Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I kod mog je tako, sipam uvek curkajući benzin minimalno i lagano. Čim pritisnem normalno "okidač" - on škljoca i izbacuje.
TT
TT
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Narucite levak sa aliexpressa za par dolara pa sipajte kroz njega. 
Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol

Sent from my Tapatalk using Alcatel One Touch Idol
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Isti slucaj! I mene je to u pocetku nerviralo, ali kasnije sam navikao da ne stiskam okidac na pistolju do max, odnosno da ne aktiviram onu malu kocnicu na okidacu pistolja, kada tocim pun.......
Sada stiskam okidac ko - na nagaznoj mini, samo do 1/3 ili max do pola hoda, zavisno od modela, odnosno stiskam tek da vidim da se brojcanik vrti nekom podnosljivom brzinom, fakticki s pola moguceg protoka maximalno. Ako preteras milimetar cap, ode mas u propas.
Malo je nelagodno jer ako neko ceka u redu za tocenje, na istom automatu iza mene, misli da sam burzuj i da u Punta staje, brat-bratu 2x po 120 litara ko u starijem Lendcruiser-u.....Vremenom sam se navikao i vise volim sam da to tako mrljavim, nego da mi pumpadzija stekece s pistoljem ko da koristi Uzi s prigusivacem, a ne tocilicu za benzin. Jos pred masom ispadas burzuj koji toci svaki put pun
Nego kad smo vec kod tocenja imam jedno pitanje za vlasnike Punta: U pocetku kad otvaram cep rezervoara desavalo mi se da se cuje sistanje, kao da malo izbije napolje pritisak iz rezervoara. U uputstvu i pise da je to uobicajena pojava. Sistanje je bivalo intenzivnije leti dok su letnje temperature, a zimi je postojalo, ali ne tako intenzivno kako zna da bude tokom vrelih letnjih dana. Sve to mi je delovalo normalno zbog velike iparljivosti benzina i napomene proizvodjaca koja kaze da je to normalna pojava.
Onda su mi jednog dana lopine, oladile pola rezervoara goriva, a originalni cep (sa kljucem) sam nasao bacen u okolnom zbunju. Cep nije bio ostecen (?!), ali nakon toga kada se skida vise se ne cuje to karakteristicno sistanje. Probao sam i sa drugim cepom, ali isto. Vise nema sistanja. Moguce je da su nabijanjem sisasckog creva lopine nesto ostetile, na primer nalivno crevo ili neku odusku ili sl... Ima li neko neku ideju, sta bi to moglo biti...???
Sada stiskam okidac ko - na nagaznoj mini, samo do 1/3 ili max do pola hoda, zavisno od modela, odnosno stiskam tek da vidim da se brojcanik vrti nekom podnosljivom brzinom, fakticki s pola moguceg protoka maximalno. Ako preteras milimetar cap, ode mas u propas.
Malo je nelagodno jer ako neko ceka u redu za tocenje, na istom automatu iza mene, misli da sam burzuj i da u Punta staje, brat-bratu 2x po 120 litara ko u starijem Lendcruiser-u.....Vremenom sam se navikao i vise volim sam da to tako mrljavim, nego da mi pumpadzija stekece s pistoljem ko da koristi Uzi s prigusivacem, a ne tocilicu za benzin. Jos pred masom ispadas burzuj koji toci svaki put pun

Nego kad smo vec kod tocenja imam jedno pitanje za vlasnike Punta: U pocetku kad otvaram cep rezervoara desavalo mi se da se cuje sistanje, kao da malo izbije napolje pritisak iz rezervoara. U uputstvu i pise da je to uobicajena pojava. Sistanje je bivalo intenzivnije leti dok su letnje temperature, a zimi je postojalo, ali ne tako intenzivno kako zna da bude tokom vrelih letnjih dana. Sve to mi je delovalo normalno zbog velike iparljivosti benzina i napomene proizvodjaca koja kaze da je to normalna pojava.
Onda su mi jednog dana lopine, oladile pola rezervoara goriva, a originalni cep (sa kljucem) sam nasao bacen u okolnom zbunju. Cep nije bio ostecen (?!), ali nakon toga kada se skida vise se ne cuje to karakteristicno sistanje. Probao sam i sa drugim cepom, ali isto. Vise nema sistanja. Moguce je da su nabijanjem sisasckog creva lopine nesto ostetile, na primer nalivno crevo ili neku odusku ili sl... Ima li neko neku ideju, sta bi to moglo biti...???
******************
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Dok sam vozio Z10 pistolj sam zakretao za skoro 90 stepeni u odnosu na standardan polozaj. Jedino tako moze da se toci sa punim protokom.
Sto se tice sistanja kod mene ga je nekada bilo, nekada ne.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sto se tice sistanja kod mene ga je nekada bilo, nekada ne.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- ivke74
- Postovi: 327
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja do sada nisam to primecivao jer pumpadjija sipa ja za to vreme obicno nesta obavim na pumpi, medjutim punta u zadnje vreme bas retko vozim vise ga vozi supruga i zali se da joj vec dva puta je prelio benzin a rezervoar nije napunila vise od pola. Pa me interesuje da li je to kvar da teram majstoru ili standardna procedura na Puntu.
Ali cim se kod vise vas ponavlja znaci to je boljka kao i auspuh i amortizeri!
Ali cim se kod vise vas ponavlja znaci to je boljka kao i auspuh i amortizeri!
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Na svakom je tako. No samo malo pritisnete okidač pištolja za točenje, da benzin ide lagano i nema problema ni seckanja.
TT
TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Može da se sipa max. intenzitetom, samo ne treba pištolj gurati do kraja. 

Ђенерал Јанковић
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Zna li neko gde može da se kupi najjeftiniji čep rezervoara sa ključem? U AP-Sportu imaju neki za 1200 din...
Ђенерал Јанковић
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Šta će ti to? Lopove ne verujem da će sprečiti, a mogu ti napraviti i veću štetu od izvučenog goriva. Znaš kako se kaže: "brava je namenjena onim poštenim"... 
TT

TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije zbog lopova, ima šaljivdžija koji bi mogli da ubace svašta unutra.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa vidi, mogao bi mi neki šaljivdžija zafrljačiti i ciglu u vetrobran ili skakati po krovu. U takve stvari "odbijam da poverujem" i neću da strepim od njih... 
TT

TT
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24657
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imas svo pravo da ne verujes.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money