Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pre tačno 10 godina, krenuo na posao i samo što sam se parkirao ispred firme zove me kolega sa posla da se vratim do grada po njega kaže ne može da upali auto crkao mu akumulator. Dođem ispred njegove zgrade pošto sam imao kablove u gepeku otvorimo haubu i imamo šta i da vidimo, svi kablovi pokidani i pun motorni prostor od mačijih dlaka, Punto MK1 je u pitanju. Psi pojurili mačku ona uleti u njegov motorni prostor i karambol ispod haube, punto visok nema dole šuspleh i eto belaja. Ko zna šta se sa ovim puntom desilo.
-
- Site Admin
- Postovi: 1906
- Pridružio se: 12 Jul 2013, 12:38
- Garaža: BMW 118i, CX-60
- Lokacija: DE
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ta prica nista nije cackano mi ne deluje bas verodostojno. Sam od sebe na fabrickoj instalaciji tesko. Ili glodar ili su nesto jebavali po instalaciji.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ako pricamo o obaveznom osiguranju ne moze bas nikakvu posledicu da ima vezanu za osiguranje.Saša napisao:Trebalo bi. No ovde je najviše na***ao vlasnik Z10, ostade bez auta a i ko zna kao će proći ubuduće sa osiguranjem.
TT
Bonus/malus sistem je vezan za auto, a ne za vozaca, koliko god to bilo nelogicno - tako je smisljeno sigurno jer vecina vozaca ne pravi sra*a, pa da im ukradu bonus kada menjaju auto. Srbija.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3928
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mislim da nisi u pravu, mozes da preneses bonus na novi auto, samo uglavnom moras da im naglasis jer se prave ludi, za malus verujem da zaracunaju sami.
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
U pravu si - uz dodatnu gimastiku trebalo bi da moze da se prenese, iako bi to moralo da bude "po default-u", bez da uopste razmisljas o tome.
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... uranje.php
Sto se tice malusa - kolegi su resetovali premijski stepen na 4 kad je promenio auto iako je dve godine za redom koristio osiguranje. Drugaru nisu preneli bonus, tako da sam na osnovu ta dva slucaja doneo pogresan zakljucak. My bad.
Mada, treba procitati i komentare sa linka iznad:
http://www.polovniautomobili.com/auto-v ... uranje.php
Sto se tice malusa - kolegi su resetovali premijski stepen na 4 kad je promenio auto iako je dve godine za redom koristio osiguranje. Drugaru nisu preneli bonus, tako da sam na osnovu ta dva slucaja doneo pogresan zakljucak. My bad.
Mada, treba procitati i komentare sa linka iznad:
Srdjane iz prakse znam da na vozilu koje ste kupili novo ne bi placali skuplje polisu osiguranja jednostavno sistem nece prepoznati da ste imali malus iz razloga sto se sve vezuje u sistemu za br sasije i jmbg ovde se vodi dilema o prenosenju bonusa ali to je u praksi tesko izvodljivo iz vise razloga... naravno to nema veze zato sto niste reg vec neko vreme kola na svoje ime u slucaju da ste posle dve god reg kola sa kojima ste imali cuku platili bi skuplje polisu u svakom slucaju i to naredne 3 godine se placa skuplje polisa ali iz gofine u godinu se to smanjuje. Sasa nisi ostecen to je vozilo iz uvoza koje se prvi put registruje kod nas i krece iznova sve u slucaju da ste imali vozilo na domacim tablicama pa ostvarili taj bonus onda to vozilo prodali i preveli a kupili novo u tom slucaju mozete iskoristiti taj bonus ali da se razumemo realno gledano u praksi je tesko izvodljivo to i tesko je prikupiti potrebnu dokumentaciju.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Evo fotke od pre pola sata, ma na***ao vlasnik z10 jer ce po svoj prilici morati da nadoknadi stetu vlasniku citroena, tj da mu kupi drugi autoSaša napisao:Trebalo bi. No ovde je najviše na***ao vlasnik Z10, ostade bez auta a i ko zna kao će proći ubuduće sa osiguranjem.
TT


Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Punto se ne startuje kontakt bravom, to znam jer sam prosao gimnastiku paljenja onog poplavljenog Punta.Saša napisao:Može da se desi i dešavalo se. Ne samo Puntu već i mnogim drugim automobilima. Pokvarena kontakt brava koja startuje motor i eto...
Postoji poseban beskontaktni sistem ocitavanja kljuca koji je neophodan uslov da se aktivira pre anlasovanja motora.
Kontakt bravom moze jedino da se na prazno pokrene anlaser, i nista vise.
To sto si napisao se moze desiti sa kolima otprilike iz doba do sredine 90tih, uglavnom Euro 1 modela, do uvodjenja paljenja motora beskontaktno preko kodiranog kljuca.
Tih iz doba Euro 1 vremena auta i nema vise tako mnogo, uglavnom istocno evropsle proizvodnje tipa Jugo, Lada, Dacia i slicno.
Zapadni auti su tada vec dobiajli beskontatkni sistem uz Euro 2 pravila.
Ali, ostecenje kablovske instalacije od strane neke zivotinje je cesce nego sto se misli sirom Evrope.
Meni je Puh pokusao da napravi gnezdo ispod haube, tacnije izmedju onog debelog zastitnog filca i haube.
Nekoliko puta se vracao da dovrsi izradu iako sam uporno i ja nekoliko puta potpuno uklanjao ono sto napravi. Srecom nije nista drugo dirao, osim sto je unistio deo filca, mislim na creva i kablove.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Auto može da se pokrene i samo alnasovanjem, bez kontakta, tj sa ugašenim motorom koji se vrti bez struje i goriva.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
A kako je znao da se motor upalio??
kad se pokrene anlaser u 1 brzini, upravo auto "skakuće", a ako se ne deaktivira, zapali se.
Punto bez kod ključa ne može da upali ni pod razno. Moj drug je za punta narezao običan ključ (tri komada) a jedan original koji ima je zalepio u okvir plastike oko brave. I tako njih troje pale auto običnim ključevima.
Inače sa obinim ključem samo vergla, ali neikad ne upali motor.
kad se pokrene anlaser u 1 brzini, upravo auto "skakuće", a ako se ne deaktivira, zapali se.
Punto bez kod ključa ne može da upali ni pod razno. Moj drug je za punta narezao običan ključ (tri komada) a jedan original koji ima je zalepio u okvir plastike oko brave. I tako njih troje pale auto običnim ključevima.
Inače sa obinim ključem samo vergla, ali neikad ne upali motor.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
@Era
Pa valjda se čulo po zvuku da li motor radi ili ne, postojao je i očevidac. Mada, ima logike da se sve ovo desi i pri anlasovanju.
TT
Pa valjda se čulo po zvuku da li motor radi ili ne, postojao je i očevidac. Mada, ima logike da se sve ovo desi i pri anlasovanju.

TT
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Jeste, motor je radio i to na visokim obrtajima
Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока

Послато са SM-G360F уз помоћ Тапатока