Ma nisu mu realno našli ništa neuobičajeno za tu kilometražu, štaviše - auto je u fantastičnom stanju za 270.000 km. Prve "zamerke": "brisači su loši, gume se se čuju jer su sigurno već pohabane"... Alo, zemljaci, niste čuli da je to potrošna roba? Kočioni diskovi i dalje originalni posle 270.000 km (da vidim koji to auto sa SUS motorom može još?), tek drugi set pločica na njima... i našli su i jednu neku gumu napred u trapu/ramenu pohabanu. Vlasnik kaže da je imao samo problema nešto sa elektromotorima, pohabali se neki ležajevi pa su to u Tesli otklonili u garantnom roku (i to mnogo brže nego da je u pitanju običan auto). Kapacitet baterija opao otprilike za 10% u odnosu kada je bio nov (3 godine). Po meni sve ovo je super. Čovek vozi svaki dan 120 km do posla i nazad i zadovoljan je autom.
Plus auto je iz prve generacije sa svim potencialnim decijim bolestima. I servisni ciklus od 80.000km - to je moj ideal. Mada mu covek kaze da on nikada ne bi isao preko 30.000km. Evo bas sam veceras diskutovao kako ja fanaticno punim mog golfa vise puta dnevno posto obozavam da ga vozim na struju, iako se lepo vozi i cuje na benzin
Zavisi kako ko gleda, on recimo misli da manje koči kočnicama sa automatskim menjačem jer je tada serijski uz C klasu došao tempomat, sada ga recimo nema pa (kako on tvrdi) više koči kočnicama. Kako god, naglasio sam da se i to zna kako ne bi bilo nedoumica.
Poenta je da se itekako može preći ta kilometraža sa jednim setom kočnica, doduše auto je većinom vožen na otvorenom što mu je olakšalo život
Ma dobro, ali to je jedan slučaj u milion. Retko kome diskovi izdrže preko 100.000 km, a i to najčešće verovatno znači da su bili i ranije za zamenu, ako ćemo sve po PS-u.
Kod mene na A7 nisu menjani ni diskovi ni pločice i hteo sam da zamenim sad na 105.000km al mi u servisu rekoše da mogu da guraju lagano do 120.000 i da najbolje tada da zamenim.
Delija napisao:Odakle ti to?
Na vecini automobila diskovi traju dobrano preko 100k km, a na nekim cak i plocice.
Sudim najviše po svom autu, prešao je oko 103.000 km a diskovi su bili pri kraju pri poslednjoj zameni pločica (na 80.000 i nešto) no ostavio sam ih ipak računajući da će uspeti da "izguraju" još i ovaj komplet. Takođe, pratim više foruma ovakve tematike i većina ljudi ih je takođe menjala pre 150.000. Uostalom, možemo ovde napraviti i "mini anketu" pa da vidimo.
Risto napisao:Zavisi kako ko gleda, on recimo misli da manje koči kočnicama sa automatskim menjačem jer je tada serijski uz C klasu došao tempomat, sada ga recimo nema pa (kako on tvrdi) više koči kočnicama. Kako god, naglasio sam da se i to zna kako ne bi bilo nedoumica.
Poenta je da se itekako može preći ta kilometraža sa jednim setom kočnica, doduše auto je većinom vožen na otvorenom što mu je olakšalo život