zex napisao:ljudi, to je auto od 12 godina sa automatskim menjacem, registracija minimalno 1000 evra, po gradu trosi min 20l...nije ni cudo sto niko nece da je kupi...Kad pocne da se kvari, a to je uskoro jer se ovakav auto ne vozi polako i nije ni namenjen za penzionere, znaci cepan je 200,000 km...Koliko su osnovni delovi trapa za ovakav auto?
Na stranu da je model kao model odlican, ali godine ucine svoje...
U narednih par godina mozea da ulupas u njega maksimum 5 soma, sto izadje kao da si ga kupio savrsenog za 15k, sto opet nije mnogo za taj auto, ipak je to 4.5 v8 sa 333ks.
Registracija je 1500e, neka odrzavanje bude jos toliko.
Trosi, ali tu je varijanta plina.
Opet, treba ti minimum 500e mesecno sa gorivom da ga vozis.
Sent from my Sony
heroj covece, ovaj auto ce tek da se kvari ...kupis auto a onda 50% njegove cene ulozis u sredjivanje? Dobar BMW6xx star 10 godina ovde kosta vise od 15000 evra. Drugo, to je coupe u Srbiji...Pa ni corsu sa 3V ne mozes da prodas a ne ovoliki auto. Naravno, ovo je auto za uzivanje i kao takav kupuje se nov ili 2-3 godine star da prethodnik nije imao vremena da ga "izmori". 99,9% ljudi bi za ove pare kupli nekog golfa, astru, fokusa, megana....
Risto napisao:...cenim da bi mi nekih skoro 500 evra mesecno trebalo za neko minimalno odrzavanje ovog auta a to je suludo.
Malcice preterujes
Mozda i preterujem ali ne previse. Registracija sama je 150 evra mesecno, plus jos jedno bar 150 evra za gorivo, 200 evra ti ostane za servise, gume, kozmetiku eventualne kvarove i ostalo. Pri tome, 6-ica je najskuplji BMW za odrzavanje...
Risto napisao:...cenim da bi mi nekih skoro 500 evra mesecno trebalo za neko minimalno odrzavanje ovog auta a to je suludo.
Malcice preterujes
Ako nebi sluzio za pozirenje ispred kafica i jurenja minimalne potrosnje vec da se vozi u skladu sa performansama , onda mu samo za "krstene" zadnje gume treba 500 jura mjesecno.
Pazi...Da sam ga video sa nekim korejskim ili japanskim znakom, rekao bi svaka im čast i oni nešto skladno da naprave. Ali jaki brendovi moraju da su svesni svoje istorije, tj koji osnovni izgled moraju da forsiraju i da prave varijacije na temu. Mislim da je BMW to i shvatio u poslednje vreme i vraća se lagano.
Mercedes je odličan primer, neka osnovna forma se uvek zadržava još od 40ih godina, koliko god to bilo nekome nezamislivo.
Risto napisao:...cenim da bi mi nekih skoro 500 evra mesecno trebalo za neko minimalno odrzavanje ovog auta a to je suludo.
Malcice preterujes
Mozda i preterujem ali ne previse. Registracija sama je 150 evra mesecno, plus jos jedno bar 150 evra za gorivo, 200 evra ti ostane za servise, gume, kozmetiku eventualne kvarove i ostalo. Pri tome, 6-ica je najskuplji BMW za odrzavanje...
Po kom rezonu stavljas registraciju i gorivo u "odrzavanje"?
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Nisam se dobro izrazio, tj. nisam bio precizan. U prvom postu sam hteo da kazem da bi troskovi eksploatacije trebali biti na nekom nivou od 500 evra ukolilo je cilj da se auto odrzava koliko - toliko pristojno. Ako bi ga neko registrovao na invalida, ubacio plin, kupovao lose polovne gume itd, onda bi ga mogao voziti znatno jeftinije. Sa druge strane, daj Boze da ovaj auto ceka bolja sudbina...