Po tebi na slici nije elektricni pinjon nego senzor pa jos kontaktni... Komplikujes bez potrebe.
Klasican pinjon, onaj na koji si mislio u pretproslom postu, okretaje zupcanika sajlom prenosi do cajgera, a elektricni, kakav je na slici, okretaje pretvara u impulse koji na kraju obradjeni stizu do cajgera koji ima svoj elektro-motor kojim pokrece kazaljku. Pinjon je i jedno i drugo, zasto gurati reci davac ili senzor samo samo da ne bi bio pinjon? Uostalom, pinjon izvorno znaci zupcanik, google>pinion...
Sto se dijagnostike tice, gledao sam kako radi pezoov Planet i nema dileme moze li pokazati koja pozicija na motoru ne radi ono sto treba. Sad, da li je do pinjona ili do neceg treceg, to prepustimo majstorima. Oni su ti koji osam sati svakog dana popravljaju kola, pretpostavimo da znaju sta pricaju. Majstori iz ovlascenih, sve da i nisu neki majstori, samo na osnovu statistike i iskustva mogu prilicno precizni da budu u proceni kvara, bez da pogledaju kola. Popravljaju jednu marku, u dusu je znaju. Ako im je ovo osamnaesti slucaj sa istim simptomima i uvek je bilo do pinjona, i sada je 99% pinjon. Onaj 1% je da su misevi u ambaru pojeli kablove.
Evo i slike koju sam kropovao juce...

- uploadfromtaptalk1458376259116.jpg (7.76 KiB) Pogledano 2479 puta
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua