Nisam preterao sa cenom,mogao sam samo da je spustim vise nego realno,jer 350 CDI lagano nabijes na preko 75.000e,ja konfigurisao na nemackom sajtu...
Samo navigacija,koza,memorija sedista i xenoni su 9.000-10.000e... Dodas na to panoramu,parking senzore,podesivo ogibljenje(Agility control) i ova sedista na naduvavanje i eto ti ocas posla jos 6-7.000e... Ako ima kuku za vucu,samo ona kosta jos jedno 1.500-2.000e... A ima tu jos sitnica koje se ne vide preko slika u opremi koje kostaju sve po 500-1.000e...
Drugara koji je kupio ML na akciji za 65.000e je C320 CDI izlazila 60.000e,imala je finu opremu,ali ni blizu fulla...
Verovatnoca da ce ovako opremljen auto biti na lageru je ispod 5%...
Ne mozes da gledas tako na tu kupovinu,jer je taj auto placen po ceni 350CDI i na njemu je izgubio skoro 35.000e,ne na 300CDI koji ni ne postoji...
Ne,besplatno odrzavanje se ne prekida promenom vlasnika,a garancija na nov Mercedes je 2 godine ili 100.000km,besplatno odrzavanje 100.000km ili 5 godina...
Pazi,320D u fullu izlazi oko 60.000e,a moguce i preko... Imas primer sa Vrelih Guma A4-ke od ako se ne varam 65.000e sa 170ks 2.0 TDI motorom...
A Audi nije skuplji od Bmw-a i Mercedesa.
Otprilike dupliras cenu klotare i to ti je neki reper za cenu automobila sa manje,vise svom opremom,sto se tice slabijih motora,ovi jaci dolaze sa nekom opremom,a i skuplji su, pa recimo 50-60% cene dodajes...
Opet ti mesas pogresnu stranu price i branis Floyd-ov izbor kola bez razloga, a to je navedeno samo kao primer razlike u ceni novog i polovnog...
Ja govorim o isplativosti polovnjaka,najvise DayWalkeru sto moze da uzme A3 2.0 TDI ,umesto Corse 1.3 CDTI...
Veruj mi,ima i E kupe ovako opremljen za slicne pare... Tu je tek isplativost polovnjaka prikazana...
Nov automobil je sve,sve,samo ne isplativ i koliko god ti pokusavao to da prikazes drugacije,to je tako. Za tu razliku mozes jos jednu ovakvu C klasu da kupis,a za cenu nove te C klase mozes da kupis novi CLS sa full opremom,star manje od godinu dana...
Ne kazem da je kupovina novog losa stvar,ali isplativa nije.
Sto ti ne uze nov Bmw ako je nov tako povoljan? Za pare za koje si pazario Bmw-a,ne mozes ni Golfa da kupis ili gresim?
Nemoj ovo uzeti kao pokusaj da te isprovociram,jer mi nije to poenta. Ista je stvar sa mojom kupovinom. A i sa onom koju planiram sledece leto...
@Floyd
Pazi,ja sam pricao o situaciji u Srbiji,posto je tema ipak potekla od moje preporuke polovnjaka DayWalkeru,a on gleda kod nas da kupi nov automobil,sto se sa moje tacke gledista nikako ne isplati, pogotovo poucen iskustvom kvarova na novim automobilima kod nas,Opelom najvise...
A ti polovnjaci su u prvih 100.000km pokazali sta im nije bilo u redu i sve sto ne valja je zamenjeno

Ja sam moje primere samo dodao posto si ti dao svoje,pa ja odgovorio sa malo vise primera...
Kakva je to garancija polovnjaka,ako ti recimo ne placaju menjac ako ti crkne? Pa to onda nije garancija?
Pazi,kako god da okrenes,35.000e ne mozes da platis popravke ni u ludilu.
Opet,osiguranje za polovnjaka je minimum 1.500e jeftinije u startu na godisnjem nivou.
Samo ta razlika moze da ti pokrije bilo kakve popravke,posto po tvojoj prici ispade da garancija uopste ne pokriva nikakve kvarove...
EDIT: Upravo ovo sto je Tex rekao... Sve ima svoje prednosti...
Sve je do coveka i njegovih kriterijuma...
Neko ce da kupi polovan A8 za 5.000e i bice mu draze nego da je kupio nov auto za 15.000e,neko ce da gleda na to potpuno drugacije i jedni ce druge da smatraju budalam,a realno su obojica u pravu,sve zavisi kako na to gledas
