Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Opšte diskusije o markama i modelima automobila
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

A što ih i skidaš uopšte?

TT
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od samo polako »

Presvlake imaju prorez samo na mestu gde su šipke, ne celom dužinom.
Mogu da napravim prorez celom dužinom ali mi prodavci kažu da ima svrhu to što je tako napravljeno.


Nego Saša da te upozorim.
Proveri one odvode od šoferke do blatobrana kod točka. Dakle ne one što idu ka motoru nego one što idu do točka Desni mi se zapušio.
Šta sam lišća i nekakvog blata izvukao pa to je strašno. Sad voda opet otiče.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Nisam primetio ni da postoje ti odvodi. Ona dva gumena što idu iza motora redovno otčepljujem, uvek bude lišća i koječega unutra... Pogledaću, hvala. :)
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od samo polako »

Primetio sam posle pranja auta. Levo je sve bilo suvo a desno je voda kapljala dobrih pola sata posle pranja.
Otvor sa gornje strane se nalazi u samom uglu šoferke, haube i unutrašnjosti motora.
Sipaj tu vodu i gledaj dole kod točka gde i kako curi.
Pored toga što postoji otvor kuda voda otiče i sama plastika blatobrana se može lagano pomeriti.
Sasvim lagano!
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Bio si u pravu, i kod mene ima tamo svega i svačega a najviše blata (otišao da operem auto pa usput proverio). Naime, kod mene nije začepljeno baš od vrha (tj. nije totalno začepljeno jer curi dole voda kada sipam) ali iza plastičnog podkrila točka ima blata koliko voliš. Mali deo sam uspeo da iskopam prstima tako što sam malo nategao tu plastiku da mogu dopreti iza. Prvom prilikom ću verovatno skinuti točkove i te plastike i sve to lepo očistiti i isprati, a verovatno ću i malo prefarbati taj deo ispod jer sam primetio da su kamenčići koje bacaju točkovi to lepo ispeskirali (dno ruba blatobrana). Ništa se inače ne vidi sa strane, tek kada se dobro sagneš i podviriš... I nije nimalo dobro što se tu skuplja blato jer ono zadržava vlagu a gde ima stalno vlage eto vremenom i korozije. Jeste da je Punto pocinkovan i odlično zaštićen, ali mi nije bilo drago kad sam to video... :ccc:
Korisnikov avatar
samo polako
Reactions:
Postovi: 3361
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od samo polako »

Saša šta misliš na koji način je blato dospelo tamo?
Ako je istrulelo lišće koje je dospelo odozgo to i razumem ali postoji li mogućnost da je sam točak nabacivao prljavštinu unutra?


Ne znam da li si čuo za akciju
http://fiatsrbija.rs/promocije/
Novi Punto 6.690, 500L 7.690
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)

Post od Saša »

Da, dosta stigne odozgo a jedan deo sigurno nabace i točkovi jer ta podkrila ne "dihtuju" savršeno. Kiša kada pada spira prašinu i svašta sa auta, to ide niz vetrobran i pravo u taj otvor. i onda kroz 5-6-7 ili više godina imaš par kila lišća, blata i koječega unutra. Trebali su na kraju podkrila da izvedu neki omanji otvor, a ne da se to sa mukom probija između tih plastika i lima blatobrana.

Video sam tu akciju, čak sam je i postavio tamo u "sniženje i promocije distributera". Zeza me što imam da otplaćujem Punta još do marta 2018. a nemam keša za prevremenu otplatu. I u tom slučaju ne bih ciljao opet na Punta već verovatno na Tipa. No moram i ženu ubediti... :D
Korisnikov avatar
masaivan
Reactions:
Postovi: 1215
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od masaivan »

Matematika je prosta 1 € za deo, na milion proizvedenih komada...

Nego da li ima Punto tempomat? U nekoj verziji.

TT
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od dragvorl »

Izgleda da ima.

Slika
Prikačeni fajlovi
$_57.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
masaivan
Reactions:
Postovi: 1215
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od masaivan »

[THUMBS UP SIGN]

TT
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od Saša »

Nažalost, Punto sa 1.2 8V motorom ne može da ima tempomat iz prostog razloga što nema motorizovan leptir gasa, već je pokretan sajlom sa pedale. 1.4 i 1.8 mogu, 1.9 dizel takođe, a verovatno i 1.2 16V (za njega nisam siguran).

TT
Poslednja izmena od Saša u 08 Dec 2016, 22:01, izmenjeno 1 put ukupno.
Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Reactions:
Postovi: 24657
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od dragvorl »

1.3 jtd moze?
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od Saša »

Mislim da može i on. On je inače MJT (Multijet), JTD je starija 1.9 verzija. :)

TT
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od ljubitelj »

Saša napisao:Nažalost, Punto sa 1.2 8V motorom ne može da ima tempomat iz prostog razloga što nema motorizovan leptir gasa, već je pokretan sajlom sa pedale. 1.4 i 1.8 mogu, 1.9 dizel takođe, a verovatno i 1.2 16V (za njega nisam siguran).

TT
Sto ne bi mogao tempomat jer je leptir pokretan sajlom sa pedale, zato sto je Fiatu to tesko da napravi?
Tehnicki nema smetnje, americki auti odavno imaju takav tip tempomata, Volvo od 70tih sa modelom 240 ima isto tempomat uz leptir pokretan sajlom gasa. I kod mene na 940 je isti sistem, tempomat spregnut uz sajlu gasa i sajlu automatika.

I jos gomilu auta znam sa tempomatom kada jos nije ni postojao motorizovani leptir.

Aftermarket tempomati za naknadnu ugradnju iz 80tih (VDO na primer) su isto bili ugradjivani na leptir pokretan sajlom gasa.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14268
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Fiat Punto Classic 1.2 LPG Dynamic A/C by Saša

Post od Saša »

Pa ne može, eto. Fiatovo rešenje nije takvo, tj. za 1.2 8V motor nemaju nikakvo rešenje tempomata.

TT
Odgovori