O presretačima

Primena propisa, crna hronika
Odgovori
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: O presretačima

Post od nuk »

Da uhvatiš dobar ugao na vreme i proceniš maksimalnu brzinu toliko da ne dozvoliš da te inercija izbaci iz idealne putanje
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od Vladapetr »

:D sad mi je još manje jasno :D
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Korisnikov avatar
nuk
Reactions:
Postovi: 7607
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
Garaža: Renault Espace 2.0dCi
Lokacija: Ns
Kontakt:

Re: O presretačima

Post od nuk »

Pa ono, kad prolaziš neku deonicu toliko puta da znaš svaku krivinu toliko da možeš da je prođeš maksimalnom mogućom brzinom kao na igrici :)
Kabal
Reactions:
Postovi: 3112
Pridružio se: 05 Avg 2015, 10:01
Garaža: Volvo XC60 D5 AWD
Lokacija: Novi Sad

Re: O presretačima

Post od Kabal »

Ali da imas u vidu da nemas R (restart) dugme


Tapatalk
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od Vladapetr »

Ok, kapiram o čemu se priča ali mi u konkretnoj situaciji nije jasno šta određeni termini znače. Pošto je na tom potezu saobraćaj gotovo uvek živ, uzbrdicu možeš da napadneš samo iz leve trake i da držiš istu do vrha. Šta onda konkretno znači:
Markoni napisao:U tu krivinu moze dosta brzo da se udje, samo je bitno dodati volan na pocetku koliko je potrebno i proci je po mogucstvu bez korekcija.
Kako se "dodaje volan"?
nuk napisao:Da uhvatiš dobar ugao na vreme i proceniš maksimalnu brzinu toliko da ne dozvoliš da te inercija izbaci iz idealne putanje
Kakve tu uglove možeš da hvataš? Ovako laički mi deluje da je jedina moguća razlika da li ideš sredinom svoje trake ili blago jašeš neki kraj, kao i da li si napumpao brzinu pre uzbrdice pa je održavaš ili ga puniš kako se penješ.

Možda će zvučati glupo, ali gomilu tih "trkačkih" izraza ne kapiram niti sam ih u vožnji iskusio. Neko je stil vožnje poput mog opisao kao "defanzivno agresivan", dakle nikada ne forsiram krivine pa ne znam ni šta znači klizanje preko nosa, preupravljanje itd...
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Reactions:
Postovi: 8226
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od Ji 4Tze »

Pa ti prvi sa 140 prilično forsiraš tu krivinu :)
Boringly average, but also perfect for school run mums
Korisnikov avatar
Markoni
Reactions:
Postovi: 9982
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: O presretačima

Post od Markoni »

Mislim da u startu namestis jednu poziciju volana i tako prodjes kroz celu tu prvu levu krivinu. Mnogi ljudi tu krivinu nesto seckaju jer je ne procene kako treba. Bukvalno svaki dan vidjam takvu scenu. Tako izvedu auto iz balansa sto je tu dosta opasno. Obicno se useru i stisnu kocnicu.
Ja ulazim u tu prvu uvek iz leve trake iako su unutrasnje slobodne, jednostavno sam tako navikao.

@ljubitelj
Meni na toj poslednjoj nizbrdo od Beograda krene da kliza na oko 160 kmh sa letnjim setom. Sa zimskim mozda i na 140 kmh.


Tapatalk Post
ftj
Reactions:
Postovi: 13925
Pridružio se: 26 Jan 2012, 11:43
Garaža: vw golf 2.0
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od ftj »

Bila je ranije fora ko moze brze uz bubanj potok(tj. posle bubnja ka gradu tih par krivina). Kolko se secam nekih 180 je bilo krajnje neprijatno tuda ici.
Korisnikov avatar
Vladapetr
Reactions:
Postovi: 9821
Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od Vladapetr »

Markoni napisao:Mislim da u startu namestis jednu poziciju volana i tako prodjes kroz celu tu prvu levu krivinu. Mnogi ljudi tu krivinu nesto seckaju jer je ne procene kako treba. Bukvalno svaki dan vidjam takvu scenu. Tako izvedu auto iz balansa sto je tu dosta opasno. Obicno se useru i stisnu kocnicu.
Ja ulazim u tu prvu uvek iz leve trake iako su unutrasnje slobodne, jednostavno sam tako navikao.

@ljubitelj
Meni na toj poslednjoj nizbrdo od Beograda krene da kliza na oko 160 kmh sa letnjim setom. Sa zimskim mozda i na 140 kmh.


Tapatalk Post
Aha, sad je jasnije ;) Mada i dalje mislim da vam je terminologija prilično konfuzna :-|
Ji 4Tze napisao:Pa ti prvi sa 140 prilično forsiraš tu krivinu :)
Pa ne forsiram je. Dole uhvatim brzinu i onda držim levu traku. Kad imam dobru putanju samo držim gas, ako osetim da me izbacuje pustim gas dok ne povratim kontrolu. Kod Makse imam slobodu i da malo izgubim ubrzanje jer ga opet mogu napuniti do vrha uzbrdice, sa slabijim autom to nisam mogao.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od ljubitelj »

@markoni
Jasne su mi sada okolnosti.
Nisam tu prekoracio 130 (mozda i 140) a do te brzine nisam primetio klizanje ili neku nelagodu.
Potpuno stabilno je do tih brzina bilo da je prazan bilo da je natovaren pun gepek.
Korisnikov avatar
Velja
Banned
Reactions:
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: O presretačima

Post od Velja »

Dobronamerno te savetujem da ni ne pokušavaš brže, nije Volvo za to...
ljubitelj
Reactions:
Postovi: 11723
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: O presretačima

Post od ljubitelj »

Svasta, otkuda ti takva ideja :kezo:
ROCK
Reactions:
Postovi: 2735
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: O presretačima

Post od ROCK »

Heinz napisao:Tamo je 80 ograničenje, čisto kao podsetnik.
Ako mislis na uzbrdicu od Bubaj potoka ka BG tamo nije ogranicenje 80 vec 120. Ta krivina bas vuce. Ja sam ranije sa slabasnim G3 ulazio u tu krivinu 130-140. Ali kad je suvo i nocu kad nema puno automobila. Jel stvarno nekad hoce da pocne da kliza polako ako gume nisu savrsene i mora da popustis gas da ne bi izleteo. Naravno sa boljim automobilima nije problem ni mnogo vise uleteti samo ako je suvo. Ne bi se igrao bas po mokrom:)
Korisnikov avatar
Heinz
Reactions:
Postovi: 20493
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: O presretačima

Post od Heinz »

Nije 120, a dosta ljudi misli da jeste.
https://goo.gl/maps/dUEGUbERq2s
ROCK
Reactions:
Postovi: 2735
Pridružio se: 17 Apr 2015, 23:08
Garaža: BMW F30 328i
Lokacija: CH

Re: O presretačima

Post od ROCK »

Nadole ne ali uzbrdo nigde video nisam znak 80. Tek kod Lastine garaze pocinje 80
Odgovori