
Da dodam, "przenje" vezujem za automobile koji se cuju, a ne idu. Pravi benzin atmosferac moze samo da izazove zmarce.
Potpuno suprotno, u tim uslovima dizelas ometa saobracaj. To je jos izrazenije kod atmo varijanti za oba goriva. Turbo je ono sto tebi omogucuje taj ugodjaj, ili velika zapremina atmo motora.Velja napisao:Evo promeniću tu tradicionalno iritantnu stilsku figuru() u politički korektno ,,lagodno uspinjanje urbanim vrletima dizel-autom u kom su petorica uhranjenih putnika'' gde opet benzinac može samo da se skloni u stranu, da ne ometa saobraćaj.
.
Kolega mislim da se nerviraš bez veze ( dizel/benzin ) , a grešiš samo u jednom ... gde ti vidiš ovo što si napisao ? Izvinjavam se ,,začetniku garaže,, a i mom sugrađaninu koji i sam zna da vozi jakog atmosferca u malenom i laganom autu ! I mislim da raspravu oko potrošnje i svega treba premestiti iz njegove garažeVelja napisao:Ponovo se uzima vrhunski i sportski nasviran benzinac u malom autu za poredenje.
Mislim da vas (zelene) ne konstatuju.McGruja napisao:Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom
Neka ih, ne zameramStjepa napisao:Mislim da vas (zelene) ne konstatuju.McGruja napisao:Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom
Thug lifeStjepa napisao:Mislim da vas (zelene) ne konstatuju.McGruja napisao:Mislim da nema potrebe ići sa benzin/dizel pričom