Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jedina prednost dizela u C segmentu, je nešto niža potrošnja i dosta tiša vožnja na preko 120-130 km/h
Imao sam isti auto (Focus, Cmax, Mondeo) u dizel i benzin varijanti
Znam koje prednosti mislite da dizel ima, ali to je vidljivo tek na Mondeu
Imao sam isti auto (Focus, Cmax, Mondeo) u dizel i benzin varijanti
Znam koje prednosti mislite da dizel ima, ali to je vidljivo tek na Mondeu
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
O tome se i piše ovde, bar ja. Teška kola, puna i uzbrdo.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa da, ali mi vozimo grad 90%, i B ili C segment
A i Mondeo mi je draži u benzinskoj verziji
A i Mondeo mi je draži u benzinskoj verziji
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ne znam sta ivan prica ja sam bio duplo brzi uvek.


- Day Walker
- Postovi: 23545
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ta tisina je do izolacije ponajvise.McGruja napisao:Jedina prednost dizela u C segmentu, je nešto niža potrošnja i dosta tiša vožnja na preko 120-130 km/h
Imao sam isti auto (Focus, Cmax, Mondeo) u dizel i benzin varijanti
Znam koje prednosti mislite da dizel ima, ali to je vidljivo tek na Mondeu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Znam. I do broja obrtaja
Nema dizela koji je zapravo tiši, nego proizvođači štede
Nema dizela koji je zapravo tiši, nego proizvođači štede
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nema to veze sa dilemom benzin vs dizel, nego sa nekim drugim parametrima. Dovoljne su vrlo male razlike u menjaču, odnosu KS/t i vozaču koji lošije poznaje svoj auto da jedan krene da odmiče.Ivan napisao:Da nisam probao vise puta dizela od 200ks protiv benzinaca od 200ks pa da poverujem u neke ovde price, da stvar bude smesnija dizel odmice kako ulazi u obrtaje, a ne kontra
Uzbrdo je situacija jos izrazenija.
Послато са GT-N7100
- schonenk
- Postovi: 1970
- Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
- Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
- Lokacija: beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
ljubitelj napisao:Primer za sta, da postoji turbina koja toliko povecava zapreminu usisanog vazduhaschonenk napisao:Kad pocne prica o zapremini uvek dobijem inspiraciju za ovaj primer
Samo sam prokomentarisao da zapremina ne mora biti ogranicavajuci faktor. Ovde u temi je samo turbina ta koja pravi razliku i to je vec prokomentarisano, a ne vrsta goriva.
Velja moze jos da se hvata na potrosnju i tu je kraj.
Ovaj primer iz prakse koji navodi Ivan je vec nesto sto mora da uvede u pricu i tezinu automobila i menjac.
Ja se inace slazem da atmosferci imaju hendikep, bar ovi do dva litra, ali da bitno i menjac utice na pricu. Meni 2 ide od 60 do 100 i kusur, pa ako se nadjem u drugoj na uzbrdici pri 40 km na sat bicu inferioran.
Opet, postoje neki momenti gde je benzinac u prednost, najvise linearan i predvidljiv razvoj snage, zvuk i to je ono sto mene kupuje i zbog cega vise uzivam u voznji istog.
- starac vujadin
- Postovi: 11446
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mislim da će se ipak držati i dalje "mrtvog slova na papiru i šupljih priča"Pusti ti mrtvo slovo na papiru i suplje price, evo dragan i ftj mogu da potvrde kako se drze benzinci protiv malo slabijeg dizela sa znacajno vise obrtnog, a svi smo slicne tezine, pritom je kod mene duzi menjac od standardnog koji je losiji za medjuubrzanja.
Pravili smo nekoliko rolling startova i uvek smo kretali maltene isto i kako smo ulazili u obrtaje tako sam ja poceo da odmicem, dakle ni reci o umiranju

- Uroš S.
- Postovi: 11004
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: BMW X1 X-Line | Yamaha X-Max 300 TechMax | Polar Forester
- Lokacija: BGD
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Pa ne znam šta očekuješ, ta Oktavija ja mislim hvata 100 drugom (moja Fabija da, doduše ima 5 brzina), znači na 70 uzbrdo si uveliko za drugu brzinu, ne za treću a tek četvrtu. Problem je u očekivanjima, ne u tom motoru niti u autu. Ali to je druga, duga priča.nenad.fil napisao:Ljubitelj, mislim da je bio tdi a ne sdi ali nema veze.
Starče, nemam nista protiv obrtaja i teranja u crveno ali da vraćam u drugu brzinu na 70-80km/h da bih obišao auto nije mi palo na pamet, jednostavno slabiji sam.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja cu se drzati prakse, a ovi iza mene neka besno vicu STANI, ZASTO NE UMIRES U OBRTAJIMA 
Послато са GT-N7100

Послато са GT-N7100
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Šone, misliš atmosferac, ne benzinac. 
Kad se u priču ubaci turbo, benzin i dizel postaju vrlo slični. Benzin ima prednost obrtaja, dizel prednost potrošnje. Ako bi gledali samo performanse, mogli bi da se podese da budu potpuno egal.
Benzin iz iste zapremine može da izvuče dosta više konja, ako ekonomija nije parametar. Zapravo, sva prednost je na strani benzina dokle god ekonomija nije parametar.
E, sad, pošto običnom čoveku ekonomija jeste uvek parametar, a iz dizela može mnogo zabave da se izvuče, a da ne košta mnogo, ovaj parametar itekako dobija na težini. Ne znam kako vama, ali ako meni dizel uštedi par stotina evra godišnje na gorivu, a uštedi, praktično svo održavanje Alfe, redovno i vanredno, me u neku ruku dođe džabe. Nasvirana 159 sa svim rizicima koje nosi remapiran motor, me u odnosu na 159 sa TBi izađe praktično besplatno, ako i ne pravi pare kad se povuče crta.
159 1.750 TBi: Fuel consumption 11.8/6.0/8.1 l/100km urban/extra-urban/combined
159 1.9 JTDm: Fuel consumption 07.0/4.4/5.4 l/100km urban/extra-urban/combined
8.1 vs 5.4 = 2,7l u korist JTDm, odnosno na svakih 20.000km 675€ uštede. Samo na gorivu.

Kad se u priču ubaci turbo, benzin i dizel postaju vrlo slični. Benzin ima prednost obrtaja, dizel prednost potrošnje. Ako bi gledali samo performanse, mogli bi da se podese da budu potpuno egal.
Benzin iz iste zapremine može da izvuče dosta više konja, ako ekonomija nije parametar. Zapravo, sva prednost je na strani benzina dokle god ekonomija nije parametar.
E, sad, pošto običnom čoveku ekonomija jeste uvek parametar, a iz dizela može mnogo zabave da se izvuče, a da ne košta mnogo, ovaj parametar itekako dobija na težini. Ne znam kako vama, ali ako meni dizel uštedi par stotina evra godišnje na gorivu, a uštedi, praktično svo održavanje Alfe, redovno i vanredno, me u neku ruku dođe džabe. Nasvirana 159 sa svim rizicima koje nosi remapiran motor, me u odnosu na 159 sa TBi izađe praktično besplatno, ako i ne pravi pare kad se povuče crta.
159 1.750 TBi: Fuel consumption 11.8/6.0/8.1 l/100km urban/extra-urban/combined
159 1.9 JTDm: Fuel consumption 07.0/4.4/5.4 l/100km urban/extra-urban/combined
8.1 vs 5.4 = 2,7l u korist JTDm, odnosno na svakih 20.000km 675€ uštede. Samo na gorivu.
- starac vujadin
- Postovi: 11446
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Iza mene isto stoji praksa...mnogo puta ponovljena, a što se tiče teorije to su zapravo profesionalna merenja za razliku od laičke prakseIvan napisao:Ja cu se drzati prakse, a ovi iza mene neka besno vicu STANI, ZASTO NE UMIRES U OBRTAJIMA
Послато са GT-N7100

Poslednja izmena od starac vujadin u 07 Okt 2015, 15:36, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
HAJDE DA GA MERIMO 
Ima i Ivan praksu , a to je da se redovno poteze
Pa salta idealno.

Ima i Ivan praksu , a to je da se redovno poteze

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .