Ftj, istina je da me taj auto ni u kom smislu nije zadovoljio, pogotovo posle mečke od 170ks.
Potrošnju sam merio tako što sam svaki recimo 4-5 dan sipao po 20 litara i on bi to popio. Posle sam se toliko smorio da me vise nije ni zanimalo, samo sam tražio način da ga se rešim i na sreću, uspeo u tome. Što se tiče long term potrošnje mislim (stvarno sam zaboravio ) da jeste pisala 6,5 ali na test vozilu yeti sa dsg menjačem.
Kada sam rekao da je bolje voziti 1.6 sa 100ks mislio sam prevashodno na Nm koji ipak može da se izvuče iz te kubikaže za razliku od 1.2 iz koje prosto, ne može. Ne razumem se previše u mašinstvo i funkcionisanje "toplotne mašine " (ljubitelj tm) ali iskustveno znam da mi je vektra 1.6 sa 100ks dosta bolje išla od 15 godina mlađe oktavije 1.2 tsi.
Neka kupi čovek šta god hoće ali ne mogu da pričam kako je još slabiji motor od mog bivšeg u oktaviji do jaja, kada prosto, nije.
U fabiji je zicer, u rapidu možda ok, dok je u oktaviji fail.
U pravu si Veljo. 15 godina starija vektra je samo 10Nm slabija od oktavije 2015. Napredak, nema šta. Pri tome, u vektru je barem mogao plin a u tsi barem za sada kako kazu ne može, tačnije, nije isplativ.
175-180Nm je imala njegova Oktavija i u rasponu 1400-4100 rpm(mozda sam promašio za 100akrpm gore dole). U svakom slučaju prepišava pomenutu Vectru uzduž i popreko bilo kad i bilo gde.
Ako je za porodicne potrebe je gepek na prvom mestu, sve mi bolje zvuci od golfa. Cak i sa vecom potrosnjom bolje mi zvuci Oktavija pa taman isla nikako i trosila vise.Meriva je na akciji za taj novac u dobroj opremi samo ne znam danije previse 120 ks
Ima i Rapid sasvim pristojan prtljažnik. Ne može da se meri sa Octaviom, ali je sasvim ok. Mene bi više brinuo prostor u unutrašnjosti, pogotovo na zadnjoj klupi.