
Samo je pitanje da li i njega tovare.
Sent from my Sony
Odes na sajt Brabusa recimo, i oni ti izlistaju da dizu 200 CDI na 165, a 220 sa 170 na 200. Onda dodje chiptuning servis iz Srbije i kaze to bezbedno ide isto na 200. Za svoje pare ima da preispitujem sta god hocuveljabandit napisao:nex t --- Ja nisam niciji drveni advokat a ti imas los nastup...
Ne znam da li si nekada cipovao neki svoj auto i da li si upoznat sa procedurom? Svaki ozbiljan tjuner ce ti detaljno pregledati auto i reći radimo ili ne u zavisnosti od stanja motora... a to sto ti uradi bice u tzv. safe zoni. Ne razumem zasto bi ti sada pametovao da neko nesto ne moze jer neko na netu nije uradio tako?
Pa realno, na tom motoru bih i ja bez razmisljanja odradio. Ovaj novi boluje od svega i svacega... Kada bih imao opciju da na proverenom mestu odem na 160-170 konja, to mi je ok.Xepoj87 napisao:Naravno. Na kraju, ja sam isao i sa mogucnoscu kvarova, jer sam zeleo te performanse.
Dakle, svesno moras odabrati jaci cip i videti da li ti se isplati.
Meni se isplatio, jer mi je pruzio auto za dve klase iznad, a nije me zanimalo koliko ce da kosta. Sva sreca, nista nije kostalo za sada.
Sent from my Sony
Sto trosis tastaturu?veljabandit napisao:Tako jeeeeee, pravac Brabus !
Želim glupim postovima da dostignem tvoj nivo 10.000+ i postanem legitimni clan foruma, udjem u moćnu grupu nekolicine koja zna sve o svemu.NexT napisao:Sto trosis tastaturu?veljabandit napisao:Tako jeeeeee, pravac Brabus !
A kako ja to znam sve o svemu? Eto, npr, ni to ne znam.veljabandit napisao:Želim glupim postovima da dostignem tvoj nivo 10.000+ i postanem legitimni clan foruma, udjem u moćnu grupu nekolicine koja zna sve o svemu.NexT napisao:Sto trosis tastaturu?veljabandit napisao:Tako jeeeeee, pravac Brabus !
Da, da, prosao sam pakao trazeci razlike izmedju njih, i pamteci kodove, godista itd...VVWOB napisao: Definitivno postoje mehanicke razlike kod OM651 izmejdu 200 i 220CDI, turbo punjaci, dizne itd.
Medjutim zbog veoma nejasne politike oznacavanja, jako je tesko reci bez tacnog koda motora ili VINa, sta je i kako je...
Box šalje pogrešne signale ECU-u i na osnovu toga obezbeđuje veće ubrizgavanje, praktično, vara ECU, dok se tuningom menja BIN fajl(mapa) i parametri podešavaju na taj načn. Iskreno, nema tu mnogo custom stvari. Svaki turbo ima svoju mapu koju koristi tuner da podesi pritisak kroz obrtaje, samim tim dopremi više vazduha više vazduha, pa kao rezultat toga, više goriva se sagori. Ukoliko je sve stock na autu, mapa razvijena od strane iskusnog(čitaj: stranog) tunera je bolja opcija nego lokalno čipovanje iz 3-4 pokušaja.veljabandit napisao:Next, izbacivač, hahahahahaa....
Xeroj, bravo za info... box i pravi chip tuning, ozbiljna razlika. Ja uvek biram ovo drugo jer dobijam nove parametre prema mojim originalnim, unapredjene tacno koliko treba a ne prema univerzalnim vrednostima koje bi motor trebao da ima...