Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
A u reci je završio jer je super kočio.
S gumam se ne treba zezati.
S gumam se ne treba zezati.
- dag81
- Postovi: 7508
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Nikaragva, one vise nisu bile gume nego ostala karkasa samo. 

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
To je nazalost i dalje bilo blizu prosecnog stanja guma u Srbiji 
Ljudi kupuju nazalost takve gume, njima je bitna samo sara.
I onda se malo vozaju, a ta sara stoji godinama dooobra, ne diraj nista

Ljudi kupuju nazalost takve gume, njima je bitna samo sara.
I onda se malo vozaju, a ta sara stoji godinama dooobra, ne diraj nista

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Bilo još davno 

Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Novi SAT donosi dodatak sa testovima AS guma.
CrossClimate 225/45 R17, letnji P3, zimski A5
Sneg
ubrzanje 0-20 km/h: A5 6.4 m, CC 7.4 m, P3 13 m
kočenje 50-0 km/h: A5 27.9 m, CC 32.2 m, P3 55.8 m
Vlažno
kočenje 100-0 km/h: P3 50.2 m, CC 51.2 m, A5 57.1 m
Suvo
kočenje 100-0 km/h: P3 41 m, CC 43.7 m, A5 50.5 m
CrossClimate 225/45 R17, letnji P3, zimski A5
Sneg
ubrzanje 0-20 km/h: A5 6.4 m, CC 7.4 m, P3 13 m
kočenje 50-0 km/h: A5 27.9 m, CC 32.2 m, P3 55.8 m
Vlažno
kočenje 100-0 km/h: P3 50.2 m, CC 51.2 m, A5 57.1 m
Suvo
kočenje 100-0 km/h: P3 41 m, CC 43.7 m, A5 50.5 m
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Stvarno dobri rezultati za CC
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
CC dolazi sa 7 mm, A5 sa 8.5 mm, P3 sa 7.5 mm šare.
TT
TT
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Da li neko, možda, sasvim slučajno zna zbog čega crossclimate u dimenziji 205/55 R16 dolazi isključivo kao 94V, zbog čega nema 91H recimo koja meni treba, mislim znam ja da može i ova, čak šta više veće je nosivosti i bržeg indeksa ali negde sam načuo da zbog te veće nosivosti na autu kome objektivno ne treba tolika nosivost daje osećaj tvrđe gume a u krajnjem slučaju zbog te veće nosivosti i bržeg indeksa i skuplja je!?
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Po meni H je mali index za ciljnu grupu vozila. OK je za zimsku gumu, ali za letnju ne baš.
Verovatno su hteli pokriti što veći broj vozila.
Verovatno su hteli pokriti što veći broj vozila.
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Svejedno nema ni 91V, isključivo taj XL indeks.
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Naprave 94 i pokriju sve, ušteda u proizvodnji.
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Ima smisla, slažem se, na 91 može 94 a obrnuto ne. A koliko ima istine u tome da takva guma ima osećaj tvrđe gume? Jel imao neko iskustva?
Rad je stvorio čoveka, a nerad.......gospodina
Re: Univerzalne, ALL SEASON, M+S, gume kupovina da ili ne?
Ima čvršće bokove ali ne mislim da bude tvrđa guma u vožnji. Po mom iskustvu guma sa višim indeksom je više sportski orijentisana od iste gume sa nižim indeksom, samim tim se i više troši.