O presretačima
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: O presretačima
Da uhvatiš dobar ugao na vreme i proceniš maksimalnu brzinu toliko da ne dozvoliš da te inercija izbaci iz idealne putanje
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: O presretačima


There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: O presretačima
Pa ono, kad prolaziš neku deonicu toliko puta da znaš svaku krivinu toliko da možeš da je prođeš maksimalnom mogućom brzinom kao na igrici 

Re: O presretačima
Ali da imas u vidu da nemas R (restart) dugme 
Tapatalk

Tapatalk
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: O presretačima
Ok, kapiram o čemu se priča ali mi u konkretnoj situaciji nije jasno šta određeni termini znače. Pošto je na tom potezu saobraćaj gotovo uvek živ, uzbrdicu možeš da napadneš samo iz leve trake i da držiš istu do vrha. Šta onda konkretno znači:
Možda će zvučati glupo, ali gomilu tih "trkačkih" izraza ne kapiram niti sam ih u vožnji iskusio. Neko je stil vožnje poput mog opisao kao "defanzivno agresivan", dakle nikada ne forsiram krivine pa ne znam ni šta znači klizanje preko nosa, preupravljanje itd...
Kako se "dodaje volan"?Markoni napisao:U tu krivinu moze dosta brzo da se udje, samo je bitno dodati volan na pocetku koliko je potrebno i proci je po mogucstvu bez korekcija.
Kakve tu uglove možeš da hvataš? Ovako laički mi deluje da je jedina moguća razlika da li ideš sredinom svoje trake ili blago jašeš neki kraj, kao i da li si napumpao brzinu pre uzbrdice pa je održavaš ili ga puniš kako se penješ.nuk napisao:Da uhvatiš dobar ugao na vreme i proceniš maksimalnu brzinu toliko da ne dozvoliš da te inercija izbaci iz idealne putanje
Možda će zvučati glupo, ali gomilu tih "trkačkih" izraza ne kapiram niti sam ih u vožnji iskusio. Neko je stil vožnje poput mog opisao kao "defanzivno agresivan", dakle nikada ne forsiram krivine pa ne znam ni šta znači klizanje preko nosa, preupravljanje itd...
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8226
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: O presretačima
Pa ti prvi sa 140 prilično forsiraš tu krivinu 

Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: O presretačima
Mislim da u startu namestis jednu poziciju volana i tako prodjes kroz celu tu prvu levu krivinu. Mnogi ljudi tu krivinu nesto seckaju jer je ne procene kako treba. Bukvalno svaki dan vidjam takvu scenu. Tako izvedu auto iz balansa sto je tu dosta opasno. Obicno se useru i stisnu kocnicu.
Ja ulazim u tu prvu uvek iz leve trake iako su unutrasnje slobodne, jednostavno sam tako navikao.
@ljubitelj
Meni na toj poslednjoj nizbrdo od Beograda krene da kliza na oko 160 kmh sa letnjim setom. Sa zimskim mozda i na 140 kmh.
Tapatalk Post
Ja ulazim u tu prvu uvek iz leve trake iako su unutrasnje slobodne, jednostavno sam tako navikao.
@ljubitelj
Meni na toj poslednjoj nizbrdo od Beograda krene da kliza na oko 160 kmh sa letnjim setom. Sa zimskim mozda i na 140 kmh.
Tapatalk Post
Re: O presretačima
Bila je ranije fora ko moze brze uz bubanj potok(tj. posle bubnja ka gradu tih par krivina). Kolko se secam nekih 180 je bilo krajnje neprijatno tuda ici.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: O presretačima
Aha, sad je jasnijeMarkoni napisao:Mislim da u startu namestis jednu poziciju volana i tako prodjes kroz celu tu prvu levu krivinu. Mnogi ljudi tu krivinu nesto seckaju jer je ne procene kako treba. Bukvalno svaki dan vidjam takvu scenu. Tako izvedu auto iz balansa sto je tu dosta opasno. Obicno se useru i stisnu kocnicu.
Ja ulazim u tu prvu uvek iz leve trake iako su unutrasnje slobodne, jednostavno sam tako navikao.
@ljubitelj
Meni na toj poslednjoj nizbrdo od Beograda krene da kliza na oko 160 kmh sa letnjim setom. Sa zimskim mozda i na 140 kmh.
Tapatalk Post


Pa ne forsiram je. Dole uhvatim brzinu i onda držim levu traku. Kad imam dobru putanju samo držim gas, ako osetim da me izbacuje pustim gas dok ne povratim kontrolu. Kod Makse imam slobodu i da malo izgubim ubrzanje jer ga opet mogu napuniti do vrha uzbrdice, sa slabijim autom to nisam mogao.Ji 4Tze napisao:Pa ti prvi sa 140 prilično forsiraš tu krivinu
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: O presretačima
@markoni
Jasne su mi sada okolnosti.
Nisam tu prekoracio 130 (mozda i 140) a do te brzine nisam primetio klizanje ili neku nelagodu.
Potpuno stabilno je do tih brzina bilo da je prazan bilo da je natovaren pun gepek.
Jasne su mi sada okolnosti.
Nisam tu prekoracio 130 (mozda i 140) a do te brzine nisam primetio klizanje ili neku nelagodu.
Potpuno stabilno je do tih brzina bilo da je prazan bilo da je natovaren pun gepek.
Re: O presretačima
Dobronamerno te savetujem da ni ne pokušavaš brže, nije Volvo za to...
Re: O presretačima
Svasta, otkuda ti takva ideja 

Re: O presretačima
Ako mislis na uzbrdicu od Bubaj potoka ka BG tamo nije ogranicenje 80 vec 120. Ta krivina bas vuce. Ja sam ranije sa slabasnim G3 ulazio u tu krivinu 130-140. Ali kad je suvo i nocu kad nema puno automobila. Jel stvarno nekad hoce da pocne da kliza polako ako gume nisu savrsene i mora da popustis gas da ne bi izleteo. Naravno sa boljim automobilima nije problem ni mnogo vise uleteti samo ako je suvo. Ne bi se igrao bas po mokrom:)Heinz napisao:Tamo je 80 ograničenje, čisto kao podsetnik.
Re: O presretačima
Nije 120, a dosta ljudi misli da jeste.
https://goo.gl/maps/dUEGUbERq2s
https://goo.gl/maps/dUEGUbERq2s
Re: O presretačima
Nadole ne ali uzbrdo nigde video nisam znak 80. Tek kod Lastine garaze pocinje 80