Turbo benzinci vs turbo dizeli
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Da li Alfa koristi Fiatove turbo LPG motore?
Ako da, uporedi troskove TD prema TLPG.
Ako da, uporedi troskove TD prema TLPG.
- Day Walker
- Postovi: 23513
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Slazem se, samo moze i Astra da se cipujegoblin napisao:+1Xepoj87 napisao: Pazi, uzmemo moj auto 2.2 cdi, 190ks i uzmemo recimo DayWalkerovu Astru 1.6T 180ks.
Idu otprilike isto, oko 8 do 100, mozda je moj i brzi malcice.
Moj ce meni divljanjem u gradu dici sa 8l, na 11-12l.
Daywalkerova astra ce takvim rezimom da mi trosi, umesto 10l, jedno 18l.
Vozio sam identicnu c klasu kao moju, samo 180 turbo benzinac i potrosnja mi je bila 18l.
Nije bitno samo procentualno, bitno je kolicinski koliko ce manje dizel trositi divljanjem.
Evo Goblinovof primera A8 4.2 tdi, koji ke malcice i brzi od A8 4.2 benzinca, a trosi 9.5l poslednjih 50k km. Mislis da benzincu nije 50% vise?
Tu je 50% 5l, a kada se i dizel i benzin dupliraju gazenjem, razlika bude 10l, a procentualno isto![]()
Lepo i realno opisana razlika izmedju dizela i benzinca.


Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
goblin napisao:+1Xepoj87 napisao: Pazi, uzmemo moj auto 2.2 cdi, 190ks i uzmemo recimo DayWalkerovu Astru 1.6T 180ks.
Idu otprilike isto, oko 8 do 100, mozda je moj i brzi malcice.
Moj ce meni divljanjem u gradu dici sa 8l, na 11-12l.
Daywalkerova astra ce takvim rezimom da mi trosi, umesto 10l, jedno 18l.
Vozio sam identicnu c klasu kao moju, samo 180 turbo benzinac i potrosnja mi je bila 18l.
Nije bitno samo procentualno, bitno je kolicinski koliko ce manje dizel trositi divljanjem.
Evo Goblinovof primera A8 4.2 tdi, koji ke malcice i brzi od A8 4.2 benzinca, a trosi 9.5l poslednjih 50k km. Mislis da benzincu nije 50% vise?
Tu je 50% 5l, a kada se i dizel i benzin dupliraju gazenjem, razlika bude 10l, a procentualno isto![]()
Lepo i realno opisana razlika izmedju dizela i benzinca.

Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Day Walker napisao:Slazem se, samo moze i Astra da se cipuje![]()
Ali ne može da čadi

- Day Walker
- Postovi: 23513
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Mala ispravka, ne radi tako spritmonitor, ali se slažem da nije relevantan za ovu priču.Xepoj87 napisao: I koliko tih je ukucalo potrosnje kada su vozili po gradu, na 5-20km?
Koliko njih dolazi svaki dan kada ugasi auto, da ukuca potrosnju, a koliko njih pise samo za duze puteve?
Kako radi sajt: upisuje se kilometraža na satu svaki put kada puniš rezervoar, s tim što prvo punjenje (i neko od sledećih)
mora da bude full rezervoar. Softver posle računa kolika je potrošnja, a ti pri svakom beleženju točenja goriva
odokativno štikliraš da li si vozio Motor-way, City ili Country roads.
Dakle, procena potrošnje za gradsku vožnju preko spritmonitora, pa i da svi upisuju iskreno pređenu km
na osnovu sipanog goriva, je skroz ofrlja jer ne možeš precizno da uneseš koliko je bilo gradske vožnje.
Npr ako vozim 70% grad, 30% otvoreno, to ne možeš da uneseš, kao ni da napraviš razliku između
vožnje u špicu ili vožnje kad nema nigde nikoga.
Ja do centra mogu da dođem i preko Pančevačkog, a i preko Pupinovog mosta - ovde tu razliku nikako
ne možeš da uneseš, a potrošnja nije ista.
Poenta priče, besmisleno je za ovu diskusiju uzimati podatke odatle.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nemam tih podataka. Prema informacijama koje imam, naknadna konverzija uopšte nije jeftina ni jednostavna, odnosno ne postoji više motor koji može da radi isključivo na plin. Napravi se neka ušteda ali ni blizu kao sa starim motorima.ljubitelj napisao:Da li Alfa koristi Fiatove turbo LPG motore?
Ako da, uporedi troskove TD prema TLPG.
Ako ti nađeš neke podatke podeli.
Ono što me shvatam je što ne naprave turbo motor koji radi samo na gas. Teoretski bi trebalo da bude moguće. Ne može zelenija kombinacija da bude od hibrida na gas.
Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ima Djulijeta sa fabrickim plinom (GPL), 1.4 od 120 konja.
- Day Walker
- Postovi: 23513
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Opel prodaje fabricki ugradjen LPG uz 1.4t 140ks
Brzine idu u H-a !!!




Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Fiat prodaje i na LPG i CNG. Nema nikakve prepravke, takav je iz fabrike.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Koliko uštedi? Novi motori zajedno sagorevaju plin i benzin, nema više vožnje samo na plin, tako da ni uštede velike više nema.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije besmisleno, zato sto isto vazi i za benzince i dizelase, kako jednima tako i drugima, na velikom uzorku odlican prosek koji se moze porediti da se stekne dobar utisak sta od koga ocekivati.
Ti sa svojim autom najverovatnije neces imati potrosnju kao na sajtu, ali mozes biti prilicno siguran koliko bi ti vise/manje trosio neki drugi auto poredeci podatke sa tog sajta za svoj i neki drugi auto.
Sad sam bas pogledao, pre neka dva meseca sam resetovao komp, sad mi je 10.9l prosecna potrosnja.
Ti sa svojim autom najverovatnije neces imati potrosnju kao na sajtu, ali mozes biti prilicno siguran koliko bi ti vise/manje trosio neki drugi auto poredeci podatke sa tog sajta za svoj i neki drugi auto.
Sad sam bas pogledao, pre neka dva meseca sam resetovao komp, sad mi je 10.9l prosecna potrosnja.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
@nidza - diskutovali smo pre neki dan, kad smo racunali one troskove eksploatacije automobila, meni fokus trosi oko 7,5din po km u totalu, ukljucujuci potrosnju plina, benzina, i troskove servisa tng uredjaja ( 1500din na 10.000km )... e sad neka neko baci racunicu koliko mu trosi neki dizel od stotinak konja u mesovitoj voznji...
iz mog iskustva sa sporitmonitorom sa tri auta ( 150.000km, 40.000km i 80.000km predjenih ) u proseku sajt se pokazao kao prilicno relevantan...
ni meni nisu jasni sa tolikom razlikom, isto kao sto mi je nerealno i 10 i manje posto kod tebe... rekao bih da je istina negde izmedju, i da je uopste u ovom slucaju tesko uporediva. svasta se na netu na tu temu moze procitati i ima dosta oprecnih stavova, u startu sta sve utice. ima cak i testova gde su namerno na istom autu i dyno-a namerno menjali stavke/setup da bi pokazali kako se moze stelovati rezultat...
zato mi je merodavnija cifra whp, i zato i kazem da je tebi izbacio bas dosta... onaj crveni ne dobacuje do 160whp, a in gear u 2.,3. i 4. ide kao megan 3 rs, a rekao bih da je i tvoj auto tu negde, da ima bolje podvozje hvatao bi stotku bar za 6,5s, ako ne i manje...
edit - sad sam trazio graf u tvojoj temi, posto si rekao da si ih se nakacio dosta... a sve si ih slikao svojim mobom, svaki je jasan bez greske
tamo si i sam napisao kako ste od 185whp dobili od 200 i sitno pa do preko 240ks samo malo stelujuci rezulttate...
iz mog iskustva sa sporitmonitorom sa tri auta ( 150.000km, 40.000km i 80.000km predjenih ) u proseku sajt se pokazao kao prilicno relevantan...
to kad sam u drugom zivotu ziveo u zgIvan napisao:Nisam znao da ti je auto na zg table i da imas nitro
Sa 50ks gubitka bi se menjac istopio, toliko se ne tripuju ni ovi u fejk revu
Mislim da je 50ks gubitka bilo na m5 od 560ks i zadnja vuca
Послато са GT-N7100

ni meni nisu jasni sa tolikom razlikom, isto kao sto mi je nerealno i 10 i manje posto kod tebe... rekao bih da je istina negde izmedju, i da je uopste u ovom slucaju tesko uporediva. svasta se na netu na tu temu moze procitati i ima dosta oprecnih stavova, u startu sta sve utice. ima cak i testova gde su namerno na istom autu i dyno-a namerno menjali stavke/setup da bi pokazali kako se moze stelovati rezultat...
zato mi je merodavnija cifra whp, i zato i kazem da je tebi izbacio bas dosta... onaj crveni ne dobacuje do 160whp, a in gear u 2.,3. i 4. ide kao megan 3 rs, a rekao bih da je i tvoj auto tu negde, da ima bolje podvozje hvatao bi stotku bar za 6,5s, ako ne i manje...
edit - sad sam trazio graf u tvojoj temi, posto si rekao da si ih se nakacio dosta... a sve si ih slikao svojim mobom, svaki je jasan bez greske

tamo si i sam napisao kako ste od 185whp dobili od 200 i sitno pa do preko 240ks samo malo stelujuci rezulttate...

Poslednja izmena od dragan u 10 Okt 2015, 15:46, izmenjeno 1 put ukupno.
-
- Site Admin
- Postovi: 1879
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Uopste nije obavezno da trose plin i benzin. Stavise, novi sistemi rade potpuno bez benzina (ubrizgavanje u tecnoj fazi)nidza napisao:Koliko uštedi? Novi motori zajedno sagorevaju plin i benzin, nema više vožnje samo na plin, tako da ni uštede velike više nema.
Tapatalk
Sent from my LG-D838 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ovaj u Djulijeti je "klasican plin", nema ono u visokim obrtajima benzin, niskim plin itd... na benzin se samo pali i posle vozis sve vreme na plin.nidza napisao:Koliko uštedi? Novi motori zajedno sagorevaju plin i benzin, nema više vožnje samo na plin, tako da ni uštede velike više nema.
Potrosnja kazu u proseku 10 litara plina.