
Vazduhoplovi
- Saša
- Postovi: 14287
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Vazduhoplovi
Jutros kod Batajnice iznad autoputa, Migovi 21 i 29 u niskom letu i zaokretima, jako lepo za videti. Prethodnih dana tu je zujao stalno i jedan "Orao" sa karakterističim dezenom u boji zastave i pticom (orlom) preko celog trupa. Verovatno su ih podigli da ih malo "produvaju" pred dolazeći miting, ili da piloti nabiju koji neophodni sat leta... 

- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Naravno da se spremaju za predstojeci aeromiting, Rica ce leteti u Orlu J22 demonstrator-u. Svaki let pa i ovakav za uvezbavanje za aeromiting pise im se u letacku knjizicu 


Re: Vazduhoplovi
Sta TU-134A nema a ima recimo DC9 i zasto je TU-134 MORAO da bude dosta brzi na sletanju od bilo kog slicnog aviona? Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.zuzazu napisao:cozmo napisao:....ali je imao dobru finesu, samo je morao da bude brzi na sletanju.![]()
![]()
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
"plici u prilazu"cozmo napisao:Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.

"bolje je klizio u prilazu"

Kakvi termini.
Alal ti cufte.
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Vazduhoplovi
Objasni nam to sto sam napisao. Pilot jesi i objasni nam.zuzazu napisao:Kakvi termini.
Alal ti cufte.
Sigurno si bolji od coveka koji je 15 godina leteo na Tupoljevu a to su njegovi izrazi ako hoces da ga vredjas dacu ti njegov kontakt pa mu pojasni.
Prosta pitanja:
1. Zasto je brzi na prilazu od ostali aviona sa T-tailom
2. Zasto ima plici - manji ugao prilaza nego ostali T-tail avioni.
3. Sta TU 134 nema a ostali imaju - zbog toga su ona prva dva pitanja.
Za ostali auditorijum: TU-134A je vrlo specifican za poletanje i sletanje.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Rusi su uvek gledali na funkcionalnost i izdrzljivost ispred dizajna kada je tehnika u pitanju. Pogledaj samo Soyuz koliko je dugo u funkciji, uz modifikacije leti preko 60 godina u svemir. Da ne pricamo o Kalasnjikovu koji izvadjen iz blata bije rafalno ceo sarzer za razliku od M-16.

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Ma naravno, zezam se ja malo sa ovom slikom, namerno sam inicirao da se vidi ta robusnost, rusi to prave da traje dugo, i da se ne odrzava uopste dok ne crkne skroz, sve je trostruko predimenzionisano, to cenim.

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Slažem se ja sa tim za funkcionalnost, ali ipak malo preteruju. Pa nije taj avion T-34 koji je projektovan sa mizernim life-expectation. Ovaj avion treba neko satima da vozi, a treba neko i da se vozi u njema. Na letovima koje sam pominjao u ranijim porukama, doživeo sam takav avion, sa sedišima od bukvalno šatorskih krila između metalnih šipki. S oproštenjem j....e vi tu funkcionalnost.
Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći).

Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći).

Širim haos!
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Slazem se ja za taj H&k ali pogledaj kada je taj model napravljen a pogledaj kada je Kalasnjikov napravljen, za ono za sta je napravljen (ne ulazim u razloge) on je pa gotovo idealan za to. Takvi su i Ruski avioni, pogledaj samo Mig21 gotovo 50 godina se nalazi u naoruzanju gomile zemalja medju njima i Srbije. Jeftin za odrzavanje, robustan, izdrzljiv mada ga je vreme debelo pregazilo ali za npr izvidjacke zadatke i obuku na supersonicnim avionima je jos uvek dobar. Rumuni su mu uradili apgrejd, mislim da su im Izraelci uradili modifikaciju.methane.master napisao: Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći).

- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Da ubacili su mu mu radar koji u izvornoj ruskoj verziji bis nema

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- BAJKER
- Postovi: 6086
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Ubacili su kolor ekrane i jos po nesto, u svakom slucaju sada imaju apgrejd za primer nama kako se to radi. Verovatno bi i mi to mogl samo kada bi para u vojnom budzetu bilo za to.
http://www.youtube.com/watch?v=5VD46Wmbv-s

http://www.youtube.com/watch?v=5VD46Wmbv-s

Re: Одг: Vazduhoplovi
spremaju se, bas sam jutros oko 9 gledao 29ku iz zemuna...Saša napisao:Jutros kod Batajnice iznad autoputa, Migovi 21 i 29 u niskom letu i zaokretima, jako lepo za videti. Prethodnih dana tu je zujao stalno i jedan "Orao" sa karakterističim dezenom u boji zastave i pticom (orlom) preko celog trupa. Verovatno su ih podigli da ih malo "produvaju" pred dolazeći miting, ili da piloti nabiju koji neophodni sat leta...
vojska je prilicno ozbiljno shvatila ovaj aeromiting...
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vazduhoplovi
Danas sam čuo da je neki Red Bullov tim trebao da dodje i da je odustao zbog neke administrativne gluposti organizatora.
Sent using Tapatalk
Sent using Tapatalk
Širim haos!
Re: Vazduhoplovi
TU-134 A:
Due to anhedral wing design, NO SLATS and heavy engines in back, TU-134 HAD MORE SHALLOWER angle of approach and required GREATER approach speed than other T-Tail aircrafts (DC-9, B727-200). Design curiosities of the Tu-134 included a sharp wing sweepback of 35 degrees, compared to 25-28 degrees in its counterparts.
Google translate:
Због анхедрал дизајн крила, НЕМА шипкама и тешких мотора у леђа, ТУ-134 је више плића угао приступа и потребног ВЕЛИКЕ приступ брзину од других Т-реп авиона (ДЦ-9, Б727-200). Дизајн занимљивости из Ту-134 укључена оштар крила позитивне стреле крила од 35 степени, у поређењу са 25-28 степени у својим колегама.
(dobar prevod, a)
Due to anhedral wing design, NO SLATS and heavy engines in back, TU-134 HAD MORE SHALLOWER angle of approach and required GREATER approach speed than other T-Tail aircrafts (DC-9, B727-200). Design curiosities of the Tu-134 included a sharp wing sweepback of 35 degrees, compared to 25-28 degrees in its counterparts.
Google translate:
Због анхедрал дизајн крила, НЕМА шипкама и тешких мотора у леђа, ТУ-134 је више плића угао приступа и потребног ВЕЛИКЕ приступ брзину од других Т-реп авиона (ДЦ-9, Б727-200). Дизајн занимљивости из Ту-134 укључена оштар крила позитивне стреле крила од 35 степени, у поређењу са 25-28 степени у својим колегама.
(dobar prevod, a)

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”