Biciklizam
Re: Biciklizam
nikaragva napisao:HM, trebalo bi napasti tu svajcarsku, da osvojimo to sve!



- mljacko
- Postovi: 277
- Pridružio se: 24 Jan 2012, 08:09
- Garaža: Fiat Punto s 55, K2 rolericu i Scout biciklicu
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Biciklizam
WOW.

http://www.facebook.com/rokovnici" onclick="window.open(this.href);return false;
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Biciklizam
Neki su već krenuli.nikaragva napisao:HM, trebalo bi napasti tu svajcarsku, da osvojimo to sve!

http://www.youtube.com/watch?v=MLd73Waujis
Jadna Švica.

Aaaaa, nije mi dobro!Floyd napisao: Evo jednog sajta za bajkere u CH...
http://www.veloland.ch/de/welcome.cfm

U Švici bi i meni bilo lako da bicikliram. Voz za bicikle, žičara za bicikle, a onda sednem na bajs i pustim da gravitacija uradi svoje.

Širim haos!
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Mi smo svetlosnu godinu iza Svice a izmedju ostalog i po ovome

VESTI | NEDELJA 12.08.2012
Srbija: Bicikle (ne) mogu u voz?
IZVOR: BETA
Železnice Srbije" su uvele uslugu prevoza bicikla svojih putnika, ali samo na liniji od Beograda preko Budimpešte do Praga, zahvaljujući češkim vagonima, objavljeno je na sajtu Udruženja građana "Ulice za bicikliste".
U svim ostalim vozovima Srbiji prevoz bicikala u upotrebljivom stanju nije moguć jer Železnice Srbije zahtevaju da se "bicikl sklopi i upakuje na odgovarajući način, tako da se može smestiti kao lični prtljag u istom odeljku u kojem je smešten putnik", piše na sajtu tog preduzeća.
Inicijativu da se putnicima omogući da vozom prevoze i bicikle, još 2004. godine je pokrenula organizacija "Jugo cikling kampanja", tražeći od "Železnica Srbije" da izmene bar pravilnik koji ne dozvoljava unošenje bicikla u kompozicije lokalnog "Beovoza". Drugi predlog je bio da se u kompozicije međunarodnih vozova uključe vagoni za prevoz bicikala.
Međutim, bez obzira na to što je podršku ili saglasnost dalo nekoliko ministarstava i drugih institucija, direktorima "Železnica Srbije" ideja se nije dopala. Obrazloženje je bilo da pravilnik to ne dozvoljava i da ne postoje tehnički uslovi, iako su i sami rekli da imaju 20-tak neiskorišćenih novih vagona, prvobitno namenjenih za prevoz pošte koja, međutim, putuje kombijima, piše na sajtu "Ulica za bicikliste".
Tek je proletos na zvaničnoj internet stranici "Železnica Srbije" najavljeno da međunarodni voz na liniji Beograd-Prag-Beograd 270/271 od ove godine nudi mogućnost prevoza bicikla. Međutim, to je praktično postalo moguće tek nedavno, kada je u sastav češke kompozicije tog medjunarodnog voza uključen i vagon za prevoz bicikala.
Ali, ni informacije o tome nisu precizne: po jednoj, rezervacija mesta za bicikl i putnika košta 5+3 evra, a, po drugoj, plaća se 950 dinara, i to samo na relaciji Beograd-Budimpešta.
Češka posada tog voza kaže da se bicikli prevoze od Beograda do Praga, a ne samo do Budimpešte - kako kažu "Železnice Srbije" i da je cena rezervacije ista bez obzira dokle se putuje - 9 evra.
"Jugo cikling kampanja" ističe da je organizovan prevoz bicikala u Srbiji, bar na jednoj dugoj međunarodnoj liniji, uveden delom i angažovanjem njenih i inostranih aktivista na seriji konferencija "Towards CarFree Cities" (Ka gradovima bez automobila) u organizaciji međunarodne mreže nevladinih organizacija "World Carfree Network" (Mreža za svet bez automolbila) i da je pomogao i uticaj "Evropskog saveza biciklista" (European Cyclists Federation).
Cilj "Jugo cikling kampanje" koja je članica tih međunarodnih nevladinih organizacija je da se omogući komforan povratak turistima
koji biciklom prelaze "Evropski biciklistički put 6" (Evro Velo Route No. 6), pored Dunava, delom i kroz Srbiju.
"Nemačka agencija za međunarodnu saradnju" (GIZ, nekada GTZ) koja je postavila turističke oznake na trasi "Evropskog biciklističkog puta 6" kroz Srbiju, predložila je železnicama zemalja kroz koju taj put prolazi, da zaključe sporazum o saradnji u prevozu bicikala radi razvoja cikloturizma.
"Neophodno je da se prevoz bicikala omogući i biciklistima koji putuju i drugim pravcima koristeći dugolinijski železnički prevoz, da se to objasni i vidno označi kako na internet stranici, tako i na redu vožnje u samoj železnikoj stanici i na vagonima", piše na sajtu "Ulica za bicikliste" gde se ukazuje da je ta pogodnost ili usluga železnice odavno sasvim normalna stvar u Zapadnoj Evropi, dok na Balkanu u tome prednjače Hrvatske železnice.


VESTI | NEDELJA 12.08.2012
Srbija: Bicikle (ne) mogu u voz?
IZVOR: BETA
Železnice Srbije" su uvele uslugu prevoza bicikla svojih putnika, ali samo na liniji od Beograda preko Budimpešte do Praga, zahvaljujući češkim vagonima, objavljeno je na sajtu Udruženja građana "Ulice za bicikliste".
U svim ostalim vozovima Srbiji prevoz bicikala u upotrebljivom stanju nije moguć jer Železnice Srbije zahtevaju da se "bicikl sklopi i upakuje na odgovarajući način, tako da se može smestiti kao lični prtljag u istom odeljku u kojem je smešten putnik", piše na sajtu tog preduzeća.
Inicijativu da se putnicima omogući da vozom prevoze i bicikle, još 2004. godine je pokrenula organizacija "Jugo cikling kampanja", tražeći od "Železnica Srbije" da izmene bar pravilnik koji ne dozvoljava unošenje bicikla u kompozicije lokalnog "Beovoza". Drugi predlog je bio da se u kompozicije međunarodnih vozova uključe vagoni za prevoz bicikala.
Međutim, bez obzira na to što je podršku ili saglasnost dalo nekoliko ministarstava i drugih institucija, direktorima "Železnica Srbije" ideja se nije dopala. Obrazloženje je bilo da pravilnik to ne dozvoljava i da ne postoje tehnički uslovi, iako su i sami rekli da imaju 20-tak neiskorišćenih novih vagona, prvobitno namenjenih za prevoz pošte koja, međutim, putuje kombijima, piše na sajtu "Ulica za bicikliste".
Tek je proletos na zvaničnoj internet stranici "Železnica Srbije" najavljeno da međunarodni voz na liniji Beograd-Prag-Beograd 270/271 od ove godine nudi mogućnost prevoza bicikla. Međutim, to je praktično postalo moguće tek nedavno, kada je u sastav češke kompozicije tog medjunarodnog voza uključen i vagon za prevoz bicikala.
Ali, ni informacije o tome nisu precizne: po jednoj, rezervacija mesta za bicikl i putnika košta 5+3 evra, a, po drugoj, plaća se 950 dinara, i to samo na relaciji Beograd-Budimpešta.
Češka posada tog voza kaže da se bicikli prevoze od Beograda do Praga, a ne samo do Budimpešte - kako kažu "Železnice Srbije" i da je cena rezervacije ista bez obzira dokle se putuje - 9 evra.
"Jugo cikling kampanja" ističe da je organizovan prevoz bicikala u Srbiji, bar na jednoj dugoj međunarodnoj liniji, uveden delom i angažovanjem njenih i inostranih aktivista na seriji konferencija "Towards CarFree Cities" (Ka gradovima bez automobila) u organizaciji međunarodne mreže nevladinih organizacija "World Carfree Network" (Mreža za svet bez automolbila) i da je pomogao i uticaj "Evropskog saveza biciklista" (European Cyclists Federation).
Cilj "Jugo cikling kampanje" koja je članica tih međunarodnih nevladinih organizacija je da se omogući komforan povratak turistima
koji biciklom prelaze "Evropski biciklistički put 6" (Evro Velo Route No. 6), pored Dunava, delom i kroz Srbiju.
"Nemačka agencija za međunarodnu saradnju" (GIZ, nekada GTZ) koja je postavila turističke oznake na trasi "Evropskog biciklističkog puta 6" kroz Srbiju, predložila je železnicama zemalja kroz koju taj put prolazi, da zaključe sporazum o saradnji u prevozu bicikala radi razvoja cikloturizma.
"Neophodno je da se prevoz bicikala omogući i biciklistima koji putuju i drugim pravcima koristeći dugolinijski železnički prevoz, da se to objasni i vidno označi kako na internet stranici, tako i na redu vožnje u samoj železnikoj stanici i na vagonima", piše na sajtu "Ulica za bicikliste" gde se ukazuje da je ta pogodnost ili usluga železnice odavno sasvim normalna stvar u Zapadnoj Evropi, dok na Balkanu u tome prednjače Hrvatske železnice.

Re: Biciklizam
Ma aj sto smo daleko od Svice (od njih su daleko i mnoge razvijenije zemlje) nego cesto se cuje da je od lidera na Balkanu bolja HR, BIH pa u nekim stvarima i ALB 
Nego Bajker, sta mislis izmedju ova dva modela? Kakave je uopste taj Serious?
http://www.bikester.ch/fahrraeder/mount ... 23899.html
http://www.bikester.ch/fahrraeder/mount ... 24083.html
...ili je mozda da za te pare ganjam neku polovnu ali kvalitetniju?

Nego Bajker, sta mislis izmedju ova dva modela? Kakave je uopste taj Serious?
http://www.bikester.ch/fahrraeder/mount ... 23899.html
http://www.bikester.ch/fahrraeder/mount ... 24083.html
...ili je mozda da za te pare ganjam neku polovnu ali kvalitetniju?
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Biciklizam
Po meni malu prednost ima GT, dobar je i ovaj drugi. Ram GT je od aluminijuma 6061 koji se pravi u Americi, ovaj drugi je 7005 i mahom se radi na Tajvanu. U sustini dobri su i jedan i drugi ali GT ima malo bolju grupu delova tako da njemu dajem prednost.

- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Biciklizam
To su legure aluminijuma i razlikuju se po sastavu pa time i čvrstini.
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
Sent from my HTC One V using Tapatalk 2
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10694
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Biciklizam
7*** je čvršći i lakši od 6*** što ne znači da je uvek kvalitetniji. Kvalitet zavisi od proizvođača.
edit: Maznuo sam sa Cikloberze sastave legura:
serija 1xxx - 99% cist aluminijum
Serija 2xxx - legura sa bakrom i magnezijumom, nije bas otporna na
koroziju
serija 3xxx - legura sa manganom
serija 4xxx - legura sa silikonom
serija 5xxx - legura sa magnezijumom i manganom
serija 6xxx - legura silikona i magnezijuma, umerene cvrstoce i otporna na koroziju
serija 7xxx - legura cinka, bakra i magnezijuma, nekad hroma i mangana
http://www.cikloberza.com/forum/viewtopic.php?t=75
Još malo:
GRUPA -6XXX (ovde spada i vec opevana 6061) Kod ove grupe legura koriste se dva elementa proporcionalno gotovo jednako – magnezijium i silicijum. Srednje su cvrstine, pogodne za termicku obradu i odlicne otpornosti prema koroziji. Lako se oblikuju.
GRUPA -7XXX (A ovde spada 7000, 7005, 7025) Cink uz manji dodatak magnezijuma je glavna odlika ove grupe. Poseduju veliku cvrstocu i uobicajeno je da se kod legiranja ovde dodaju u manjoj kolicini bakar i hrom. Termicki se dobro obradjuju, a legura oznake 7075 predstavlja trenutni vrhunac dobijenih karakteristika za ovu grupu.
GRUPA -5XXX Peta serija legura je obelezena dominacijom magnezijuma. Odlikuju se srednjom i visokom cvrstocom. Ne obradjuju se termicki ali se odlicno ponasaju prilikom zavarivanja. Poseduju odlicne antikorozivne osobine.
http://www.codexservis.co.rs/forum/inde ... 138.0;wap2
edit: Maznuo sam sa Cikloberze sastave legura:
serija 1xxx - 99% cist aluminijum
Serija 2xxx - legura sa bakrom i magnezijumom, nije bas otporna na
koroziju
serija 3xxx - legura sa manganom
serija 4xxx - legura sa silikonom
serija 5xxx - legura sa magnezijumom i manganom
serija 6xxx - legura silikona i magnezijuma, umerene cvrstoce i otporna na koroziju
serija 7xxx - legura cinka, bakra i magnezijuma, nekad hroma i mangana
http://www.cikloberza.com/forum/viewtopic.php?t=75
Još malo:
GRUPA -6XXX (ovde spada i vec opevana 6061) Kod ove grupe legura koriste se dva elementa proporcionalno gotovo jednako – magnezijium i silicijum. Srednje su cvrstine, pogodne za termicku obradu i odlicne otpornosti prema koroziji. Lako se oblikuju.
GRUPA -7XXX (A ovde spada 7000, 7005, 7025) Cink uz manji dodatak magnezijuma je glavna odlika ove grupe. Poseduju veliku cvrstocu i uobicajeno je da se kod legiranja ovde dodaju u manjoj kolicini bakar i hrom. Termicki se dobro obradjuju, a legura oznake 7075 predstavlja trenutni vrhunac dobijenih karakteristika za ovu grupu.
GRUPA -5XXX Peta serija legura je obelezena dominacijom magnezijuma. Odlikuju se srednjom i visokom cvrstocom. Ne obradjuju se termicki ali se odlicno ponasaju prilikom zavarivanja. Poseduju odlicne antikorozivne osobine.
http://www.codexservis.co.rs/forum/inde ... 138.0;wap2