Meni se sviđa i ovako, bez navigacije.HKS napisao:Ovo diskovi ne mogu biti fabricki?!
Tuga je videti E90/1/2 bez navigacije.
Sent from my m2 using Tapatalk
Gesendet von meinem ALE-L21 mit Tapatalk
Meni se sviđa i ovako, bez navigacije.HKS napisao:Ovo diskovi ne mogu biti fabricki?!
Tuga je videti E90/1/2 bez navigacije.
Sent from my m2 using Tapatalk
Koliko vidim ovaj je NA v8 a ima i sa supercharger-om. Oni su ranije bili problematicni sad ne znam kako je. Ja volim Jaguar pa mi je ovaj auto interesantan, ali ne vidim da bi to neko uzeo pre nemaca koji su ipak u prednosti.HKS napisao:Sto bi Hrvati rekli - stroj.
Kako su se pokazali Jaguari tog perioda, jel pratio to neko?
Sent from my m2 using Tapatalk
Postoje dve vrste blokiranja Drive Selectora. Ne toliko problematično je kad vrisne motor koji ga izbacuje u položaj za rukovanje, pa ostane "potonut" u tablu. Onda je bez većih problema moguće prebacivanje u bilo koji stepen prenosa, jer on i tako potonut radi. Druga, mnogo guravija varijanta je kad zablokira sam prekidač. DS je izašao iz table a ne može da se mrdne. Tada nema fore za nasilno pokretanje. Jedino šta može da se pokuša ne brzinu je "master reset" celog auta preko menija na displeju ili drastičnijom metodom otkačinjanja akumulatora. Ukoliko ni tada neće, mora da se promeni taj višestruki prekidač, a to je otprilike višesatni posao. Ponekad čak ima i šanse da se defektni prekidač popravi, jer se samo kontakti izližu. Svakako je veeeeliko zezanje. Sve ovo naravno ne treba raditi pre nego što se auto softverom "pročita", jer je teoretski moguće da je i menjač vrisnuo, mada, koliko ja to pratim a pratim već duže vreme na Jaguar forumima u D i UK, sa menjačima nije do sada bilo nikakvih problema (ZF menjači).HKS napisao:Ako drive selector zablokira u P, nema voznje, tj nema neka fora da ga ubacis u D?
Idu oni i u Evropi kao alva, znas i sam sta rade u Kini i kakve su sve modele izbacili u poslednjih nekoliko godina. Ne razumem sta fali Jaguaru, dok su bili okrenuti Amerima i nudili monstruozne benzince bili su redji od slozne srpske familije. Sada, kad nude konkurentne dizele i benzince manje zapremine ispadaju oni najgori Kinezi. Nema vise kod Nemaca onog WOW efekta, svaki novi model je fino peglanje sitnica koje bodu oci.Mr.Rotor napisao:A u Evropi se ne razbijaju od prodaje??? Ja ne znam koga su to Nemci smorili. Po ovome što nudi premium trojka ima izbora za još tri života...