Day Walker napisao:Bacaju hejt ali ga mnogi voze u bertonkama.
Koliko sam razumeo, bitno je da isparivac bude neki jaci ili da ih budu dva.
Sent from my iPhone using Tapatalk
To mi je logicno da isparivac bude adekvatan snazi motora i uopse ceo uredjaj,nego pise se o sprzenim klipovima,raspadu motora i sl. a sto kazes dosta ih ima sa tng u oglasima.
Svi su u fazonu ne idu turbo i plin al posto je realnost da idu pitao sam u cemu je tacno problem s 2.0t ali ne dobih odgovor. A interesuje me zbog sl.auta mozda.
Pusti priče, uzmi turbaća i kod proverenog servisera ugradi plin i slatko ćeš se navozati.
Svi se oni čude i mnogo im kad kažeš da im auto troši 15 litara plina, a ima 200-250ks, a sasvim im je okej kad im auto troši 7-8 litara nafte. A razlika u $$$ ne postoji.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Ne postoji problem turbo i plin, postoji neadekvatno odabran uredjaj, neadekvatno ugradjen, neadekvatno podesen.
Posledica toga je presiromasna smesa cime nastaju tipicne posledice termickog preopterecenja koje se inace dogadjaju i solo benzinskim motorima uz presiromasnu smesu. I kod benzinaca pucaju klipovi i ostalo sto si pobrojao sa takvom siromasnom smesom uz tesku nogu.
Siromasna smesa jednako drasticno povecanje temperature i mogucnost nekontrolisanih eksplozija/samodetonacije.
Uz danasnje merne instrumente veoma lako se podesava smesa, i bas treba biti "sposoban" da se nepravilno podesi turbo motor.
Dodatno sada su na raspolaganju i sistemi direktnog tecnog ubrizgavanja plina koji koriste benzinske dizne, jedino je cena nekoliko puta veca ali tehnicki ima resenja. Na sajmu je bio izlozen takav sistem BRC. Oni ujedno i hlade tokom ubrizgavanja.
Pravili su se na početku "turbo ere" u 80-im, a i ranije dok je turbo bio egzotičnije rešenje i nije ih radio samo Renault. Prilično nesrećna kombinacija koja je brzo prevaziđena.
gazza napisao:
da li se neki motor posebno dobro pokazao ili je to utopija.
Upravo obrnuo 100.000km na turbo plin
Problema sa motorom ukupno nula.
100.00 od nule ili si naknadno ugradjivao?
s obzirom da mnogo nas kupuje polovno sa preko 100.000 na cajgeru, ovde je vece pitanje kako se ponasa auto koji kupis a vec je presao 150.000 na primer.
ima ovih novih 1.4 turbo modela na astrama J sa plinom, 140KS, to bi mi bilo zanimljivo, jedino sto me malo plasi po nemackim placevima sto su uglavnom bas malo presli za nemacke standarde za 4-5 godina, tipa 120-130.000. mada drze cenu, preko 8.000 tamo. to bi mi bilo zanimljivo, sad cu da bacim pogled na PA.
Kupljen sa 127.400km, na to dodaj plinskih 110.000km.
U 100.000km radovi su 2 filtera gasne faze, 1 filter tecne faze (on se ne menja po pravilu,samo cisti), 1 ciscenje detaljno reduktora tacnije izmenjiavaca toplote u njemu, 1 zamena plinskih dizni jer se pohabali gumeni dihtunzi klipova (4 eura je dizna x 4kom, ukupno 16 eura), 1 zamena seta reduktora (2 membrane, 1 regulacioni ventil, 1 sigurnosni ventil, ukupno oko 20eura set).
I softversko podesavanje mapa (metod probe pa pracenja efekata pa ponovne probe nove itd), oko 40tak isprobano.
Na plinskom sistemu se brzo dogodio kvar MAP senzora, fabricki losa izrada, koji je zamenjen novim upgrade delom, cena oko 40eura.
Trosak materijala za odrzavanje plina je ukupno oko 100 evra/ 100.000km , rad nisam placao.
Na samom motoru je na oko 170.000km izvrsena prva provera zazora ventila od fabrike pri cemu je ustanovljeno da je ok. Sledeca kontrola i eventualno podesavanje planirano je na 250.000km.
Tada je planirano i ciscenje benzinskih dizni.
To je ono od uticaja sto bi eventualno plin mogao imati na motor.
U Nemackoj je prosecna godisnja kilometraza putnickog auta oko 14.000km kod privatnih vlasnika. Drugo su sluzbena vozila, tu su znatno vece brojke i ti auti se drugacije i voze i odrzavaju (uglavnom redovnije i bolje).
Xepoj87 napisao: 29 Avg 2017, 00:27
Pa nije jedini argument. Provozaj nekada 540d i 540i ili starije 535i i 535d, pa ces to mozda i skontati.
Drugo, ne mora se prelaziti velika kilometraza, da bi se dizel isplatio.
Razlika u prodajnoj ceni cesto pokrije preko 50% inicijalne razlike.
Dodatno, 9/10 jakih benzinaca koje vidjam, vuku se kao da voze kolica iz Tempa. Ne, ne moraju da divljaju, ali znas da sam sa menjanjem brzine na 2.5k rpm i nogom na pola gasa, najbrzi 90% vremena...
Desi se da neko nekada dobije kompleks, pa da gas dok "mi ne objasni kako mu je kul auto i koliko je brzi od mog", a onda 200m dalje, opet mi dodje da mu bacim hiljadarku kroz prozor, da naspe malo corbe, da uziva jos malo.
Pogledaj sebe i koliko konstantno gledas na potrosnju, koliko skrece paznje sa uzivanja...
Ko god da stisne gas na benzincu, odmah se mota bord na potrosnju, da se vidi koliko je sada skocila, pa onda taj bol u ocima kada se skonta da je posle 20km 8.5l, ovih 500m divljanja, podiglo prosek za 1l...
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Potrošnja nije jedini argument, a skoro sve što si napisao je posvećeno potrošnji!?
Ivan napisao: 29 Avg 2017, 00:33
Zasto se pravis naivan? Ah da, zato sto ti tako odgovara
Mogu sada da ti napisem nekoliko argumenata, koje i sam verovatno znas, ali necu jer ces svakako da drvis po svome i gnjavis sa potrosnjom.
Sto nisi umesto alfe uzeo isto oktaviju, nije morala biti rs i 1.8tfsi je brzi, tada si bio mlad, neiskusan i nisi imao pojma? ili ti je pazova sada duplo bliza?
Ili treba kupiti izraubovanog dizela sa velikom km umesto mladjeg benzinca sa manje km, to ima smisla, ali zato ti ne pada ama bas nijedan razlog za kupiti novog dizela.
ili samo treba raditi kao ti, samo da ne bude za 10 godina da opet nisi znao
Je'l ti stvarno ovde iskreno porediš O2 i 159? Nije ni smešno.