
Probaj za pocetak neki motor u b7 pa da imas reper da li ti treba jace I da vidis koliko trosi u tvojim uslovima tvojom voznjom.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
ovaj ubrzava kao neki 4.0TDIDasAuto napisao:Pa sve zavisi kako vozis, inace je tesko porediti ako ne vozis oba auta raznim motorima. Moj je trosio oko 7.5l/100km sa 16" gumama, ja inace vozim dosta po autoputu i manje po gradu jel mi takva relacija do posla i nazad, a tu potrosim najvise kilometara. 2.0TFSI sa Quattro pogonom je odlicna kombinacija u A4. Po meni je uvjek TFSI bio zanimljiviji motor od 2.0TDI. Sa cipom ga lagano dignes na 230-250ks. A dizelasa maksimum 190.
https://www.youtube.com/watch?v=LkOcuVaNccg
A evo realna potrosnja.
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Gdje god da pogledam u bilo koju tuning kucu svi skoro nude stage 1 za 2.0TDI i to povisi na 190-198ks. Preko 200 nisam nigdje ni vidio, al ajde.Ivan napisao:Pa ja i pricam za normalan optimum tuning, imas I stari 1.9tdi sa 400ks, pa to nije tema
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Za koje 2.0TDI?Ivan napisao:Ja nigde nisam video ispod 200ks I to u slucaju najslabije eco mape, dok je stage 1 220ks minimum.
Dizelas ce ti se sigurno ciniti brzi kad vozis po gradu, jel cupa cim stisnes gas, dok benzincu treba malo vise prostora da bih osjetio snagu. Ali benzinac ti je skoro u svakom slucaju brzi. To se vec mjenja u ovim novim dizelasima 2012+.davidtasic98 napisao:hteo sam pitati jos jednu stvar ako mi neko moze reci
sta je bitnije kod ubrzanja i vuce auta, ks ili nm ?