
Zanimljivi oglasi
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Dzimrije... 

Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
Ono što sam čitao kod Engleza je da 4.2 ima malo reskiji zvuk i da se malo življe obrće, ali sve ostalo je na strani 5.0. Rezak zvuk i nija baš neka ultra bitna kategorija za vozilo kakav je XF, a da nije neka R verzija.kragujevac napisao:Na nemackom Jaguar forumu (Jaguar-Forum.de) ima ljudi koji su presli sa 4.2L (298KS) na 5.0 (375KS) i velika vecina njih nije bas preterano zadovoljna. Mada, to je zanovetanje na orbitalno visokom nivou, tako da te kritike svako polunormalan moze da uzme sa velikom dozom rezerve. Ja licno sam probno vozio jednog 5.0 i nemam apsolutno nista da mu zamerim, ali specijalno taj primerak nije imao grejanje (koznih) sedista i imao je "srednju" multimediju. Bio je reimport iz italije, sto mu svakako nije pozitivna strana. Jedino sto me je "razocaralo", ako se to tako moze reci, je zvuk motora, koji je nekako slicniji mom R6 nego nekom V8 atmosferskom motoru.
Meni licno tema V8 i nije toliko ekstremno vazna, posto se u Minhenu vozi sve zivo, tako da se sa tim autom i ne upada posebno u oci. Ne zelim turbo, ne zelim kompresor, jednostavno hocu obican motor. Ne jurim nikuda, svuda vozim po ogranicenju. Necu ni dizele. Po mom , drugim ljudima apsolutno neobavezujucem i nebitnom misljenju, dizel je gorivo za poljoprivredne masine, a ja vozim Auto. Jedan od razloga sto trazimo V8 uprkos cinjenici da "ne mora bas" je to sto zadnjih desetak godina vozimo R6, pa ono, ajdsad, da vidimo kako to sve izgleda sa osam cilindara.
Ja sam verovatno jedini fanatik na svetu kome je multimedija vazniji kriterijum od potrosnje, performansi i tako toga.
Jaguar je izbacio model XF, a tada nije izbacio novu generaciju motora kako benzin, tako i dizel, pa je to u hodu radio, a posle izbacio i manje motore i sve promene su bile nabolje. Sad su 2.2 dizel koji nije bio mator motor zamenili sa 2.0 dizelom...malo čudno, ali ovaj motor od 2 litra se pokazuje bolje nego 2.2 pre svega u mirnoći rada.
Re: Zanimljivi oglasi
I kod Mercedesa 2.0 novi dizel mirnije radi, mada mislim da je to vise do godista razvoja motora, nego do kubikaze.
I ja bih jurio 5.0, ali opet, ako ne moze da ze nadje za ok cifru sa tom opremom, dzaba sto je bolji.
Sent from my SM-G935F
I ja bih jurio 5.0, ali opet, ako ne moze da ze nadje za ok cifru sa tom opremom, dzaba sto je bolji.
Sent from my SM-G935F
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
Ovaj 5.0 koji smo probali je bio 2010 godiste sa 34000km i kostao je 23000€. Ali voziti Auto sa koznim sedistima bez grejanja po Bavarskoj nije zanimacija koju treba cesto upraznjavati. A nadogradnja je finansijski nemoguca misija, posto su sve komande preko Touchscreen-a, tako da nisam ulazio u dublju tematiku. To sto je Reimport iz Italije je samo betoniralo odluku.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Ma što nemoguće, ima pacijenata. Drug naručivao 82000 eura W212, čekao par meseci. Uzeo webasto umesto grejača sedišta, a nije ga 2x palio.
Poslednja izmena od passenger u 28 Dec 2016, 17:38, izmenjeno 1 put ukupno.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
Vrlo moguce, ako su auti po defaultu radjeni za Italiju/Spaniju/Portugaliju.
Video sam ih bar 10 do sada.
Kad vidis da neko poruci Auto od 75-80 hiljada €, poruci extra Soft Grain kozu za apsolutno bolesnu sumu novca, a da na auto ne stavi prednje senzore za parkiranje od par stotina evra, onda mozes samo da se cudis kakve sve gluposti ljudi mogu da naprave.
Video sam ih bar 10 do sada.
Kad vidis da neko poruci Auto od 75-80 hiljada €, poruci extra Soft Grain kozu za apsolutno bolesnu sumu novca, a da na auto ne stavi prednje senzore za parkiranje od par stotina evra, onda mozes samo da se cudis kakve sve gluposti ljudi mogu da naprave.

Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- Day Walker
- Postovi: 23524
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
Pa pazi, kod većine proizvođača kožna sedišta vuku grejače kao opremu.
Zato mi je nelogično da bilo koji noviji auto ima kožu bez grejača
Zato mi je nelogično da bilo koji noviji auto ima kožu bez grejača

Brzine idu u H-a !!!




- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
I meni je to sacuvaj boze nelogicno, da ne kazem glupo. Ali postoji, u to sam se licno vise puta uverio.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Čak i Fiat 500L uz kožu ima grejače (sem za USA tržište, čini mi se).
Dobro, ljudi odaberu dizele iz više razloga, kao što su potrošnja, postprodaja i održavanje u odnosu na V8 (mada dve turbine, pumpe ludila sve to može da košta beskonačno para i da ''jeftin'' dizel ispadne na kraju skup.
Kako je sa delovima? Koliko su diskovi, pločice i šta se još redovno menja? Je l bi održavao u Jaguaru ili naručivao delove i kod svog majstora?
Kakva je potrošnja kod njega? Verujem 15 u gradu, 8-9 magistrala i 10-11 autoput?
Šta kaže pouzdanost na forumima? Ja sam malo prelistao, dosta zadovoljnih ima medju vlasnicima 3.0d. Jedan je sa Audija prešao na XF, jer ga je Audi a5 smarao kvarovima, stalno je visio po servisima. Kod Jag je radio par sitnica, ništa skupo.kragujevac napisao:Na nemackom Jaguar forumu (Jaguar-Forum.de) ima ljudi koji su presli sa 4.2L (298KS) na 5.0 (375KS) i velika vecina njih nije bas preterano zadovoljna. Mada, to je zanovetanje na orbitalno visokom nivou, tako da te kritike svako polunormalan moze da uzme sa velikom dozom rezerve. Ja licno sam probno vozio jednog 5.0 i nemam apsolutno nista da mu zamerim, ali specijalno taj primerak nije imao grejanje (koznih) sedista i imao je "srednju" multimediju. Bio je reimport iz italije, sto mu svakako nije pozitivna strana. Jedino sto me je "razocaralo", ako se to tako moze reci, je zvuk motora, koji je nekako slicniji mom R6 nego nekom V8 atmosferskom motoru.
Meni licno tema V8 i nije toliko ekstremno vazna, posto se u Minhenu vozi sve zivo, tako da se sa tim autom i ne upada posebno u oci. Ne zelim turbo, ne zelim kompresor, jednostavno hocu obican motor. Ne jurim nikuda, svuda vozim po ogranicenju. Necu ni dizele. Po mom , drugim ljudima apsolutno neobavezujucem i nebitnom misljenju, dizel je gorivo za poljoprivredne masine, a ja vozim Auto. Jedan od razloga sto trazimo V8 uprkos cinjenici da "ne mora bas" je to sto zadnjih desetak godina vozimo R6, pa ono, ajdsad, da vidimo kako to sve izgleda sa osam cilindara.
Ja sam verovatno jedini fanatik na svetu kome je multimedija vazniji kriterijum od potrosnje, performansi i tako toga.
Dobro, ljudi odaberu dizele iz više razloga, kao što su potrošnja, postprodaja i održavanje u odnosu na V8 (mada dve turbine, pumpe ludila sve to može da košta beskonačno para i da ''jeftin'' dizel ispadne na kraju skup.
Kako je sa delovima? Koliko su diskovi, pločice i šta se još redovno menja? Je l bi održavao u Jaguaru ili naručivao delove i kod svog majstora?
Kakva je potrošnja kod njega? Verujem 15 u gradu, 8-9 magistrala i 10-11 autoput?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Zanimljivi oglasi
AutoBild je testirao XF 3.0d sa 275KS na 100.000km, i nisu imali ama bas nikakvih problema. XF 4.2 nije na tako duge staze zvanicno testiran, ali vlasnici koji imaju volje da pisu o tome, hvale ga ono bas-bas.
Delovi apsolutno nisu tema za razmisljanje, u Nemackoj svaki veci grad ima prodavce i servise za Jaguara i Land Rovera (JLR). Cenovno su na nivou "nemacke trojke". A odrzavao bih ga u http://british-royal-cars.de/. To mi je bukvalno u komsiluku a nije oficijelni jaguarov servis. Za planirano odrzavanje delovi mogu da se poruce i iz Engleske. Povoljniji su, a isporuke je u vrh glave za sedam dana. Potrosnja kocnica je nesto malo veca nego kod ABM, ali ajdsad, da ne cepidlacimo.
Potrosnju si dobro procenio (samo malo precenio).
.
Delovi apsolutno nisu tema za razmisljanje, u Nemackoj svaki veci grad ima prodavce i servise za Jaguara i Land Rovera (JLR). Cenovno su na nivou "nemacke trojke". A odrzavao bih ga u http://british-royal-cars.de/. To mi je bukvalno u komsiluku a nije oficijelni jaguarov servis. Za planirano odrzavanje delovi mogu da se poruce i iz Engleske. Povoljniji su, a isporuke je u vrh glave za sedam dana. Potrosnja kocnica je nesto malo veca nego kod ABM, ali ajdsad, da ne cepidlacimo.
Potrosnju si dobro procenio (samo malo precenio).

Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
Ništa, uzimaj taj V8 pa da utanačimo odmore u isto vreme i da se testira to ka Botunju i nazad 

''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
- Gaginh0
- Postovi: 9554
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: Dođoš, gde god da sam.
Re: Zanimljivi oglasi
http://www.polovniautomobili.com/putnic ... eon-20-tdi
Bas lep primerak, jedino me buni cena, a i kilometraza, Obrenovac...
Markoni?
Bas lep primerak, jedino me buni cena, a i kilometraza, Obrenovac...

Markoni?
Re: Zanimljivi oglasi
Pa nema sta da te buni, deluje da je skoro uvezen. Nesto neprirodno sija, kao da je skoro ofarban.
Ne znam auto.
Tapatalk Post
Ne znam auto.
Tapatalk Post