Juce sam bio do Novog sada i radio test voznju Corolle i Merive. Pre polaska svi su mi rekli imaces dva problema jer prelazis iz francuza dizelasa.
1. Neces biti zadovoljan atmo benzinima bez obzira na 130ks
2.Bices razocaran udobnoscu
U Bel caru mi je ponudjena za test meriva ali u 1.6 cdti 136KS. Ja sam bio zainteresovan za ovaj model ali sa 1.4T benzinskim motorom.No dobro sta je tu je. Prvi utisak o automobilu- nisam ocekivao da ima onoliko prostora. Ali prostora ..svugde, od gepeka,zadnjih sedista kao i prednjih. Sve je dobro utegnuto ali plastika instrument table nije bas meka, no sve je dobro ukopljeno i nigde nista ne skipi. Oprema Drive ima i vise nego sto je potrebno. Flex sistem svugde prisutan i cini ovaj automobil jako praktican i iskoristiv za sve situacije, od porodicnog automobila u kome se po potrebi moze prevesti dosta prtljaga i kabastog tereta (a to nam svima pre ili kasnije zatreba). U njemu se sedi poviseno i lako pronadjete idealan polozaj za upravljacem. Kocnice su predirektne za moj ukus. 1.6 dizel od 136KS radi bas tiho i ugladjeno po mom misljenju i vuce odlicno vec od 1500 obrtaja. Nisam primetio neprijatnu turbo rupu ili slicno. Na magistralnom putu pri 80km/h bord je pokazivao potrosnju 3.7l -4.1l. Do sada sam vozio francuze i ocekivao sam problem sa udobnoscu. I nisam pogresio, tvd auto ali ocekivao sam ,nemac je to. Zamerka za devojku iz salona , slabo barata informaciijama i tehnickim detaljima o automobilu, ja sam vise znao od nje. Opravdanje je bilo da je pocela da radi pre par meseci. Kada sam rekao da idem posle njih da testiram corolu 1.6 u luna opremi , pitala me je koliko kosta corola? rekoh oko 15000, a ona mi rece na to "Pa imate kod nas Merivu dizel koju ste vozili za 14500" .. Hmmm...koska je bacena

Generalan utosak:Meriva pruza mnogo za dat novac, ocekivao sam manji automobil,ali uzivo je sve drugacije.Receno mi je da je meriva radjena na platformi astre.Za novi Sad sam krenuo u fazonu "Ajde da svratim u opel na pola sata da probam merivu , a za toyotu cu da ostavim pola dana, ona mi je favorit(oktavije nema) "
Posle toga odlazim u Tago car na test corolle. Gospodja Violeta krajnje ljubazno i strucno mi objasnila sve sto me zanimalo u vezi toyote. Odlazimo na test voznju sa test vozilom u istoj opremi i motorizaciji za koju sam i zainteresovan. Prvi utisak, lepsi auto bar spolja.. Duzi od merive za oko 30cm ali manje prostora za kabast prtljag jer corolla nema peta vrata. Prostora u corolli na prednjim sedistima dovoljno a pozadi i vise nego dovoljno. Sedista udobnija od opela(subjektivno).. Kvalitet izrade, hmmm... pa kada se vide one sipke i tapacirunzi u gepeku sve je jasno.Moralo se stedeti na necemu da bi se bilo konkurentno sa cenom. Tapacirunzi na A stubovima takodje nekako traljavo odradjeni. Kvalitet plastike na instrument tabli vidno bolji od Opela,meka na dodir.
Sto se tice motora stupa na scenu tacka 1 sa pocetka teksta

Motor tih , prosto necujan, tome doprinosi dobra zvucna izolacija. Test vozilo je tek stiglo i na njemu je bilo samo predjenih 90km. Prilikom startovanja motor radi na leru na skoro 2000 obrtaja oko 10 sec i posle polako padne na 1000


To su moji utisci i kada bih rekao sta cu da kupim:
Srce kaze Corola a mozak kaze Meriva
