Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Razne informacije u vezi kupovine automobila
Odgovori
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Xepoj87 »

Kao sto sam i rekao,u tima pise da prodaju C350 CDI za 49.000e,sto je 1.000e vise nego sto sam ja dole rekao da kosta,zar ne? Iskopirao sam ti njihov tekst iz oglasa...
Ne znam zasto su stavili cenu od 44.500e na oglas...
Po tvom sada ispada da je ipak jos 1.000e skuplji kao nov, nego sto sam ja mislio...
Onaj prvi je ocigledno prevara.

EDIT: Sada vidim da ni to nije prevara,osim sto je cena lazna...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Laki021 »

Cekaj brate mili, ko ga prodaje za 49 000?
Pise samo da je preporucena prodajna cena od proizvodjaca 49 000, oni ga prodaju za onoliko koliko pise u oglasu. To je ono sto sti uporno ponavljam, preporucena cena sa merc sajta nema previse veze sa stvarnom prodajnom cenom.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Floyd »

Xepoj87 napisao:Da pevas od srece ako uspes posle godinu dana da prodas Bmw-a koga si platio 45.000e,za 30.000e...
Taj koji kupi nov auto da ga proda posle godinu dana, gubi najvise to nije sporno.
Pa ni tvoju C klasu da si hteo da prodas posle godinu dana ne bi dobio istu cenu...pogotovu ne u Srbiji i za tako skup auto...pitaj Texonju kako ide prodaja skupih primeraka.

Tvoja procena od 20000chf gubitka na godinu dana je prilicno zanimljiva posebno ako uzmemo u ubzir da vec sad za te pare nemozes da kupis manje-vise ovako opremljen 320d E90 restyle (znaci model koji se ne proizvodi vise a to utice na cenu) star 3 godine.
Laki021 napisao:To je ono sto sti uporno ponavljam, preporucena cena sa merc sajta nema previse veze sa stvarnom prodajnom cenom.
Pa naravno...

Koliko je neko spreman da plati za nesto, nema apsulutno nikakve veze sa tim koliko to nesto stvarno i vredi.
Drugar odavde je napravio kucu u Srbiji (tj. jos je pravi) koja ce ga izaci oko 200000chf a sutra da je stavi na prodaju ne bi mogao ni 50000 da dobije za nju...pa sta onda.
Neko ode u restoran, potrosi 500chf za vece a nije nista bolje jeo nego sto bi ja za 50. I jedan i drugi cemo biti siti i sve to posle iske*ati...znaci nema povratka tih para.
Poslednja izmena od Floyd u 03 Jul 2012, 14:43, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
Day Walker
Reactions:
Postovi: 23524
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: BMW X3
Lokacija: Beograd

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Day Walker »

Realno... Dati 50.000e za C klasu je idiotizam.... End of story...
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Xepoj87 »

Laki021 napisao:Cekaj brate mili, ko ga prodaje za 49 000?
Pise samo da je preporucena prodajna cena od proizvodjaca 49 000, oni ga prodaju za onoliko koliko pise u oglasu. To je ono sto sti uporno ponavljam, preporucena cena sa merc sajta nema previse veze sa stvarnom prodajnom cenom.
Brate,samo za tebe sam napravio Screenshot,posto te mrzi da procitas oglas :)

Slika

Floyd,ja sam moju C klasu mogao posle godinu dana da prodam za iste pare za koje sam je kupio,ali je to bio takav trenutak i specifican automobil...
Sada posle 3 godine i 90.000km(na satu 120.000km) mogu da je prodam za 20.000e.
Caletov drugar je rekao da odmah daje u keshu 18.000e ako se odluzim za prodaju.

Vec sledeci,posto planiram E350 CDI kupe,necu moci tako skupo da prodam,vec ce cena padati kao blesava...


DayWalker,sve ima svoju cenu i da neko nije kupio ovu moju C klasu za 50.000e,ja ne bih mogao da imam ovako dobar auto...
Da Floyd nije pazario za 45.000e njegovog Bmw-a,neko za 3,4,5 godina ne bi mogao taj auto da drajva za te pare...
Ne smatram idiotima ljude koji kupuju nova kola,koliko god kostala, to je najkvalitetnija kupovina i ja stojim iza toga,ali treba odrediti ono sto te zadovoljava.
Mene za 50.000e ne bi zadovoljio moj auto,kada znam da za te pare mogu da vozim C 63 AMG kao nov...
Svako ima svoje kriterijume,nekome je to da ima memoriju sedista(meni recimo jedna od bitnijih stvari u kolima),a nekome da sedne u nevin automobil...

Mi smo trziste polovnjaka,pa nam je zato nezamislivo da ti za C klasu od 136ks das 50.000e,kada vecina nas kupuje takav auto za 15.000e i mislimo da je to normalno i da je to cena C klase ili Bmw-a 3...
Poslednja izmena od Xepoj87 u 03 Jul 2012, 15:03, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Laki021 »

Brate, zahebo te google translate, to ne znaci to :)
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Xepoj87 »

Da,sada vidim da pise preporucena cena...
Ali opet,gledajuci da je kod nas 46.000e,ne vidim kako bi tamo moglo biti jeftinije?
Govorite da bi polovnjak uzeli samo iz Mercedesa,a nov bi uzeli od nekog Djure preprodavca? :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Laki021 »

E, sad cu da ti pisem kratke postove, posto mi se cini da dugacke samo pises ali ih ne citas :)

Ove linkove sam ti dao jer je to sve za nove 350CDI sto mogu da nadjem na netu, i vrlo dobro sluzi svrsi da se vidi sta mozes i od mercedesa direktno da dobijes.

Takodje, da li se slazes da taj iz oglasa vise i ne zasluzuje naziv 350CDI jer u poredjenju sa novim on je zapravo 300CDI?
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Xepoj87 »

300 CDI ne potoji,a u verziji u kojoj postoji kosta isto kao 350 CDI i ne mozemo porediti nesto sto bi bilo ok,ali ne postoji :)
Sve tvoje postove sam procitao,ali ne mogu na svaki aspekt da odgovorim,kao ni ti na moje kilometarske ,niti to ocekujem :)
Pazi,ta cena znaci da taj preprodavac dobija cenu sa rabatom od MErcedesa i po toj ceni daje tebi automobil,osim za jedno 1.000-1.500e koje se ugradjuje...
Prosecan neki rabat je 15%,pa je to otprilike to... 8% uzme sebi,7% rabata da tebi i svi srecni...

To takodje znaci da nisi ti prvi vlasnik,vec taj salon koji preprodaje,dok ako narucis u Mercedesu direktno,ti se vodis kao vlasnik odmah i u fabrici se za tebe sklapa automobil,a ne za salon.
A i da je ta cena,razlika od one moje je 3.500e... To pokrije samo 2 godine razlike u kaskom osiguranju izmedju novog i polovnog...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Floyd »

Unverbindliche = neobavezujuci

@Heroj

Ajmo iskreno...
Da li ti stvarno mislis da je neki Svabo koji radi za, lupam 40000e godisnje, dosao u Merc, iskonfigurisao auto za 50000e a onda ga posle godinu dana prodao tvom prodavcu za 30000e manju cenu da i on zaradi a i ti?

Kontaktirao sam dilere za nekoliko mercedesa u nemackoj i odgovori su uglavnom bili da se radi o rent a car autima, fabrickim sluzbenim (koji se izmedju ostalog i daju na testiranje auto casopisima), test modelima i sl.
Fabrika ih sklapa bez zarade, za licne potrebe, sa ciljem da ih kasnije, po zavrsetku zadatka za koji su stvoreni, prodaju iskljucivo kao polovne.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Xepoj87 »

Brate,za to pitaj Texa da li bi prodao posle godinu dana za 30% manju cenu.
Stvarno sada ides u neke krajnosti i sitna crevca...
Sta god da je ,taj auto je posle 30.000km kao NOV ,a za popust od 45.000e mozes tom da zamenis motor i da kupis jos jedan takav isti auto ili novog Bmw-a kao tvog...

Taj Nemac koji kupi auto od 50.000e,a zaradjuje 40.000e godisnje po meni ne treba da kupi taj automobil i vecinom su to malo bogatiji ljudi ipak...
Ne prodaje svako kola iz dosade,neko ih prodaje i iz potrebe...
Neko ko zaradjuje ispod 5.000e mesecno nema sta da radi sa tako skupim automobilima. Po nekom mom misljenju,auto treba kupiti da ga zaradis za godinu dana recimo...
Preko toga ce ti verovatno i sama voznja tako skupog automobila biti preskupa...
E sada,neko ko voli automobile i to mu je najveca ljubav,neka da i 80% primanja na automobil,njegov izbor,ali ja govorim o prosecnom porodicnom coveku.


Laki,ti bas imas problema sa tvojim kolima,kada ovoliko napljuva polovnjake?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
Laki021
Reactions:
Postovi: 13095
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:41
Garaža: BMW 540i xDrive
Lokacija: Zurich

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Laki021 »

Xepoj87 napisao:300 CDI ne potoji,a u verziji u kojoj postoji kosta isto kao 350 CDI i ne mozemo porediti nesto sto bi bilo ok,ali ne postoji :)
Sve tvoje postove sam procitao,ali ne mogu na svaki aspekt da odgovorim,kao ni ti na moje kilometarske ,niti to ocekujem :)
Pazi,ta cena znaci da taj preprodavac dobija cenu sa rabatom od MErcedesa i po toj ceni daje tebi automobil,osim za jedno 1.000-1.500e koje se ugradjuje...
Prosecan neki rabat je 15%,pa je to otprilike to... 8% uzme sebi,7% rabata da tebi i svi srecni...

To takodje znaci da nisi ti prvi vlasnik,vec taj salon koji preprodaje,dok ako narucis u Mercedesu direktno,ti se vodis kao vlasnik odmah i u fabrici se za tebe sklapa automobil,a ne za salon.
A i da je ta cena,razlika od one moje je 3.500e... To pokrije samo 2 godine razlike u kaskom osiguranju izmedju novog i polovnog...


Mislim da previse potcenjujes mogucnost smanjenja cene kod ovlascenog prodavca, ovo pre svega vazi za dodatnu opremu, na njoj najvise kelapju ali i najvise popusta se moze dobiti sa dobro opremljen auto. Znam ovde neke firme, ciji zaposleni zna se po defaultu u BMW-u dobijaju 50% popsuta na svu dodatnu opremu (+10% na osnovnu cenu al to nije bitno).
Ne odakle je cena od 46 000e u Srbiji, mada pretpostavljam da je to opet iz kataloga, a stvarno ne znam ko kupuje auto po kataloskoj ceni, takodje opet ne vidim nista cudno u tomo de Mercedes moze da bude jeftiniji u DE nego u Srbiji, em je njihov auto, em nema carine i troskova uvoza, manji trasnportni troskovi, rado na mnogo vecu kolicinu i potpuno mi logicno da bude jeftiniji.

Pitao sam te za 300CDI iako znam da ne postoji takav, ali isto tako se da videti da 4MATIC kosta oko 2500e (350CGI ima i jedan i drugi) pa odatle racunam da samim tim kad bi 300CDI postojao kostao bi 2500e manje od 350CDI. Cisto posto ovako poredimo dva razlicita auta tj dva razlicita motora u novom i polovnom.
I na kraju nisu ni ista kola, novi je redizajniran, sigurno su mu i neki bagovi ispravljeni plus je lepsi.

Znam da i sam smatras da je najlakse kupiti auto, posle je veca stavka odrzavati ga i voziti ga, e tu su troskovi novog osetno manji od polovnog (manja potrsosnja, servisi, kvarovi...), tako da pomeni malo i te benefite (novacnu ustedu) a ne samo gubitak na ceni :)

Uglavnom, nije ni bitno, samo sam hteo da pokazem da mladi polovnjaci nisu ni blizu tako isplativi kao sto se obicno misli. I pogresno prognoziras cenu Floydovog auta za godinu dana, bas prethodnih meseci su oko mene kupljena dva BMW 325i E90, 2.5-3 godine stari sa 50-tak hiljada, kostali su oko 30 000e, stari model, veca kilometraza, tri godine stari...

I stavrno, pazi malo sa tim polovnjacima, mnogi od njih nemaju tako lepu istoriju, sto ti samo sa slike ne mozes videti, Floyd je zvao, raspitivao se, pa vidis sta kaze. Ne sumnjam da moze povremeno da uleti neka bas dobra prilika, ali za to treba imati i srece.








Xepoj87 napisao:

Laki,ti bas imas problema sa tvojim kolima,kada ovoliko napljuva polovnjake?


Naprotiv, ja sam mojim autom prezadovoljan, i smatram da sam imao vise srece neg pameti, i dalje mi nije jasno kako sam nasao takav auto.

Ja na njemu do sada nisam imao ama bas nikakve kvarove, a i kada sam ga uzeo svi servisi su mu bili odradjeni, gume skoro pa nove, kocnice isto i svecice isto, tako da me je do sada zaista kostao ko da sam ga novog uzeo.
Sada za par nedelja cu utuci jedno 1000-1200e na redovno odrzavanje (servis menjaca, svecice, bobine, sapneri i kais plus mali servis...) i nadam se nastavljamo ovako dalje :)

Ali poenta je, on nije bio polovnjak sa malom kilometrazom, imao je 120 000km kad sam ga uzeo i kostao je mnogo manje nego takav sa 50 000km (ebo te, platio sam ga 15 500e sa novim rezervnim zimskim tockovima koji samo kostaju 2000e...). Takodje mislim da je pre bio bolji odnos polovno/novo.

Ali jos jedna sitnica o mom autu. Redizajnirani model, 325i xDrive, ima 3l motor(ovo sam znao), ali trosi cak 20% manje (plus je malo brzi)!!! Ovo sam slucajno skontao pricajuci sa profom kog sam nagovorio da uzme 325i xdrive (dao mu moj da provoza i bila zavrsena prica), i slusam ga kakvu potrosnju ima i ne verujem, a znam da ludi italijan gazi auto. Posle proverim na netu, kad ono njegov po podacima stvarno i trosi 20% manje. I sad na kraju tih 20% na 100 000km znace i 2000l goriva i 4000CHF cu ja samo kroz auspuh vise izduvati od njega za 4god...
Floyd
Reactions:
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Obnova voznog parka (A3 i drugi predlozi)

Post od Floyd »

Xepoj87 napisao:Taj Nemac koji kupi auto od 50.000e,a zaradjuje 40.000e godisnje po meni ne treba da kupi taj automobil i vecinom su to malo bogatiji ljudi ipak...
Ne prodaje svako kola iz dosade,neko ih prodaje i iz potrebe...
Neko ko zaradjuje ispod 5.000e mesecno nema sta da radi sa tako skupim automobilima. Po nekom mom misljenju,auto treba kupiti da ga zaradis za godinu dana recimo...
Preko toga ce ti verovatno i sama voznja tako skupog automobila biti preskupa...
E sada,neko ko voli automobile i to mu je najveca ljubav,neka da i 80% primanja na automobil,njegov izbor,ali ja govorim o prosecnom porodicnom coveku.
Vidis, koliko volim da diskutujem sa tobom o premium automobilima, cak i kad nisam siguran u nesto prebacujem objasnjenje na tebe jer imas volje i zivaca da to detaljno analiziras, toliko me ponekad nerviras nekim pausalnim podacima koje bacas na forumu samo da bi dokazao da si u pravu.
Pa znas ti koliki procenat nemaca radi za 5000e mesecno neto?
To je preko 100000e godisnje bruto...e bre pa takvi se na prste mogu nabrojati i mnooooooogo ih je manje od broja prodatih premiuma.
Ovo ti pricam da bi shvatio sustinu...niko ali niko, posebno ne nemci nece bacati pare u vodu ili jos bolje, cascavati neke Srbe ;)

Texonja je auto prodao za 20% manju cenu i to garazi a u protivnom bi dobio, da je sam prodavao samo 15% manje.
Naravno, prodaja prve godine nije isplatljiva ali eto on je hteo drugi, moze mu se i gotova prica...po meni se on nije zajebo, nego covek ima mogucnosti.
Zajebo se onaj koji nategne 20000e da kupi C klasu sa 150kkm, sumnjive istorije pa se hvata za patku i glavu kad mu se pojavi neki problem od 1000e.
Za takvog je bolje ako vec ima te pare, odvojene za auto, da kupi novi...
Ne znam zasto nuzno mora da se skace u visu klasu sa vise opreme (nebitno da li ona treba ili ne).

Laki je super prosao jer je kupio auto sa preko 100kkm koji je tek izasao iz garancije (sto znaci osetno manja cena), koji je covek koristio za odlazak na posao nekih 50ak km autoputa u jednom pravcu svaki dan, sto nije model koji kupuju siledzije (npr. 335 ili M3) da bi driftovali vec normalni ljudi i sto je auto jako dobro ocuvan.
Ja bi pre uzeo i takav nego 335i (AMG, S...nebitno) koji je prosao kroz ruke XYZ profi vozaca i novinara na raznim stazama.

Znam i jedan primer (mislim da sam pisao na vg) gde je covek odavde kupio RS4 sa preko 100kkm "jeftino" pa je imao par kvarova (nijedan ispod 1000chf) da bi ga kad je poceo da ga zajebava menjac prodao garazi u zamenu za jos vecu olupinu (CLS 500, star 6 godina sa blizu 200kkm) i doplatio.
Xepoj87
Reactions:
Postovi: 28239
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od Xepoj87 »

Pazi Floyd,
Nemacka ima oko 90.000 kompanija ukupno,verovao ti ili ne i to samo prijavljenih kao kompanije,a gde su tu mali biznisi kao sto je recimo moj cale kod nas u Srbiji,servisi,fast-food-ovi,ovo i ono,ciji vlasnici vecina zaradjuje lagano toliko... Tih ima jos duplo...
Neka u svakoj u proseku ima 10 ljudi koji toliko zaradjuju i jedan covek po ovim manjima...
To je preko milion i po ljudi ljudi koji mogu da kupe ta kola.
A i kao sto sam rekao,to je neko moje merilo za trosak za kola,ima nekih koji daju i 70% primanja na kola...
Kazes tesko,a ja imam 3 drugara samo iz kraja kojima je ponudjena pocetna plata 3.000e sa 24 godine kod nas,a u Nemackoj je za takvo mesto preko 5.000e u svakoj kompaniji,jos pre nego sto su zavrsili faks...


Ne,ja ne pricam pausalno.
Ti vidis samo svoju stranu price. Ides sa pretpostavkom da je taj nemac kupio auto od 50.000e a primanja su mu 40.000e,zato sto to trenutno odgovara tvojoj prici...
A sta ako ima milion godisnja primanja i to kupio cisto da ima kao 10-o vozilo...
Mislim,pominjati ko je i kako kupio i koliko zaradjuje da bi ti prica dobila na znacaju je smesno,jer to pricas napamet,to jest,kako ti rece,pausalno.

Brate,RS4... Pa to je pravljeno za ljude koji ne znaju sta ce sa parama,a on se buni za par hiljada eura popravki...
Pa ja bih sada vozio C63 AMG da mi ne treba 20.000e godisnje da ga vozim. Pa samo ti za 20.000km godisnje treba oko 7,8.000e za gorivo...
A gde je registracija od 2.000,kasko od 4.000(za polovnog),redovni servisi na 10.000km oko 1.000e 2 komada godisnje,1 set guma od 1.500e godisnje,popravke,kocnice,diskovi,oko 2.000e godisnje... I on se buni za par kvarova od 1.000e :D
Taj auto kosta nov sa solidnom opremom 80.000e sa razlogom...

@Laki

Ja pitao u salonu kolika je pocetna cena za 350 CDI i rekli mi 46.000e,ali ako se uzme sa lagera sa malo boljom opremom(da ne bude klot,nego nesto osrednje) , dobijes oko 3,4.000e jeftinije sveukupno gledano...
Vozila na lageru mogu da stoje tu mesec dana,a mogu i godinu dana da bleje, ako nemaju kome da prodaju,tako da ako ga ti licno ne narucis,vecinom dobijas nov auto star par meseci :D

A sto se cene vozila tice,ovde su jeftiniji i Mercedesi,kao i sva druga kola...

Kako kome Lazo,Floydu je recimo lepsa nerestilizovana C klasa,ali mu je kao i meni gotivnije da vozi nov model,a i meni je i ako novi model lepsi,glupo sto su skinuli ovaj ekran koji se otvara,sto mi je najlepsi detalj na C klasi...

Ali ajde,da uzmemo vase i da umesto 30 i 40.000e,nov auto pojeftini samo 15.000e... Pa sta toliko da ti se kvari i sta toliko da odrzavas za tu razliku?
Ne zaboravi da je garancija samo 2 godine,a to znaci da kada izadje iz garancije,ima da ima oko 40.000km,sto su ovi polovnjaci,tako da ti dodje na isto ako krene da se kvari kao ovaj polovni ;)

Off topic
Sto se polovnjaka tice,idem kod ujaka u Nemacku i krece se potraga za pravim vozilom,nista se ne prepusta slucaju :)
E 350 CDI coupe,od opreme mora da ima: AMG paket,panoramu,kozu,bixenone,parking senzore,veliku navigaciju(pozeljno i Harman Kardon),memoriju sedista(pozeljno sa naduvavanjem sedista),sve ostalo je pozeljno u stvari,ali ovo je nesto sto mora da ima :)
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Nov ili polovan automobil - prednosti i mane

Post od dragvorl »

Off na temu plata napolju nastavite ovde.
:back2topic:
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Odgovori