Verujem ti, sa odgovarajućim hardverom i softverom je sve izvodljivo. Da li se to nekome svidja ili ne, to je individualno. Poenta je da ovako spušten u D ne sme na ulicu. U Srbiji su, pretpostavljam , za ovakvo spuštanje trapa rupe na putu veća prepreka od zakona.Mr.Rotor napisao:Ja svoj auto mogu ovako da spustim uz odgovarajući modul...
AUDI - Vorsprung durch Technik
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Sigurno je vozi ovako. Ovo je spušteno zbog slikanja. Eventualno ga spusti ovako kad je parkiran.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
U Kanadi sme Air,samo ne sme da se menja visina u toku same voznje,kao i da se vozi patosiran da grana grebe put.A oni to vole 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Da sve varniči za njime ... 

Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Nesto sumnjam da je zabranjeno u DE.Milos napisao:U Kanadi sme Air,samo ne sme da se menja visina u toku same voznje,kao i da se vozi patosiran da grana grebe put.A oni to vole
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
maxer napisao:Da sve varniči za njime ...


Pa sto mene citiras ?HKS napisao:Nesto sumnjam da je zabranjeno u DE.Milos napisao:U Kanadi sme Air,samo ne sme da se menja visina u toku same voznje,kao i da se vozi patosiran da grana grebe put.A oni to vole
Sent from my m2 using Tapatalk
Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Bio si mi prvi pri ruci.
Sent from my m2 using Tapatalk
Sent from my m2 using Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pa sto ti ja nisam prvi pri ruci kad pravis rostilj ili otvaras gajbu piva 

Bob Akin : You can't make a racehorse out of a pig . But if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig .
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Kontam nisi ljubitelj 
Sent from my m2 using Tapatalk

Sent from my m2 using Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Milose,
Ludaci
.
Video sam da to varničenje vole i Japanci.
Ludaci

Video sam da to varničenje vole i Japanci.
- kragujevac
- Postovi: 3491
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8 (NA)
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Evo pravila za D koja sam našao na brzaka na webu, a tiču se ugradnje Airride-a:
1. Auto mora da ima signal koji obaveštava o padu kompresije u sistemu
2. Ako sistem ostane bez kompresije točkovi moraju da budu potpuno slobodni (da nigde ne zapinju)
3. Sistem mora da bude tako organizovan da podešavanje može da se radi isključivo dok auto stoji.(ECU od Airride-a mora da bude u vezi ili sa starter-bravom ili sa ručnom kočnicom)
4. Ugradnja sme da se radi samo u ovlašćenom servisu, i to od strane mehaničara koji ima dozvolu od firme koja je proizvela Airride vešanje.
5. Podizanje i spuštanje samo po osovinama (ne "unakrst")
6. Točkovi ne smeju da dodiruju blatobrane pri vožnji.
(Das System muss über einen Warnsummer verfügen, der bei Unterschreiten eines vorhereingestellten Drucks ertönt
Bei komplett druckfreiem System muss die Freigängigkeit der Räder und das gefahrlose Bewegen des Fahrzeugs gegeben sein
Eine Verstellung der Fahrzeughöhe darf nur im Stand möglich sein. Eine entsprechende Verbindung zur Zündung oder Handbremse des Fahrzeugs sollte also existieren
Der Einbau muss durch eine Fachwerkstatt erfolgen, die die vom Hersteller des Airride-Fahrwerkes vorgesehene Ausbildung nachweisen kann
Die Höhenverstellung darf nur achsweise erfolgen (Vorder und Hinterachse getrennt).
Wie bei anderen Sportfahrwerken muss die allgemeine Freigängigkeit der Räder für ein ungehindertes Fahren gewährleistet sein)
Dobro, moja greška, ugradnja nije zabranjena, ali je spojena sa toliko pravila, zajebancija, troškova i sl. da je, makar u Nemačkoj, potpuno obesmišljena.
1. Auto mora da ima signal koji obaveštava o padu kompresije u sistemu
2. Ako sistem ostane bez kompresije točkovi moraju da budu potpuno slobodni (da nigde ne zapinju)
3. Sistem mora da bude tako organizovan da podešavanje može da se radi isključivo dok auto stoji.(ECU od Airride-a mora da bude u vezi ili sa starter-bravom ili sa ručnom kočnicom)
4. Ugradnja sme da se radi samo u ovlašćenom servisu, i to od strane mehaničara koji ima dozvolu od firme koja je proizvela Airride vešanje.
5. Podizanje i spuštanje samo po osovinama (ne "unakrst")
6. Točkovi ne smeju da dodiruju blatobrane pri vožnji.
(Das System muss über einen Warnsummer verfügen, der bei Unterschreiten eines vorhereingestellten Drucks ertönt
Bei komplett druckfreiem System muss die Freigängigkeit der Räder und das gefahrlose Bewegen des Fahrzeugs gegeben sein
Eine Verstellung der Fahrzeughöhe darf nur im Stand möglich sein. Eine entsprechende Verbindung zur Zündung oder Handbremse des Fahrzeugs sollte also existieren
Der Einbau muss durch eine Fachwerkstatt erfolgen, die die vom Hersteller des Airride-Fahrwerkes vorgesehene Ausbildung nachweisen kann
Die Höhenverstellung darf nur achsweise erfolgen (Vorder und Hinterachse getrennt).
Wie bei anderen Sportfahrwerken muss die allgemeine Freigängigkeit der Räder für ein ungehindertes Fahren gewährleistet sein)
Dobro, moja greška, ugradnja nije zabranjena, ali je spojena sa toliko pravila, zajebancija, troškova i sl. da je, makar u Nemačkoj, potpuno obesmišljena.
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Zjuuu
https://www.youtube.com/watch?v=9wVut6bMxn4
https://www.youtube.com/watch?v=9wVut6bMxn4
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Imam pitanje oko multitronik menjaca.
Da li na malom nagibu na parkingu trpi nesto menjac ako je rucica menjaca postavljena u ''P''? Da li je bolje prvo povuci rucnu kočnicu, pa tek onda prebaciti u ''P''?
Na semaforu ako stojim da li je bolje drzati auto na kocnici ili izbaciti u neutral?
I jos,jedno pitanje, dok sam na semaforu i menjac je u ''D'' dok ga drzim na kocnici auto malo trese, kao da hoce da krene, jel zna neko mozda do cega je problem?
Auto normalno krece, na uzbrdici bez problema.
Da li na malom nagibu na parkingu trpi nesto menjac ako je rucica menjaca postavljena u ''P''? Da li je bolje prvo povuci rucnu kočnicu, pa tek onda prebaciti u ''P''?
Na semaforu ako stojim da li je bolje drzati auto na kocnici ili izbaciti u neutral?
I jos,jedno pitanje, dok sam na semaforu i menjac je u ''D'' dok ga drzim na kocnici auto malo trese, kao da hoce da krene, jel zna neko mozda do cega je problem?
Auto normalno krece, na uzbrdici bez problema.