Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
meni brava ne zapinje, najnormalnije radi što se mehanike tiče, jedino neće da alnasuje kada se kluč gurne skroz do kraja. Sada kada palim auto krenem da guram ključ i čim krene da alansuje tu ga zadržim i kad upali pustim. To je bukvalno jedno 2-3mm pre krajnjeg položaja.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Menjaj ti to sto pre.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Rekoh ja već. Zeza ga "prekidački" (električni) deo brave, a tu podmazivanje ne pomaže.
TT
TT
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pronašao sam konačno instrument tablu/kilometar sat kakvu želim da ubacim u mog Punta. Ova je sa modela sa 1.4 16V motorom, nije ni skupa, no malo me brine položaj u kome na ovoj fotografiji stoje kazaljke brzinomera i obrtomera:

Tj. brine me da nije pokvarena, a iskreno ne znam ni kakve sve opcije tačno poseduje bord komp na njoj (nadam se da je sve isto kao na onoj 1.8 HGT modelu, a koju nikako da nađem). Ova mi se čak i više sviđa jer ima običnu crnu pozadinu kao i moja. Šta vi mislite?

Tj. brine me da nije pokvarena, a iskreno ne znam ni kakve sve opcije tačno poseduje bord komp na njoj (nadam se da je sve isto kao na onoj 1.8 HGT modelu, a koju nikako da nađem). Ova mi se čak i više sviđa jer ima običnu crnu pozadinu kao i moja. Šta vi mislite?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Verovatno je rasklapan pa kazaljke nisu vracene u nulti polozaj. Ako nije skrljano, trebale bi se vratiti bez problema. Rasklapao sam stariju varijantu sa mk2a, nije komplikovano.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Sent from my MI 5s using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ili je možda taj auto doživeo karambol pa kazaljke ostale tako? 
Nije skupa, 20 evra, voljan sam da rizikujem za te pare, ali je u Sarajevu pa će biti žešće cimanje da je dopremim ovamo a ona još bude neispravna...

Nije skupa, 20 evra, voljan sam da rizikujem za te pare, ali je u Sarajevu pa će biti žešće cimanje da je dopremim ovamo a ona još bude neispravna...

- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10677
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Toga mora biti po otpadima pa je mozda bolje da vidis sta kupujes, eventualno i da probas. Drugar je manjao na Saxu cajger. Otisao u Sirig, covek mu zamenio na licu mesta.
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Teško je naći bilo šta za Mk2b model jer je tek sada ušao u godine kada je na zapadu jeftin za nabavku za delove, odnosno za prodaju ovde kao polovnjak. A pogotovo je teško naći nešto sa tih modela sa jačim motorima i višim paketima opreme (1.4, 1.8)...
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Velika. Ima dosta veći displej bord kompjutera i brdo opcija koji ovaj naš nema:
- trip A, trip B na putnom računaru
- datum i dan
- prikaz spoljašnje temperature (potreban i senzor)
- speed limit upozorenje
- ispisuje koja vrata su tačno otvorena
- servisni interval (upozorenje)
- dimovanje osvetljenja
- ispisuje radio stanice (potreban fabrički radio)... itd.
Ne mogu da se setim baš svih opcija koje ima.
TT
- trip A, trip B na putnom računaru
- datum i dan
- prikaz spoljašnje temperature (potreban i senzor)
- speed limit upozorenje
- ispisuje koja vrata su tačno otvorena
- servisni interval (upozorenje)
- dimovanje osvetljenja
- ispisuje radio stanice (potreban fabrički radio)... itd.
Ne mogu da se setim baš svih opcija koje ima.

TT
- ivke74
- Postovi: 327
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je super video sam u fiorinu a reci mi da li to funkcionise na puntu da li ima senzor temprature radio samo ako je fabricki , video sam na fiorinu pokazuje kada da prebacis u visu i nizu brzinu itd
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ovaj naš Classic nema naravno senzor spoljašnje temperature, niti potrebnu instalaciju, mora mu se to ubaciti i povezati sa ovom gore instrument tablom. Imale su ga skuplje verzije dok se proizvodio u Italiji i nalazio se u retrovizoru sa suvozačeve strane. Nije nešto preterano komplikovano pa ću mu i to odraditi, znam svu proceduru, samo da nađem konačno tu tablu, senzor i ostalo što treba. Evo kako to u finišu izgleda na tabli od HGT-a:


- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Upravo, tada skazaljke ostanu zakucane.Saša napisao:Ili je možda taj auto doživeo karambol pa kazaljke ostale tako?

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 14268
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pretpostavljam da bi se u tom slučaju skazaljke verovatno "nulirale" kada bih tu instrument tablu prikopčao u moj auto? 

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To vec ne znam. Kako su mi pricali ovi sto rade vestacenja, pri sudaru se deaktivira struja i kazaljke se zakucaju.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money