
Beograd
Re: Beograd
Pogledaj broj na tablici, period prolece-leto 1976. bi se reklo po tome. Lepo se vozilo u njima, u to vreme su isli na 5 minuta busevi 

- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10697
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Beograd
Znaci, bus i ja smo registrovani u isto vreme.:-D
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Re: Beograd
BG 307xxx bili u 1975, ćale imao keca.
Re: Beograd
Eh, koliko sam se kao klinac navozao ovakvim zelenim IK-5. Najviše na liniji 31, tj. sećam se kao kroz maglu kada je promenila oznaku iz 13 u 31.
U to vreme su skoro svi sedeli u autobusima, grad je imao manje stanovnika, a interval u špicu je npr. na 31 bio 3 min.
Ljubitelju, znaš na osnovu broja vreme izdavanja tablice? 'Ajde pogodi kada je registrovana ova Dijana sa mog avatara.

Ljubitelju, znaš na osnovu broja vreme izdavanja tablice? 'Ajde pogodi kada je registrovana ova Dijana sa mog avatara.

Ђенерал Јанковић
Re: Beograd
Rekao bih 82-83 godina. I to je ona novija verzija Dijane sa alternatorom umesto diname.
Auto na kome sam naucio da vozim je imao tablice BG 348xxx pa eto mogu da procenim za ovaj bus.
Ja se secam samo linije 13, tu su isli MANovi sastavljeni ovde a na 65/16 su bili MAN sastavljeni u TAM-u (Mariboru, znam da ti znas skracenicu ali ima mozda drugih koji bi pogadjali).
Oni raniji Lejlandi su bili automatici, njih se slabije prisecam.
Auto na kome sam naucio da vozim je imao tablice BG 348xxx pa eto mogu da procenim za ovaj bus.
Ja se secam samo linije 13, tu su isli MANovi sastavljeni ovde a na 65/16 su bili MAN sastavljeni u TAM-u (Mariboru, znam da ti znas skracenicu ali ima mozda drugih koji bi pogadjali).
Oni raniji Lejlandi su bili automatici, njih se slabije prisecam.
Re: Beograd
^^ Leylandi su isli od Studentskog trga linija 26. Ne znam gde je okretala, jer sam isao sa njom do Juznog bulevara
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Piros napisao:^^ Leylandi su isli od Studentskog trga linija 26. Ne znam gde je okretala, jer sam isao sa njom do Juznog bulevara. Bili su poluautomatici. Nisu imali kvacilo, ali su imali brzine koliko se secam
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Послато са GT-S7582 уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Da, 83 je vec otislo na 610*** 80 te je bilo na 411***
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
...a BG*225-186 iz '73. 

Re: Beograd
He, a pazi petocifrene iz 68, samo 5 god ranije 827-79
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока

Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
Re: Beograd
Godina je 1980.ljubitelj napisao:Rekao bih 82-83 godina. I to je ona novija verzija Dijane sa alternatorom umesto diname.

Ja sam naučio da vozim na jednom BG 587xxx, godište 1982. Znači, od 1980. do 1982. je izdato oko 70000 tablica.ljubitelj napisao:Auto na kome sam naucio da vozim je imao tablice BG 348xxx pa eto mogu da procenim za ovaj bus.
Promena 13->31 se dogodila baš dok su na liniji saobraćali ovi MAN IK-5, mislim da je godina 1983.ljubitelj napisao:Ja se secam samo linije 13, tu su isli MANovi sastavljeni ovde a na 65/16 su bili MAN sastavljeni u TAM-u
EDIT: Velja je bio bliži tačnom odgovoru.

Ђенерал Јанковић
Re: Beograd
Jeste, zasluzio je Kviska 

- pedja
- član 001
- Postovi: 15488
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Lejlandi su bili neka vrsta poluautomatika, bez kvacila, ali sa kratkom rucicom menjaca, sa vodjicama, kao pravi sportski automobil 
Ima u garazi GSPa jedan, tj poslednji, restauiran.

Ima u garazi GSPa jedan, tj poslednji, restauiran.
Poslednja izmena od pedja u 12 Sep 2016, 19:55, izmenjeno 1 put ukupno.
- Day Walker
- Postovi: 23562
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd