Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Ne bih zanemario ni Daciu Sandero i Duster.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Tačno. Svaka ti je ka' Njegoševa...trojanac napisao:Opšte je poznato da je najpouzdaniji nov auto danas, Punto Classic. Svi veći, jači, noviji modeli samo donose probleme.

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sta je bolje - nov ili polovan automobil je isuvise individualno pitanje i zavisi pre svega od toga ko koliko kilometara prelazi godisnje,da li mu auto sluzi za pravljenje novca (duga poslovna putovanja),za odlazak do posla i nazad,za "setnju" gradom i slicno.
Po meni,svako ko ne prelazi 25.000 kilometara godisnje ne treba da uzima nov automobil osim ukoliko mu to prihodi dozvoljavaju.Za ostale,kupovina novog auta je sasvim isplativo ulaganje.
Po meni,svako ko ne prelazi 25.000 kilometara godisnje ne treba da uzima nov automobil osim ukoliko mu to prihodi dozvoljavaju.Za ostale,kupovina novog auta je sasvim isplativo ulaganje.
- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Juce slucajno ubodoh na TVu bas kada je bio ovaj prilog.
Pogledajte, vrlo interesantno. Smesno, tj tragikomicno, ali ne verujem da je i vlasniku toliko zanimljivo.
Sredite link, nerviraju me ovi sa RTSa

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Sređen
Drugačije ne može. 


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
To je zato sto im ne placam pretplatu 

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Vala posle ove reklame opel necu kupovati ako budem uzimao nova kola, koliko god spustili cenu astri. 13 racuna bokirano jbt i da dobije spor nema od cega da naplati.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Vazno da je tvoj auto u top stanju, gram dima ne izbacuje, kocnice guzvaju asfalt, a signalizacija svetli kao svetla stadiona.
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
To je MVM koji je propao zajedno sa Saab-om, posto su bili zastupnici Saab za Srbiju, a usput radili Opel. Poznajem iz neke druge price direktora (mozda cak i vlasnika, nmm pjm) tog MVM-a. Iz Zrenjanina je, a pre MVM je radio u Opel Circomu.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- pedja
- član 001
- Postovi: 15359
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane
Najbolje je sto je covek hteo da mu uracunaju amortizaciju, plus na to da doda razliku u ceni i da kupi novu Zafiru.
Ej, bre, ne daju ti ono sto si platio, a jos hoces da im platis upotrebu auta + doplatis i opet od njih uzmes auto
*ne ulazim u to koliko je sve izreceno istina, ali verujem da je bar delimicno tacno
Ej, bre, ne daju ti ono sto si platio, a jos hoces da im platis upotrebu auta + doplatis i opet od njih uzmes auto

*ne ulazim u to koliko je sve izreceno istina, ali verujem da je bar delimicno tacno
Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)
Nista to ne znaci... Drugar je kupio nov Audi A3 1.9 tdi,manuelac,proveren,kvalitetan ,imao je za njega do sadasnjih 80.000km u garanciji jedno 2.000e popravki,a van garancije oko 1.500e...Floyd napisao:Opet cu ponoviti, ne znam koliko je pametno dati proveren i pouzdan auto pa doplatiti za neki malo mladji koji je vozio ko zna ko i ko zna kako.
Ili uzmi mladjeg polovnjaka (do 2 godine i 50kkm) ili novo i uzivaj.
Ovo ti kazem jer sam i sam imao slicnu dilemu.
Tacno je da su polovnjaci preko 5 godina starosti i preko 100kkm, finansijski gledano dobra kupovina jer im tada cena najvise padne.
Ali ustede u celoj prici moze biti ali i nemora jer potencijalne popravke mogu da kostaju puno.
Njegov kum kupi 2.0 TDI 140ks S-tronic sa 140.000km i do sadasnjih 200.000km je imao neki senzor od 50e,a redovan radi na 20-25.000km...
Krajnja moja logika je da covek treba da kupi nesto sto mu se svidja i ako vidi da mu je previse,proda...
Ako celog zivota samo racionalno razmisljamo i bez ikakvog rizika,retko kada cemo biti skroz zadovoljni odlukama...
Pogotovo sto je on klinac i ne mora da razmislja ni o cemu sve dok ga cale izdrzava... Valja to iskoristiti dok se moze

Udri munjo,sevaj grome

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)
Pazi,ako uzmemo moje primere,situacija je obrnuta...Floyd napisao: @Heroj
Ja znam mnogo vise primera da su ljudi imali problema sa polovnjacima nego obrnuto. Drugar koji je bio veliki zagovornik kupovine polovnjaka je posle par pehova sa Touaregom rekao da nema sanse vise polovno da uzme.
Ne znam nikoga,ali ni jedan jedini auto da je nov kupljen kod nas i da nije imao probleme...
Tom drugaru sa Audijem(kojem je inace letva volana stradala na 70.000km) je na njegovom ML-u 280 CDI otisao menjac,5.500e,posle godinu i po dana,sva sreca,pa u garanciji,Astra GTC 1.6 mu je za 60.000km napravila vise problema nego sto je sluzila...
Video si clanak u novinama za primerak nove E klase sta se sve izdesavalo, Tex kupio 320d,posle manje od 10.000km isao da mu vade motor i menjaju neki deo...
2 Megana RS-a kod nas sto su kupljena,pocrkala posle svega 10,15.000km...
Caletova 3 prijatelja voze S klase,nove kupljene ,sve 3 su stajale i slepane do 100.000 km barem jednom...
Pogledaj po forumu Skodu Yeti,Hyundai i30...
Nov Range Rover 3.6 V8 TDI, crkao na sred puta posle ~30.000km...
Imam takvih primera jos milion,ali da ti ne nabrajam i ovo je previse...
Imam jednog jedinog drugara koji je uzeo klot Ibizu 1.4 i da nije do sada na 40.000km imao ni jedan jedini problem posle 4 godine...
I da,moj Land Cruiser takodje za ovih ~90.000km i 4 godine nije imao ni jedan jedini problem van redovnog odrzavanja...
Brate,ni jedan jedini polovnjak koji je u mojoj okolini kupljen nije imao vecih problema,osim onih redovnih gluposti sa svetlima,pozicijama i nekim sitnicama...
Naravno,ni jedan polovnjak u mojoj okolini nije uzet sa 300.000km i da bude neko extra luksuzno vozilo koje se kvari u najavi,recimo taj promasaj od dzipa, Touareg...
Ja pricam o polovnjacima do 150.000km,gde jos uvek moze da se kaze da su u dobrom stanju,a ne da neko kupi dzip koji je akan i unistavan(jer svi misle de je neunistiv,pa ne paze),pa se cudi sto se sjebava

A za ustedu u ceni polovnjaka i novog,obicno mozes da kada se pokvari,taj bacis i kupis jos jedan isti,a jos i kusur da ti ostane...
Svakome bih preporucio ono sto i sam radim,a to je kupovina kvalitetnog polovnjaka...
@DayWalker:
Prvo se ti dogovori sta zelis od automobila,da li zelis nov,sa garancijom,ali manje vise,tetkast auto ili zelis mladalacki i kurcevit auto koji opet nosi odredjene rizike sa sobom...
Oba imaju svoje prednosti,samo se ti dogovori sa mozgom sta zelis

Ako se dobro secam,tvoj cale nije fan polovnjaka?

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Stvari su se malo promenile od kad si kupovao auto.
Bas smo Floyd i ja analizirali za njega i ebaj ga, al danas kupovina polovnjaka ispod 100 000km nije vise islativa, bezobrazno su skupi i vise se isplati uzeti nov auto. Zato on i uze nov auto posle jurnjave polovnjaka. Izuzetak mogu biti neka ultra skupa kola.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Stvari su se malo promenile od kad si kupovao auto.
Bas smo Floyd i ja analizirali za njega i ebaj ga, al danas kupovina polovnjaka ispod 100 000km nije vise islativa, bezobrazno su skupi i vise se isplati uzeti nov auto. Zato on i uze nov auto posle jurnjave polovnjaka. Izuzetak mogu biti neka ultra skupa kola.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)
Ja ne znam Laki da li ti znas cene novih automobila,ali recimo ovaj automobil nov kosta ~65.000e...
A ovde cak dobijas i garanciju 2 godine na polovnjak
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... =Limousine
Ovo je Floyd gledao kao potencijalnu kupovinu,a kupio je dosta slabiji i mnogo losije opremljen auto za maltene 10.000e vise ako se ne varam?
Ne kazem da je kupovina pogresna,niti zaista mislim da jeste,svaka kupovina ima svoje pluseve i minuse...
Cak i godinu dana star Audi A3 padne za 6,7.000e, a na 25.000e kao nov autoobil,to zaista nije mala razlika,30% cene...
Znajuci DayWalkera,kupovinom takvog automobila,ima da se nervira oko necega za sta je dao velike pare i ko zna kada ce opet imati da da...
Onaj Civic je neki minimum...
A ovde cak dobijas i garanciju 2 godine na polovnjak

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... =Limousine
Ovo je Floyd gledao kao potencijalnu kupovinu,a kupio je dosta slabiji i mnogo losije opremljen auto za maltene 10.000e vise ako se ne varam?
Ne kazem da je kupovina pogresna,niti zaista mislim da jeste,svaka kupovina ima svoje pluseve i minuse...
Cak i godinu dana star Audi A3 padne za 6,7.000e, a na 25.000e kao nov autoobil,to zaista nije mala razlika,30% cene...
Znajuci DayWalkera,kupovinom takvog automobila,ima da se nervira oko necega za sta je dao velike pare i ko zna kada ce opet imati da da...
Onaj Civic je neki minimum...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)
E sad samo je pitanje dal ja da ti odgovaram il da pustim Floyda 
Posto kucam sa telefona ostavicu ovoza kasnije, ali samo pazljivo sa opaskom da je Floydov mnogo slabije opremljen jer to nije istina i njegov je prakticno full full
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Posto kucam sa telefona ostavicu ovoza kasnije, ali samo pazljivo sa opaskom da je Floydov mnogo slabije opremljen jer to nije istina i njegov je prakticno full full

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)
@Heroj
Mercedes koji si linkovao sam dugo razmatrao kao opciju cak sam i imao razgovor i dopisivanje sa garazom koja ga prodaje ali sam ipak odustao od njega zato sto je mnogo skoro 40000chf za model koji je presao 40kkm, star dve godine i vec prilicno zastareo...pa njegov restyle se prodaje vec vise od godinu dana.
Da je jaci od BMW-a, to jeste ali meni snaga nije bila najbitnija kad sam gledao 350 vec 7G menjac i cinjenica da nisu mnogo skuplji od 250cdi a i ponuda je bolja. Sa opremom su tu negde...BMW ima nesto vise, Merc nesto drugo...mrzi me da poredim.
Kao sto rece Laki, BMW koji sam uzeo je skoro ful, zapravo za mene je ful jer te gedzete (HUD, speedinfo, oni senzori koji te kao debila obavestavaju kad si napustio traku i sl.) koje nemam mi apsolutno nisu ni potrebni. I pored svega dobio sam takodje neke gluposti koje mi ne trebaju kao sto su Internet, BMW Online, BMW Tele Service i sl.(nepotrebne stvari za nekog ko poseduje smartphone) ali to ide u paketu sa profi navigacijom...
Mrzi me sad (a i nije tema) da pisem sta ima od opreme ali sam 100% siguran da nije mnogo slabije opremljen.
Da je skuplji, jeste, da je noviji jeste, da ce vise vredeti za par godina od W204 (koja ce tad biti uveliko stari model) hoce...nije ispravno poredjenje.
Da li sa polovnjakom mozes da ustedis, mozes ali mozes i da se sjebes samo tako, posebno ako je u pitanju neka naprcana egzotika tipa V6 ili jos gore V8.
Ove primere koje si naveo ne govore apsolutno nista osim da je vecina tvojih prijatelja imala srece pri kupovini polovnjaka...ko kad bi reko "stavio sam 1000e na Italiju protiv Nemacke i dobio 6000".
Napravio si takvo poredjenje iz kog se zakljucuje da svi oni koji kupuju nov, ne samo da bace pare vec i dobiju krsinu neopevanu dok kupci polovnjaka dobijaju nenadjebivi primerak
Pricas o ustedi a uvek racunas najvecu cenu za novi i najmanju za polovni...skoro sam siguran da nije uvek 30% u pitanju.
BMW F30 koji je test model (znaci njaka ga minimum jedna budala dnevno) sa 10000km mozes da dobijes za max. 10% manju cenu od ove koju sam ja platio za nov...polovnih naravno jos nema
E sad prava usteda (ne garantujem i dobar primerak) moze da se ostvari za neke modele koji se teze prodaju (npr. E500, 550i, S5...) dok za modele koji najvise idu (320d, C250cdi, A4 TDI 170ks) usteda nije velika a pritom ni ponuda istih.
EDIT: Kad preuzmem auto napisacu spisak opreme a ti ako uspes da nadjes takvog polovnjaka za 30% manje, castim
Mercedes koji si linkovao sam dugo razmatrao kao opciju cak sam i imao razgovor i dopisivanje sa garazom koja ga prodaje ali sam ipak odustao od njega zato sto je mnogo skoro 40000chf za model koji je presao 40kkm, star dve godine i vec prilicno zastareo...pa njegov restyle se prodaje vec vise od godinu dana.
Da je jaci od BMW-a, to jeste ali meni snaga nije bila najbitnija kad sam gledao 350 vec 7G menjac i cinjenica da nisu mnogo skuplji od 250cdi a i ponuda je bolja. Sa opremom su tu negde...BMW ima nesto vise, Merc nesto drugo...mrzi me da poredim.
Kao sto rece Laki, BMW koji sam uzeo je skoro ful, zapravo za mene je ful jer te gedzete (HUD, speedinfo, oni senzori koji te kao debila obavestavaju kad si napustio traku i sl.) koje nemam mi apsolutno nisu ni potrebni. I pored svega dobio sam takodje neke gluposti koje mi ne trebaju kao sto su Internet, BMW Online, BMW Tele Service i sl.(nepotrebne stvari za nekog ko poseduje smartphone) ali to ide u paketu sa profi navigacijom...
Mrzi me sad (a i nije tema) da pisem sta ima od opreme ali sam 100% siguran da nije mnogo slabije opremljen.
Da je skuplji, jeste, da je noviji jeste, da ce vise vredeti za par godina od W204 (koja ce tad biti uveliko stari model) hoce...nije ispravno poredjenje.
Da li sa polovnjakom mozes da ustedis, mozes ali mozes i da se sjebes samo tako, posebno ako je u pitanju neka naprcana egzotika tipa V6 ili jos gore V8.
Ove primere koje si naveo ne govore apsolutno nista osim da je vecina tvojih prijatelja imala srece pri kupovini polovnjaka...ko kad bi reko "stavio sam 1000e na Italiju protiv Nemacke i dobio 6000".
Napravio si takvo poredjenje iz kog se zakljucuje da svi oni koji kupuju nov, ne samo da bace pare vec i dobiju krsinu neopevanu dok kupci polovnjaka dobijaju nenadjebivi primerak

Pricas o ustedi a uvek racunas najvecu cenu za novi i najmanju za polovni...skoro sam siguran da nije uvek 30% u pitanju.
BMW F30 koji je test model (znaci njaka ga minimum jedna budala dnevno) sa 10000km mozes da dobijes za max. 10% manju cenu od ove koju sam ja platio za nov...polovnih naravno jos nema

E sad prava usteda (ne garantujem i dobar primerak) moze da se ostvari za neke modele koji se teze prodaju (npr. E500, 550i, S5...) dok za modele koji najvise idu (320d, C250cdi, A4 TDI 170ks) usteda nije velika a pritom ni ponuda istih.
EDIT: Kad preuzmem auto napisacu spisak opreme a ti ako uspes da nadjes takvog polovnjaka za 30% manje, castim
