Zanimljivi oglasi
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Zanimljivi oglasi
30 litara po gradu?
Surovo, baš surovo... Očekivao sam 15-20 litara "normalne" vožnje ali 30 litara, previše...
Surovo, baš surovo... Očekivao sam 15-20 litara "normalne" vožnje ali 30 litara, previše...
Re: Zanimljivi oglasi
V8 u C klasi nije kompresor, on je isao u E klasu.
Ja bih pre njega nego V6.
Tapatalk Post
Ja bih pre njega nego V6.

Tapatalk Post
Re: Zanimljivi oglasi
Slazem se 
Sa kompresorom, taj motor ide na preko 500ks, zato i ima tako malo ks.
Dodatno je to sto ne volim zvuk rada kompresora.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.

Sa kompresorom, taj motor ide na preko 500ks, zato i ima tako malo ks.
Dodatno je to sto ne volim zvuk rada kompresora.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zanimljivi oglasi
Mehanički kompresori su loši za potrošnju, jer se pogone direktno sa radilice motora i troše priličnu snagu. Obično se koriste kada proizvođač ne ume, ili iz nekih razloga (najčešće cena) neće da ugradi turbo-kompresor, koji se pogoni izduvnim gasovima. U današnje vreme jedino Mercedes fura taj fazon, inače su posle 2. svetskog rata svi polako prešli na turbo. Ima donekle smisla kada postoji i jedan i drugi, s tim da je mehanički manji i služi da popuni "turbo rupu". Ali i tu je bolji asimetrični bi-turbo, gde je druga turbina mala i lako se zavrti na malim obrtajima. U današnje vreme postoje varijabilne turbine, pa ni za tim više nema potrebe.
I ja bih radije vozio atmo V8, a verujem da ni potrošnja nije veća.
I ja bih radije vozio atmo V8, a verujem da ni potrošnja nije veća.
Ђенерал Јанковић
Re: Zanimljivi oglasi
Mercedes je to izbacio jos pre 10 godina, ako se ne varam. Audi je takodje koristio kompresore, a mislim da Mini cooper s i dalje koristi.
Ranije su turbine imale ogroman lag, koji kompresor nema.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Ranije su turbine imale ogroman lag, koji kompresor nema.
Sent from the 7th edge of the 3rd world.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Zanimljivi oglasi
Audi i dalje koristi 3.0 sa kompresorom ako se ne varam.
Re: Zanimljivi oglasi
Vise ne. Sada je 3.0 TFSI turbo motor.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Zanimljivi oglasi
Nisam znao da su bas sve 3.0 verzije promenili na turbo.
- Ivan
- Postovi: 9930
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Zanimljivi oglasi
Mislim da je u c7 jos uvek kompresor, verovatno samo novije generacije tipa a4, a5 itd
Re: Zanimljivi oglasi
Trenutno 3.0 benzinski motor ide samo u S4, S5 i SQ5, i to je taj novi, turbo, od 354 KS.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- Delija
- Postovi: 18946
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zanimljivi oglasi
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
...Mehanički kompresor nije nikakva "niža liga" konstruisanja motora u odnosu na turbo i proizvođači ga ne koriste kada ne znaju ili hoće da uštede nego zato što hoće da od motora dobiju drugačiji rezultat...Štaviše turbo je jefitnije i prostije rešenje za naknadno dizanje snage i modifikacije u motoru od mehaničkog kompresora.
...Troši kompresor, ali troši i turbo...
...Posle II svetskog rata imali smo jedan talas upotrebe turbo kompresora, pa je onda usledio talas upotrebe mehaničkog kompresora (vratila ga u život Lancia) koji se solidno proširio, pa su onda zamrla oba načina. Tada su postojali i drugi načini kako se dolazilo do više snage, a ne samo preko nadopune preko mehaničkog kompresora, pa tada nije bilo "ili-ili", nego "jedan od". Kompresor se verovatno bio egal po proširenosti s turbom u današnje vreme da nije došlo do promene u eko normama koje se lakše postižu s turbom...
...Ako se govori o kompenzaciji turbo rupe ništa ne može da se poredi s mehaničkim kompresorom jer on isporučuje snagu odmah, od nule, i svi drugi napredni moderniji, turbo sistemi mogu samo da se približe tome, ali ne mogu da se izjednače ako gledamo u apsolutnom smislu...
...Konstrukcija motora sa kombinacijom mehaničkog i turbo kompresora je prva napravila Lancia, a u velikoserijsku upotrebu pokušao da uvede VW, ali se opekao i odustao zbog nepouzdanosti iako je motor u početku dobijao hvalospeve i nagrade. Varijabilni turbo, rešenja sa dva, tri turbo kompresora koji se sukcesivno uključuju su jeftinije i pouzdanije rešenje od kompresor + turbo koje na papiru deluje kao idealno rešenje jer s jedne strane izbegava turbo rupu, a s druge strane izbegava veliku potrošnju struje mehaničkog kompresora i samim tim pad snage na višim obrtajima koji se dešava.
...Troši kompresor, ali troši i turbo...
...Posle II svetskog rata imali smo jedan talas upotrebe turbo kompresora, pa je onda usledio talas upotrebe mehaničkog kompresora (vratila ga u život Lancia) koji se solidno proširio, pa su onda zamrla oba načina. Tada su postojali i drugi načini kako se dolazilo do više snage, a ne samo preko nadopune preko mehaničkog kompresora, pa tada nije bilo "ili-ili", nego "jedan od". Kompresor se verovatno bio egal po proširenosti s turbom u današnje vreme da nije došlo do promene u eko normama koje se lakše postižu s turbom...
...Ako se govori o kompenzaciji turbo rupe ništa ne može da se poredi s mehaničkim kompresorom jer on isporučuje snagu odmah, od nule, i svi drugi napredni moderniji, turbo sistemi mogu samo da se približe tome, ali ne mogu da se izjednače ako gledamo u apsolutnom smislu...
...Konstrukcija motora sa kombinacijom mehaničkog i turbo kompresora je prva napravila Lancia, a u velikoserijsku upotrebu pokušao da uvede VW, ali se opekao i odustao zbog nepouzdanosti iako je motor u početku dobijao hvalospeve i nagrade. Varijabilni turbo, rešenja sa dva, tri turbo kompresora koji se sukcesivno uključuju su jeftinije i pouzdanije rešenje od kompresor + turbo koje na papiru deluje kao idealno rešenje jer s jedne strane izbegava turbo rupu, a s druge strane izbegava veliku potrošnju struje mehaničkog kompresora i samim tim pad snage na višim obrtajima koji se dešava.
Re: Zanimljivi oglasi
Novi Volvo XC90 (T6 i T8) ima i kompresor i turbinu. 

- starac vujadin
- Postovi: 11444
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Zanimljivi oglasi
Taj kompresor je u stvari električni turbo kompresor...interesantna inovacija od Valea. Pogrešno je nazivati turbokompresor turbinom jer su to dva različia sklopa, ali je kod nas to postalo odomaćeno.
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Zanimljivi oglasi
U to vreme se nije isplatilo uzeti C55 V8, jer je desetak ks jači od C32, ali i teži. Ubrzanja su im slična:
http://www.zeperfs.com/en/duel1246-220.htm
Ali ako novac nije problem, uvek bih uzeo V8
http://www.zeperfs.com/en/duel1246-220.htm
Ali ako novac nije problem, uvek bih uzeo V8
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''