Turbo benzinci vs turbo dizeli

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
schonenk
Reactions:
Postovi: 1968
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Renault Clio RS 197

Post od schonenk »

Kakvo je ovo svetogrdje u temi o kliju RS :) Kakve veze ovaj auto ima sa kombinacijom potrosnja i komfor po gradu?

Da dodam, "przenje" vezujem za automobile koji se cuju, a ne idu. Pravi benzin atmosferac moze samo da izazove zmarce.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

e kad me nidza sa alfom od milion njutna brani :D

veljo, ko ne zeli da salta, ima automatik, bez obzira na koje gorivo i sa kojom konstrukcijom motora se vozio.
uzbrdo, opet ce ulogu igrati samo odnos ks/kg. kretanje uzbrdo je povecanje potencijalnog dela ukupne energije tela, kao sto je povecanje brzine povecavanje kinetickog dela. sa stanovista fizike, ista stvar. brzi auto na pravcu ce biti brzi i uzbrdo...
ostala prica oko racunice i licnih preferencija je neka druga stvar, poentu je objasnio starac u poslednjem pasusu na prethodnoj strani...

@starac - da, samo mislim da je bilo da sam mislio da je treca a bila je cetvrta sa neke male brzine tipa 30-40 ( to je ona brzina gde se dizeli uguse u tom stepenu prenosa :kezo: ) a posto sam jutros sunuo onaj gazpromov g100 sa 10 posto vise torka, sad bi tako isao u petoj :kezo:
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Renault Clio RS 197

Post od Velja »

@schonenk
U pravu si za off, ali i sam vlasnik teme je doprineo.

@starac
Sve što si naveo u poslednjem postu je suprotno mom mišljenu. Od iskustva sa Puntom, shvatanja užitka u gradskoj vožnji (samo nju upražnjavam poslednjh godina), pa do razloga vožnje dizela (opet, po gradu).

Mislim da bi morali da razmislimo za koju namenu su koja kola napravljena, pa u tom svetlu posmatrati i motorizaciju kojom se pokreću. To bi mnogima rešilo dilemu šta se očekuje od nekog auta i koji je motor najbolji za to.
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan »

pa sto vlasnik teme ( a nisam bas vlanik, vise zacetnik ), jel nemam ime jbg? ja ti tamo kacim slike golfa keca i hvalim na sva usta, a ti meni ni ime da spomenes :kezo:

salim se malo, dosli smo valjda do politicki korektnog zakljucka u tvojoj poslednjoj recenici... benzin zakon naravno :D
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Renault Clio RS 197

Post od McGruja »

Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom
Svako kako hoće/voli, a najvažnije je shvatiti ispravno šta se hoće/voli
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Renault Clio RS 197

Post od Velja »

Možda ovi najnoviji turbo-benzinci mogu po gradu da se mere sa turbo-dizelima, ali one predhodne generacije su skroz inferiorne. Ponavljam, performanse na stazi ili nekom planinskom putu ne uzimam u razmatranje, jer ne koristim kola u tim uslovima.

P.S.
Vožnja automatik-benzinca pre 10ak godina po Bg mi je ostala u sećanju kao najgore vozačko iskustvo. Čak ni ne mislim na potrošnju, jer nije bio moj i nisam bio sa njim na pumpi, a predpostavljam da je tek tu katastrofalan.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio RS 197

Post od ljubitelj »

Velja napisao:Evo promeniću tu tradicionalno iritantnu stilsku figuru( :-) ) u politički korektno ,,lagodno uspinjanje urbanim vrletima dizel-autom u kom su petorica uhranjenih putnika'' gde opet benzinac može samo da se skloni u stranu, da ne ometa saobraćaj. :D .
Potpuno suprotno, u tim uslovima dizelas ometa saobracaj. To je jos izrazenije kod atmo varijanti za oba goriva. Turbo je ono sto tebi omogucuje taj ugodjaj, ili velika zapremina atmo motora.

Trebas da probas lagodno uspinjanje nekim turbo benzincem, koji je uz to tisi, udobniji, laksi za voznju, vuce iz nizih obrtaja od dizela.
Ako je do cene goriva, na raspolaganju je turbo plin koji objedinjuje prednosti oba sveta.
Korisnikov avatar
jovanvuk
Reactions:
Postovi: 443
Pridružio se: 08 Feb 2015, 23:30
Garaža: Q5 40TDi Quattro, Meredes A klasa W169
Lokacija: SM
Kontakt:

Re: Renault Clio RS 197

Post od jovanvuk »

Velja napisao:Ponovo se uzima vrhunski i sportski nasviran benzinac u malom autu za poredenje.
Kolega mislim da se nerviraš bez veze ( dizel/benzin ) , a grešiš samo u jednom ... gde ti vidiš ovo što si napisao ? Izvinjavam se ,,začetniku garaže,, a i mom sugrađaninu koji i sam zna da vozi jakog atmosferca u malenom i laganom autu ! I mislim da raspravu oko potrošnje i svega treba premestiti iz njegove garaže ;)
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Renault Clio RS 197

Post od Ralee »

Svasta se ovde da procitati :) Ne bih imao problem da se penjem nekim benzincem uzbrdo, recimo neki v8, al bih se odmah skolnio cim bih u retrovizoru video tdi-cinu, to stoji :D
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Renault Clio RS 197

Post od Velja »

Pa postoji i V8 TDI... I V12 :D
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Renault Clio RS 197

Post od Ralee »

Ma jok, sije ih redom ovaj 1.9 cipovan :D
Stjepa
Reactions:
Postovi: 2206
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:36
Kontakt:

Re: Renault Clio RS 197

Post od Stjepa »

McGruja napisao:Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom
Mislim da vas (zelene) ne konstatuju. :D
Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Reactions:
Postovi: 15275
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31

Re: Renault Clio RS 197

Post od Kuzmanovic »

Po Veljinoj prici ispada da se neki 1.6 benzinac ne moze voziti uzbrdo ispod 4000rpm. :)

Iz moje perspektive (posto ponekad vozim 1.9 jtd pored 1.6 16v) je da pri ukljucenji na AP ili na nekoj uzbrdici na benzincu brzine menjam za 500rpm vise kako bi "nadoknadio" nedostatak turba (~2500rpm na dizelu vs. ~3000rpm na benzincu) i daleko od toga da sam sporiji od prosecnog vozaca, cak naprotiv. Lepo je voziti dizela i imati taj instant (nakon turbo laga naravno :D ) sut u dupe, ali ja sam se navikao i zavoleo taj smoothnes kod benzinca sa ravnomernim ubrzanjem.

P.S. Mogli bi moderatori da prebace ovo u prikladnu temu. :)

Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Reactions:
Postovi: 13449
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Renault Clio RS 197

Post od McGruja »

Stjepa napisao:
McGruja napisao:Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom
Mislim da vas (zelene) ne konstatuju. :D
Neka ih, ne zameram
Ralee
Reactions:
Postovi: 3502
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Renault Clio RS 197

Post od Ralee »

Stjepa napisao:
McGruja napisao:Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom
Mislim da vas (zelene) ne konstatuju. :D
Thug life :D
Odgovori