To je problem sa elektricnim automobilima, relativno su jednsotavni (u poredjenju sa SUS) pa svakoj budali padne na pamet da pravi automobile. Mislim da samo u Kini imaju tipa 400 firmi koje prave ili planiraju da prave EV.
Naravno, sve ce to propasti, jedino Tesla ima kakve takve sanse da prezivi. Ostali i ako opstanu zadrzace se na izrazito maloserijskoj prozivodnji.
Mislim da je Tesla na raznorazne nacine dosla do mnogo vise para, ali tome sada dolazi kraj pa cemo videti da li ce preziveti. No ajde to je jos i OK.
Ali Kinezu su alavi majmuni standardno, oni sta god dotaknu oni naprave balon (koliko su samo raznih balona imali prethodnih godina, sto stambenih, berzanskih, sirovinskih i sl...) sad i ovde prave jer oni sta god rade rade coporativno.
Sreca pa im je vlada malo pametnija pa se trudi da im zabrani sve i svasta, a ovde konkretno hoce da zabrane velikoj vecini tih firmi da se bave EV. Imaju ideju da tipa samo 10 dozvola za bavljenje ovom oblasti podele vecim firmama, a ostali katanac.