Ja sam prije 530d probao i 525d i to onaj 3.0 dizel i misljenja sam da mu fali snage bas onoliko koliko je razlika izmedju 25d i 30d. Ovaj mi je optimalan. Probao sam i 535d i da je naletio neki sa ok kilometrazom i opremom pazario bih ga, ali se meni zurilo a u tom momentu ni jedna nije bio krsten na oglasima,a da je ok sa cijenom.
U svakom slucaju nek uzme bar 530d.
Floyd napisao: 28 Avg 2017, 20:11
Ne kapiram poentu mahanja tvojim papirom u svakoj temi
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Samo ti znaš šta si pročitao.
Ne bi bio ni prvi ni poslednji koji je kupio dizel po inerciji. Ljudi daju brdo para više inicijalno jer manje troši, a da ih pitaš koliko stvarno manje troši u odnosu na njihovu projektovanu kilometražu, pojma nemaju.
Kao da si se zajebao sa izborom i da se kajes pa nonstop nesto pravdas svoj izbor i stalno spominjes potrosnju/stednju/racunicu pre svega ostalog.
Tek tu i tamo pomenes malo tisinu i nesto, a opet da ti je tisina/izolacija imperativ ne bi uzeo budzet c segmenta.
Preporucujem vise uzivanja u voznji i autu, a manje mahanja papirom sto floyd kaze, ili ako bas uzivas u tome baci nam na papir koliko bi ustedeo ako bi ugradio plin i da li je glupo voziti na benzin i da li ljudi ne ugradjuju plin po inerciji
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Pa nije jedini argument. Provozaj nekada 540d i 540i ili starije 535i i 535d, pa ces to mozda i skontati.
Drugo, ne mora se prelaziti velika kilometraza, da bi se dizel isplatio.
Razlika u prodajnoj ceni cesto pokrije preko 50% inicijalne razlike.
Dodatno, 9/10 jakih benzinaca koje vidjam, vuku se kao da voze kolica iz Tempa. Ne, ne moraju da divljaju, ali znas da sam sa menjanjem brzine na 2.5k rpm i nogom na pola gasa, najbrzi 90% vremena...
Desi se da neko nekada dobije kompleks, pa da gas dok "mi ne objasni kako mu je kul auto i koliko je brzi od mog", a onda 200m dalje, opet mi dodje da mu bacim hiljadarku kroz prozor, da naspe malo corbe, da uziva jos malo.
Pogledaj sebe i koliko konstantno gledas na potrosnju, koliko skrece paznje sa uzivanja...
Ko god da stisne gas na benzincu, odmah se mota bord na potrosnju, da se vidi koliko je sada skocila, pa onda taj bol u ocima kada se skonta da je posle 20km 8.5l, ovih 500m divljanja, podiglo prosek za 1l...
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Poslednja izmena od Xepoj87 u 29 Avg 2017, 00:33, izmenjeno 1 put ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno. Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Zasto se pravis naivan? Ah da, zato sto ti tako odgovara
Mogu sada da ti napisem nekoliko argumenata, koje i sam verovatno znas, ali necu jer ces svakako da drvis po svome i gnjavis sa potrosnjom.
Sto nisi umesto alfe uzeo isto oktaviju, nije morala biti rs i 1.8tfsi je brzi, tada si bio mlad, neiskusan i nisi imao pojma? ili ti je pazova sada duplo bliza?
Ili treba kupiti izraubovanog dizela sa velikom km umesto mladjeg benzinca sa manje km, to ima smisla, ali zato ti ne pada ama bas nijedan razlog za kupiti novog dizela.
ili samo treba raditi kao ti, samo da ne bude za 10 godina da opet nisi znao
nidza napisao: 12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji
Pa i za nov auto je računica individualna. Ti voziš dosta na otvorenom, pritom veoma vodiš računa o potrošnji.
Dizel VRS je s druge strane 500 evra skuplji a neko razliku u ceni nadoknadi već u prvih pola godine eksploatacije. Kod dizela postoji opcija AWD pogona i mnogo lakše se prodaje kao polovnjak a i to nekom znači.
Nadam se da ti je sad jasnije zašto tvoja računica ne može da bude univerzalno dobra.
Pusti moju računicu, nema je ovde, niti je bitna, zašto se uopšte spominje? Bitno je da je ima i da kupac novog dizel bimera zna šta dobija i čega se sve odriče po cenu niže potrošnje i (upitno) bolje postprodaje.
Što se postprodaje tiče, pogotovo po razvijenim zemljama, imam drugačije mišljenje. Mislim da će gore proći oni koji danas odluče da kupe dizel. Trend je u ozbiljnom padu, ljudi gledaju u budućnost, a jedino što vide je neku novu zabranu za dizel, što će ozbiljno da utiče na prodajnu cenu. Predlažem da nastavimo u adekvatnoj temi, ostavio sam link iznad.
Ja kad sam uzimao F10, poslije E90 facelift 320d , nije mi na pamet padao benzinac.
Jedan od razloga je sto ga kasnije nemam kome prodati , a 530i ni po cemu nije bolji od 530d osim sto ce duplo popiti kad ga gazis. Ni u jednoj racunici nije bolji izbor. Plus sestak skroz ok radi i u leru i kad ga gazis, tako da nema klasican brundav zvuk kao motor sa 4 klipa.