 24.000 km. Godišnje ne prelazi više od 6-7.000 km. Trenutno je na 42.000 i nešto, a auto stariji godinu dana od mog (a koji je do sada prešao skoro 80.000 km). Još jedan poznanik je kupio otprilike u isto vreme auto sa tim gasnim sistemom, samo ne Punta već Sandera Stepway - isto crkle dizne na maloj kilometraži (i on malo prelazi godišnje). Kao konačnu potvrdu svega ovoga, imam i komšiju koji je sa službenim Puntom (Z10) prešao skoro 150.000 km pre nego što je morao da zameni dizne. No taj auto je sve to napravio u nekih 3-4 godine (ako ne i manje). Dakle vožen je dosta, dobar deo toga i na autoputu i tu se dizne (pogotovo pod većim gasom) samoočiste i nema problema.

Šta u stvari uništava te dizne? Uništava ih prljavština iz gasa koja uspe da prođe kroz filtere pomešana sa kaptanom. Kaptan je ulje koje se dodaje u smešu gasova (između ostalog) da bi ona imala onaj specifičan miris ako negde procuri. Ako se auto malo vozi - to se sve sliva, taloži i lagano zapekne u diznama i... ćao - zdravo, daj 400 evra ili čupaj sve napolje. Zato i kažem da ovaj uređaj nije za one koji malo voze.
Grujic napisao:Ma Sasa malo preterano hvali taj sistem, ako nacin eksploatacije u toj meri ima uticaja na nastanak kvara koji je cenom blizak potpuno novom sistemu - to nije dobar uredjaj.
A zašto ga ne bih hvalio? :D Ja nemam loših iskustava sa njim, baš naprotiv - auto ide odlično (čak mi se čini i bolje nego na benzin), troši kao upaljač (nedavno sam imao potrošnju od 6.0 l gasa na otvorenom!!!), ne pravi nikakve probleme, a nadam se da će tako i ostati... :)

Da li je dobar uređaj ili nije - meni jeste, no nekom ko prelazi 6.-7.000 km godišnje očigledno nije. No, šta će takvom čoveku uopšte auto na gas, to je još bolje pitanje? :D
chakboris
Reactions:
Postovi: 116
Pridružio se: 06 Avg 2015, 22:03
Lokacija: Srbija

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od chakboris »

Super sto ti nemas problema i nek te i dalje odlicno sluzi, ali glupo je uslovljavati ugradnju plina sa godisnjom kilometrazom. I ko prelazi recimo 8ooo godisnje nije mu isto jel potrosio recimo 64o (8 na 1ookm) litara goriva ili 72o (deset posto vise) litara plina, usteda je prilicno velika, registracija i jos ti ostane para a gde je jos i opcija kad prodajes auto da ce biti bolji sa cenom nego onaj bez plina
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Saša »

Hvala na lepim željama. :D

Ne uslovljava tu naravno niko nikog, možeš da kupiš šta hoćeš pa i ako prelaziš samo 100 km godišnje, na volju ti, no ovde pričamo o razlozima zašto dolazi do kvarova kod konkretnog automobila i gasnog uređaja, pa smo se onda dotakli i godišnje kilometraže i isplativosti celog tog "planinarenja". Treba sve jednostavno staviti na papir i izračunati: razliku u ceni između benzina i gasa, koliko te košta ugradnja uređaja, atest i reastest, servis gasnog uređaja... pa se tu u obzir još uzme i koliko nameravaš da zadržiš taj auto i pređenu godišnju kilometražu... i računica ti odmah kaže ima li to sve uopše smisla ili nema. Na malim kilometražama teško da ima. :)
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13559
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Grujic »

Znaci ta ugradnja je ipak losa?

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14248
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Saša »

Ne, ne i ne. :kezo:
Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Reactions:
Postovi: 13559
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo

Post od Grujic »

Jel su dizne okrenute za 180 u odnosu na kako treba ili ne?
Odgovori