Vazduhoplovi

Razne teme, pitanja, iskustva
Odgovori
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14287
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Vazduhoplovi

Post od Saša »

Jutros kod Batajnice iznad autoputa, Migovi 21 i 29 u niskom letu i zaokretima, jako lepo za videti. Prethodnih dana tu je zujao stalno i jedan "Orao" sa karakterističim dezenom u boji zastave i pticom (orlom) preko celog trupa. Verovatno su ih podigli da ih malo "produvaju" pred dolazeći miting, ili da piloti nabiju koji neophodni sat leta... :)
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

Naravno da se spremaju za predstojeci aeromiting, Rica ce leteti u Orlu J22 demonstrator-u. Svaki let pa i ovakav za uvezbavanje za aeromiting pise im se u letacku knjizicu :)
Slika
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5207
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od cozmo »

zuzazu napisao:
cozmo napisao:....ali je imao dobru finesu, samo je morao da bude brzi na sletanju.
:rofl: :rofl: :rofl:
Sta TU-134A nema a ima recimo DC9 i zasto je TU-134 MORAO da bude dosta brzi na sletanju od bilo kog slicnog aviona? Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
zuzazu
Reactions:
Postovi: 4641
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:13

Re: Vazduhoplovi

Post od zuzazu »

cozmo napisao:Zbog toga je i plici u prilazu zato sto nesto nema. A sta nema, mozda ces nam ti reci. Isto tako zbog toga sto nema, bolje je klizio u prilazu.
"plici u prilazu" :rofl:

"bolje je klizio u prilazu" :rofl:

Kakvi termini.
Alal ti cufte.
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

Ah taj Ruski dizajn i kvalitet zavrsne obrade :loool:

Snimi desni klima uredjaj :glavomuzid:

Slika
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5207
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od cozmo »

zuzazu napisao:Kakvi termini.
Alal ti cufte.
Objasni nam to sto sam napisao. Pilot jesi i objasni nam.


Sigurno si bolji od coveka koji je 15 godina leteo na Tupoljevu a to su njegovi izrazi ako hoces da ga vredjas dacu ti njegov kontakt pa mu pojasni.

Prosta pitanja:

1. Zasto je brzi na prilazu od ostali aviona sa T-tailom
2. Zasto ima plici - manji ugao prilaza nego ostali T-tail avioni.
3. Sta TU 134 nema a ostali imaju - zbog toga su ona prva dva pitanja.

Za ostali auditorijum: TU-134A je vrlo specifican za poletanje i sletanje.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

kvcali napisao:Ah taj Ruski dizajn i kvalitet zavrsne obrade :loool:

Snimi desni klima uredjaj :glavomuzid:

Slika
Rusi su uvek gledali na funkcionalnost i izdrzljivost ispred dizajna kada je tehnika u pitanju. Pogledaj samo Soyuz koliko je dugo u funkciji, uz modifikacije leti preko 60 godina u svemir. Da ne pricamo o Kalasnjikovu koji izvadjen iz blata bije rafalno ceo sarzer za razliku od M-16.
Slika
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

Ma naravno, zezam se ja malo sa ovom slikom, namerno sam inicirao da se vidi ta robusnost, rusi to prave da traje dugo, i da se ne odrzava uopste dok ne crkne skroz, sve je trostruko predimenzionisano, to cenim.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

Slažem se ja sa tim za funkcionalnost, ali ipak malo preteruju. Pa nije taj avion T-34 koji je projektovan sa mizernim life-expectation. Ovaj avion treba neko satima da vozi, a treba neko i da se vozi u njema. Na letovima koje sam pominjao u ranijim porukama, doživeo sam takav avion, sa sedišima od bukvalno šatorskih krila između metalnih šipki. S oproštenjem j....e vi tu funkcionalnost. :glavomuzid:

Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći). :mrgreen:
Širim haos!
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

methane.master napisao: Mali off. Bije i H&K i iz blata i iz vode, pa uz to čak i lepo izgleda (ukoliko takve sprava to uopšte može reći). :mrgreen:
Slazem se ja za taj H&k ali pogledaj kada je taj model napravljen a pogledaj kada je Kalasnjikov napravljen, za ono za sta je napravljen (ne ulazim u razloge) on je pa gotovo idealan za to. Takvi su i Ruski avioni, pogledaj samo Mig21 gotovo 50 godina se nalazi u naoruzanju gomile zemalja medju njima i Srbije. Jeftin za odrzavanje, robustan, izdrzljiv mada ga je vreme debelo pregazilo ali za npr izvidjacke zadatke i obuku na supersonicnim avionima je jos uvek dobar. Rumuni su mu uradili apgrejd, mislim da su im Izraelci uradili modifikaciju.
Slika
Korisnikov avatar
kvcali
Reactions:
Postovi: 3007
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Vazduhoplovi

Post od kvcali »

Da ubacili su mu mu radar koji u izvornoj ruskoj verziji bis nema
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum
Korisnikov avatar
BAJKER
Reactions:
Postovi: 6086
Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.

Re: Vazduhoplovi

Post od BAJKER »

Ubacili su kolor ekrane i jos po nesto, u svakom slucaju sada imaju apgrejd za primer nama kako se to radi. Verovatno bi i mi to mogl samo kada bi para u vojnom budzetu bilo za to. :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=5VD46Wmbv-s
Slika
Korisnikov avatar
dragan
Reactions:
Postovi: 9310
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Одг: Vazduhoplovi

Post od dragan »

Saša napisao:Jutros kod Batajnice iznad autoputa, Migovi 21 i 29 u niskom letu i zaokretima, jako lepo za videti. Prethodnih dana tu je zujao stalno i jedan "Orao" sa karakterističim dezenom u boji zastave i pticom (orlom) preko celog trupa. Verovatno su ih podigli da ih malo "produvaju" pred dolazeći miting, ili da piloti nabiju koji neophodni sat leta... :)
spremaju se, bas sam jutros oko 9 gledao 29ku iz zemuna...
vojska je prilicno ozbiljno shvatila ovaj aeromiting...
Korisnikov avatar
methane.master
Reactions:
Postovi: 21561
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
Garaža: Clio III ph2 1,2 16V

Re: Vazduhoplovi

Post od methane.master »

Danas sam čuo da je neki Red Bullov tim trebao da dodje i da je odustao zbog neke administrativne gluposti organizatora.

Sent using Tapatalk
Širim haos!
Korisnikov avatar
cozmo
Reactions:
Postovi: 5207
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Vazduhoplovi

Post od cozmo »

TU-134 A:

Due to anhedral wing design, NO SLATS and heavy engines in back, TU-134 HAD MORE SHALLOWER angle of approach and required GREATER approach speed than other T-Tail aircrafts (DC-9, B727-200). Design curiosities of the Tu-134 included a sharp wing sweepback of 35 degrees, compared to 25-28 degrees in its counterparts.

Google translate:

Због анхедрал дизајн крила, НЕМА шипкама и тешких мотора у леђа, ТУ-134 је више плића угао приступа и потребног ВЕЛИКЕ приступ брзину од других Т-реп авиона (ДЦ-9, Б727-200). Дизајн занимљивости из Ту-134 укључена оштар крила позитивне стреле крила од 35 степени, у поређењу са 25-28 степени у својим колегама.

(dobar prevod, a) :mrgreen:
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Odgovori