Mada se slažem da je Punto skroz racionalna i super kupovina.
Drugar ima 1.2 8v, taj auto jako lepo ide po gradu, pozitivno me iznenadio. Potrošnja plina smešna i za 100-200 evrića sredio sve što nije bilo OK na autu.
Moze i dizel punto, ako nadjes dobrog 1.9jtd, ubedljivo najpouzdaniji motor od svega sto mozes uzeti u toj klasi, odlicno ide, iaki je znatno jaci troskovi eksploatacije su kao za 1.2 benzince.
Turbina je fiksna, a mislim i zamajac tako da tu nema brige, samo da nadjes nekog u dobrom stanju, nije veliki izbor.
Послато са GT-N7100
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Tako je.
Najmanje 1.9 jtd,po mogucstvu cipovan i s dusom u nosu,tj haubi.
Idealno alfa 147,sa placa.Prvi vlasnik u Nemackoj,servisna,presla 140.000 km.Prva boja,bez tackice na braniku,haubi.
Ima da je se nagleda na parkingu i kod majstora.Da se divi italijanskoj lepoti iznad i ispod.
MOze i punto 1.9 jtd.Po mogucstvu beli.Bar nek su prednja i zadnja sedista u istoj boji.
To sto je registracija skoro 25000-30000 nije ni bitno.Dizel trosi manje.Opps,ono bese dizel skuplji na pumpi od benzina.
Srbija,zemlja tdi,jtd i ostalih kancer isparenja iz 2000 tih...
Neko ti je odgovorio u vec u 2-3 postu.Nemas veliki izbor.
Benzinac.
Punto 1.2 8v ili 16v.
Reno klio 1.2
KOrsa 1.2 cini mi se ona od 75 ks
Pezo 1.1 ili 1.4
Od vlasnika,registrovanog u voznom stanju i sa ispravnom klimom.
Dosta od mene,jurim isto vec par meseci i stvarno je tesko naci nesto ovako u mom kraju.
Od 10 pogledanih,samo je jednom radila klima...Samo taj mali detalj,ostale ne bih ovde...
Sretna kupovina.
Lepo mu je savetovano da ne kupuje dizela za te pare. Predlažete Punta 1,9 JTD, koji je najbučnije vozilo koje sam ja imao prilike da upoznam. Unutra je kao u kovačnici, a koliko je stotina hiljada obrnuo i gazda promenio
dragvorl napisao:Pretpostavljam da ti je 2000 ukupan budzet sa sve dovodjenjem u ispravno stanje, registracijom, itd...u tom slucaju racunaj na par stotina eura troska, jer uglavnom se ne prodaje auto kome je sve perfektno. Dakle, racunaj bar dve gume, mali, a verovatno i veliki servis, moguce jos neke sitnice...dakle nemoj gledati auto od 2000e, a mislim da iole dobrog Clia u ispravnom stanju neces naci za projektovani budzet. Gledaj sto novije da bude, recimo Punto neki, sasvim ce ti zadovoljiti potrebe.
Ma prodaju se i auta u koja nema ni euro trosak,al su retki i kostaju.
A gde ja napisah da se ne prodaju, ajde molim te? I nemoj citirati post direktno iznad!
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
dragvorl napisao:Pretpostavljam da ti je 2000 ukupan budzet sa sve dovodjenjem u ispravno stanje, registracijom, itd...u tom slucaju racunaj na par stotina eura troska, jer uglavnom se ne prodaje auto kome je sve perfektno. Dakle, racunaj bar dve gume, mali, a verovatno i veliki servis, moguce jos neke sitnice...dakle nemoj gledati auto od 2000e, a mislim da iole dobrog Clia u ispravnom stanju neces naci za projektovani budzet. Gledaj sto novije da bude, recimo Punto neki, sasvim ce ti zadovoljiti potrebe.
Ma prodaju se i auta u koja nema ni euro trosak,al su retki i kostaju. Inace ja stvarno ne znam kakav mu savet dajete (da ne potrsoi svih 2000 eu na auto) i koji auto on moze da kupi za recimo 1700 eu i da mu ostanu jos 300eu za da "ga sredi". Moj savet ti je sakupi bar jos 500-700 eu jer bilo koja jeftinija varijanta od 2000 eu za auto po meni ja auto za otpad a ne za pocetnika. Taman posla ako treba da radi i mali i veliki servis i da menja gume i da menja jos nesto i da sve to udze u budzet od 2000 eu.
Da sam na tvom mestu malo bi povecao budzet i uz malo srece mozda i nadzes nesto sto valja.Ovako stvarno nisam pametan koji ce to auto da ti proda (evo neka bude i Punto il bilo sta) da nije lupan,da je u solidnom stanju(da ima klima i servo) da ti ga proda recimo za 1700 eu, za da bi tebi ostao novac za sredjivanje...
p.s. Mali servis svakako ce trebati da uradi.
Ima npr Civic 6 1998-2000 sa svim tim za te pare. Jos i nije smorina od auta nego mozes i malo da se zabavis. Ja bi gledao tako nesto. Mnogi su jako lepo opremljeni, lepo idu, jeftini za odrzavanje(prejeftini), delova ima, fino izgledaju, za 1500-600 se nađe odlican primerak 1.4. 1.5 su nesto ređi.
Od 1.4 75ks se napravi 90ks promenom jednog dihtunga od 10€.
interesantni su uvek odgovori na ovakve dileme, kad neko pita sta za 15 hiljada kaze mu se povecaj malo budzet za xy, isto kao i ovde za dve hiljade.
Ne slazem se. Ima za te pare pouzdanih kola bitno je samo da su ispravna a to ce saznati ako za par desetina evra angazuje nekog majstora
dunx81 napisao:Šta radi taj dihtung kad povećao snagu za 20%?
Ima veći unutrašnji prečnik, pa dopušta i veći protok vazduha.
Nisam se udubljivao u tematiku kako to funkcioniše ali mi deluje preoptimistično. Turbo benzinac čipovanjem dobija 20% snage a ovde na atmo motoru to odradi dihtung.
dunx81 napisao:Šta radi taj dihtung kad povećao snagu za 20%?
Ima veći unutrašnji prečnik, pa dopušta i veći protok vazduha.
Nisam se udubljivao u tematiku kako to funkcioniše ali mi deluje preoptimistično. Turbo benzinac čipovanjem dobija 20% snage a ovde na atmo motoru to odradi dihtung.
Fabricka specifikacija te snage, zvanicno a i u praksi se pokazalo. Dobro poznato za taj Hondin motor.
Nije nista preoptimisticno da 1400 ccm dostigne 90 KS, pa Honda je pravila motor a i kod drugih je slicna snaga na raspolaganju za tu kubikazu.
Ima turbo benzinaca gde se dobija 50% snage, isto fabricka specifikacija.Tako da konkretna brojka za konktretan motor moze znacajno da varira.