aleksa napisao:Pa A8 im jedino i valja zadnjih 20 godina...
aleksa napisao:a A4 nema konkurenciju, jer je i nebitan model.
Sto volim ove komentare bez trunke ostrascenosti, pune realnosti sa jasnim obrazlozenjima...
HKS napisao:Radije Q5, ovo je i dalje karavan.
Q5 je ipak mali SUV i to nije ista kategorija.
Evo meni konkretno bi mnogo vise odgovarao Allroad od SUV koncepcije, tako da ih ne treba porediti, radi se o potpuno razlicitoj koncepciji i ponudi.
Ji 4Tze napisao:
I sta je to tako vrhunski u A6?
Mehanika, elektronika, pouzdanost, upravljivost?
Verovatno mislis na A6 Allroad?
Ako je tako to je itekako poseban auto. Imao sam prilike da ga vozim vise puta, cak i jacoj verziji 3.0Bi-TDI (313KS - sad valjda ima 320KS).
Za specificne potrebe luksuznog porodicnog auta, a vlasnik koji nije spreman na kompromise iz SUV klase (visocije teziste, losije vozne osobine na asvaltu gde auto provodi 90% vremena, karakteristicno ljuljanje i propadanje prednjeg dela kod agresivnije voznje, specifican polozaj sedenja, losija udobnost.... - jednostavno kome vise prija voznja u limuzini), auto koji ce se koristiti za duza putovanja sa brojnim clanovima porodice uz potrebu za sto vecim prtljaznikom (nije retkost da se i pored karavanske karoserije na Allroad montiraju i krovni koferi), specificno za one koji ce cesce ici na planine (skijanje, vikendice...) gde ce do izrazaja doci povisen klirens uz 4x4 pogon i blaze off road sposobnosti.....
Sve u svemu takvih kupaca i zahteva itekako ima, a za to je ovaj auto kao izmisljen.
Pritom na asvaltu moze da pruzi agilnost i performanse potpuno u ravni sa limuzinom, kada se ogibljenje spusti i ubaci u Sport rezim, vozis se kao u sportskoj limuzini. Na auto putu u Comfort modu (uz Comfort sedista sa masazom, ventilacijom, grejanjem i aktivnom podrskom) se vozis na najvisem mogucem nivou udobnosti. Kada dodje zima i ides na skijanje ili kada trebas bilo gde da skrenes sa asvalta, odes do vikendice, popnes se preko neke prepreke, jednostavno prebacis podignes ogibljenje, izaberes odgovarajuci rezim i uz 4x4 pogon nema problema.
Pritom imas prtljaznik na nivou SUV-a i bez problema pakujes 4-5 clanu porodicu za zimovanje (potrebno mnooogooo prostora), a u enterijeru cela porodica uziva u maksimalnom luksuzu u svakom pogledu (materijali, oprema, izolacija...).
I jos na sve to, dobija se karavan koji izgleda atraktivno i mocno, sto je vrlo retko za karavane.
Za mene je to najsvestraniji auto na trzistu i jedina mana mu je cena. A koliko je cenjen pokazuje i postprodajna cena koju drzi prosto neverovatno, polovnjaci bolje drze cenu nego A8.
Stvarno fantastican i jedinstven auto.
Najveca greska kod komentarisanja ovog auta jeste da mu se nalaze mane sa stanovista kupca koji nema potrebe za Allroad-om ili da se posmatra kao auto namenjen bilo kakvom ozbiljnijem off road-u.