Taj Bjanki je imao relax geometriju i HiTeen celik, dok malo Vento ima Columbus Cromor cevi.
Mada nije sve ni do tog celika, ona nemacka Winora, je dno dna sto se tice tehnologije, tezak preko oko 12kg, full celik, samo 5 brzina, ali je navrtim oko 45km/h na ravnom, za bicikl placen tepsiju ribe, ide razbija...
Taman kad mislim da sam nesto skapirao, pojavi mi se neki bajs koji mi obori sve teorije, recimo ta Winora, je cudan bajs, i ovaj mali Bjanki Vento je jako cudan, jer bez problema ga vozim iako je 52ka, lezi mi kao cipela...
Poslednja izmena od Bax u 08 Okt 2016, 22:40, izmenjeno 2 puta ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
JA na zalost nemam sve informacije da bi mogao dajem neke presude, imao sam priliku da provozam, npr Colnago Mexico od vrhunskih ramova iz moje zone interesovanja, dok ja imam nekoliko top ramova, Koga Exerciser FM1, Cilo Prestige SLX, Ralejka Record Ace 653, Girini, Granit, Plavac, i nekoliko koji mi nisu prva liga.
Nekad je bila umetnost napraviti vrhunski bicikl, ram se radio po meri vozaca i to je trajalo 10ak radnih dana.
Iz mog nekog iskustva, najbrzi ram koji imam je SLX, iako Cilo ni blizu nije umeo da napravi prvoklasan ram, prevelike su im toletrancije u izradi....
Bjanki mi se jako svidja, mada sam malo subjektivan jer sam ga izvadio iz mrtvih, sto mi je veci trud vise volim bicikl.
Ja jako postujem tu Kogu, i za Ralejku mogu da kazem da je izrada odlicna, dok su mi svajcarci slabi sto se tice majstorluka, 3 Cila koja sam analizirao, su traljavo radjena....
Sredjivao sam i jedan Peugeot iz gornje lige, Rejnolds 531 celik, Ultegra, nisam zadovoljan kako je izradjen ram, on je cak ispod Svajcaraca...
Da rezimiram ako dajem ocene od 1-5
-Holandija 4
-Japan 4+
-Swiss 3+
-France 3-
-Italija 5
-Engleska 4+
Pri tom nemam zamerki na Japan i Englesku, ali samo Italija nud Wow efekat, onaj Colnago jednostavno ubija
Poslednja izmena od Bax u 08 Okt 2016, 23:00, izmenjeno 2 puta ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Naravno da je to manje vise subjektivno misljenje, jer uvek ima neki koji nije proban
Ali manje vise generalno, kao sto sam vec jednom rekao sve su to vrhusnki (umetnicki) bajsevi, nekada je to bilo ono bas umece, danas vec komjuteri,roboti...
Neko voli zeleno,neko plavo, neko zuto... sve je do coveka
Najvazniji je vozac i njegovo srce i volja sve drugo moze da se prevazidje
Vazno da mi vozimo i uzivamo u nasim ljubimcima i da se druzimo
Cuveni Fausto Coppi, je na svoj prvi bicikl cekao 9 nedelja da se uradi, kostao je 600 lira, i na kraju su mu uvalili neki sa police, a ne onaj za koji su mu uzeli mere
Ali to ga nije sprecilo da uskoro postane dijabola na Bjankiju, mleo je suparnike
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Imaju Talijani vise bajk brendova koji su manje ili vise poznati, jeste Bianchi jedan od top modela ali tu su i Colnago, Pinarello, Wilier, Bottrcchia, Atala, Bataglin, De Rosa...